Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihana vibraattori

Vierailija
22.12.2010 |

siis luoja miten sillä saa ihanan orgasmin, ooh...

Mihinkä sitä miestä enää tarviikaan...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää miten tota ve-wibeä (vai mikä se oli) käytetään.

Vierailija
22/28 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibran, ja saan sillä aina kunnon orgasmeja. Yhdynnässä en ole koskaan saanut ilman klitoriksen koskettelua, ja nekin kerrat on aika harvassa. Olen vissiin jotenkin estoinen miehen kanssa. Nyt ei ole sitäkään ongelmaa, kun olen yh. Keksin hauskan tavan tehdä kotitöitä yksin ollessani: työnnän vibran sisääni ja puen housut ( joustavat) takaisin.Siinä sitten yritän tehdä hommia, mutta vähänväliä on pakko pysähtyä, kun tuntuu niin pirun hyvältä ja orgasmejakin saan useamman kerran. Ei millään malta lopettaa kun vauhtiin pääsen. Kotityöt edistyy vähän hitaasti, mutta hauskemmin :) suosittelen.

Laitan jellysauvan, sellaisen taipusan vielä kortongin sisään ja solmulla suljen. Sitten vaan värinä sopivalle ja sisään kokonaan häpyhuulien sisäpuolelle. Tämä on 18cm pituinen joten onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibran, ja saan sillä aina kunnon orgasmeja. Yhdynnässä en ole koskaan saanut ilman klitoriksen koskettelua, ja nekin kerrat on aika harvassa. Olen vissiin jotenkin estoinen miehen kanssa. Nyt ei ole sitäkään ongelmaa, kun olen yh. Keksin hauskan tavan tehdä kotitöitä yksin ollessani: työnnän vibran sisääni ja puen housut ( joustavat) takaisin.Siinä sitten yritän tehdä hommia, mutta vähänväliä on pakko pysähtyä, kun tuntuu niin pirun hyvältä ja orgasmejakin saan useamman kerran. Ei millään malta lopettaa kun vauhtiin pääsen. Kotityöt edistyy vähän hitaasti, mutta hauskemmin :) suosittelen.

Laitan jellysauvan, sellaisen taipusan vielä kortongin sisään ja solmulla suljen. Sitten vaan värinä sopivalle ja sisään kokonaan häpyhuulien sisäpuolelle. Tämä on 18cm pituinen joten onnistuu.

Harvinaisen syvä, pitäisi kolista jo kohdun seinään oikein kunnolla, mutta olemme erilaisia. Mulla ei mene 18 senttiä mitenkään sisään kokonaan.

Vierailija
24/28 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin We-Viben vibran.. Aaah, että se on ihana. :) Otin sen kerran töihinkin mukaan. ;)) Olin tosin jäädä kiinni vessassa, että en taida tehdä toiste. Melko monesta kaupasta niitä saa http://www.seksikaupat.info/seksivalinemerkki/6/we-vibe Omani ostin Kaalimadosta ja suosittelen kyllä sitä muillekin. Tuolta muuten näkee alekoodin sivulle.

Vierailija
25/28 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibroja on itellä muutama ja uskoisin et esim tästä valikoimasta löytyy yhdelle sun toiselle sopiva.

https://www.pinky.fi/seksilelut-naisille/hieromasauvat/vibraattorit.html

Vierailija
26/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää näitä kommentteja!! Ihan kauheita!!!!

Vierailija
27/28 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen laadukasta hieromasauvaa, joka toimii verkkovirralla. Ladattavat mallit on ollut aika alitehoisia ja virtakin loppuu välillä kesken. Itse löysin hyvän verkkovirralla toimivan hieromasauvan https://ibright.lv/sexshopfi.htm verkkokaupasta. Toimitusaika oli neljä päivää mutta hinta oli todella edullinen muihin kauppoihin verrattuna.

pakettikin oli vielä huomaamaton! Ei nolottanut hakea postista, toisin kun kerran kun ostin toisesta verkkokaupasta.

Vierailija
28/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi