Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihana vibraattori

Vierailija
22.12.2010 |

siis luoja miten sillä saa ihanan orgasmin, ooh...

Mihinkä sitä miestä enää tarviikaan...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiin, että runsaasti vibraattoria käyttävät naiset menettivät kyvyn nauttia seksistä yhdynnässä.

Laitat siis vibraattorin varteen kihlasormuksen.

Vierailija
2/28 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä aina syytetään tunteettomasta seksistä ja nautinnosta.

Mihinköhän kumppania tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/28 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäiskö mennä hakemaan niitä varattuja baarista

no ei kiitos :)

Vierailija
5/28 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, mutta välilä haen päiväkahviseuraa myös vibraattoristani.

Vierailija
6/28 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin vibraattori, mutta en kyllä saa siitä oikeen mitään kiksejä. Kyllähän sillä ittensä tyydyttää, jos pakottava tarve iskee. Ennemmin kuitenkin kärvistelen kiimoissani kunnes mies tulee kotiin. Tulee kivat lisäsävärit seksiin, kun sitä on vähän joutunut odottamaan. Ja laukeankin helpommin/nopeammin/paremmin mieheni kanssa, kuin jonkun kumimunan kanssa.

Vierailija
7/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin hoitamaan sut kun käytät we-bibea ;)

http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html

Meillä on tuo kakkosmalli ja ollaan molemmat tykätty ihan hurjasti laitteesta. Minäkin joka en koskaan aiemmin ollut yhdynnässä lauennut menetin senkin "neitsyyteni" tämän avulla. Tuo kolmonen ja sen kauko-ohjattavuus kiehtoisi ihan kauheasti...onko kellään kokemuksia siitä, kannattaako vaihtaa uudempaan?

Vierailija
8/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi,taidankin tilata heti :)

Vierailija
9/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

delfiiniä,oli muistaakseni muutaman kympin postikuluineen, intiimi.fi vai joku sellanen, pieni mut tehokas :)

Vierailija
10/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt mitään vibroja ja itseänikin olen tyydyttänyt vain sinkkuna nuorena ollessa.

Saan orgasmin joka ikinen kerta yhdynnässä ilman mitään klitoriskosketusta.

Naiset turruttaa paikkansa ihan tunnottomiksi kaiken maailman leluilla. Sitten ei yhdyntä tunnukaan enää miltään ja ollaan ihan, että "mitä?!"

Vierailija
11/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt mitään vibroja ja itseänikin olen tyydyttänyt vain sinkkuna nuorena ollessa.

Naiset turruttaa paikkansa ihan tunnottomiksi kaiken maailman leluilla. Sitten ei yhdyntä tunnukaan enää miltään ja ollaan ihan, että "mitä?!"

Vierailija
12/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluja ei juurikaan aiemmin ole tullut käytettyä, mutta yhdynnässä en vain ole lauennut. We-Vibe muutti asian, ja hienoa toki kommentin kirjoittajalle, jos hän noin herkkä g-pisteihminen on, mutta kaikki vain eivät luonnostaan semmoisia ole. Onneksi on leluja =)

Vierailija
13/28 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product/FunFactory-D…?

Ja kun on vähissä rahoissa, niin sai vielä osarilla;)

Vierailija
14/28 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saanen kysyä, kellä on monta vibraa ja osaa oikeasti suositella mikä on paras? Näköjään markkinoilla on nykyään paljon 100€ hintaisia tuotteita. Kuka on sijoittanut itseensä enemmän kuin sen halvimman 10€ pöristimen? ;)

Suositelkaa oikeasti kovalla värinällä olevia vekottimia :) millä saa kauniit orgasmit helposti.

Lelo Lily?

Vierailija
15/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 18cm pitkä ja vielä ihanan lämmin siis oikea penis tarjolla tuhmiin tarpeisiin ;)

Ps. saa katso ja koskea...

Vierailija
16/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei oikeaa miestä korvaa minkäänlainen täristin. En tiedä mitään niin ihanaa kuin saada orgasmi yhdynnässä.

Vierailija
17/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mulle sitten kun auto ei käynnisty tai kun tiskialtaan putket menevät tukkoon.

t. mies

Vierailija
18/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin hoitamaan sut kun käytät we-bibea ;)

<a href="http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html" alt="http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html">http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html</a&gt;

Meillä on tuo kakkosmalli ja ollaan molemmat tykätty ihan hurjasti laitteesta. Minäkin joka en koskaan aiemmin ollut yhdynnässä lauennut menetin senkin "neitsyyteni" tämän avulla. Tuo kolmonen ja sen kauko-ohjattavuus kiehtoisi ihan kauheasti...onko kellään kokemuksia siitä, kannattaako vaihtaa uudempaan?

enkä kyllä tajunnut, miten sitä käytetään =D

Vierailija
19/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se koskaan ole korvannut miestä, joka saa minut polttavan kuumaksi ja huutamaan minut, että tule sisääni.Sitten kun mies vielä sopivalla tavalla kiusoittelee ja hidastelee ja tuottaa minulle räjähtävät ja lainehtivat orgasmit. Puhumattakaan siitä, miten mukava on nähdä ja kuulla miehen nauttivan minusta kaikin tavoin.

Puutteessa ei juuri tarvitse olla, kun on sovittu, että aina "pannaan", kun jompaa kumpaa haluttaa ja kyllähän se halu siinä ihmeesti herää toisellakin. Nam.

Vibrat ovat joskus kolmantena osapuolena, sillä miestä kiihottaa kovasti katsella, kun sytkin vibran kanssa.

Vierailija
20/28 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibran, ja saan sillä aina kunnon orgasmeja. Yhdynnässä en ole koskaan saanut ilman klitoriksen koskettelua, ja nekin kerrat on aika harvassa. Olen vissiin jotenkin estoinen miehen kanssa. Nyt ei ole sitäkään ongelmaa, kun olen yh.

Keksin hauskan tavan tehdä kotitöitä yksin ollessani: työnnän vibran sisääni ja puen housut ( joustavat) takaisin.Siinä sitten yritän tehdä hommia, mutta vähänväliä on pakko pysähtyä, kun tuntuu niin pirun hyvältä ja orgasmejakin saan useamman kerran. Ei millään malta lopettaa kun vauhtiin pääsen. Kotityöt edistyy vähän hitaasti, mutta hauskemmin :)

suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä