Mulla on ihana vibraattori
siis luoja miten sillä saa ihanan orgasmin, ooh...
Mihinkä sitä miestä enää tarviikaan...
Kommentit (28)
Miehiä aina syytetään tunteettomasta seksistä ja nautinnosta.
Mihinköhän kumppania tarvitaan?
vai pitäiskö mennä hakemaan niitä varattuja baarista
no ei kiitos :)
Mulla on ihana mies, mutta välilä haen päiväkahviseuraa myös vibraattoristani.
On minullakin vibraattori, mutta en kyllä saa siitä oikeen mitään kiksejä. Kyllähän sillä ittensä tyydyttää, jos pakottava tarve iskee. Ennemmin kuitenkin kärvistelen kiimoissani kunnes mies tulee kotiin. Tulee kivat lisäsävärit seksiin, kun sitä on vähän joutunut odottamaan. Ja laukeankin helpommin/nopeammin/paremmin mieheni kanssa, kuin jonkun kumimunan kanssa.
nimittäin hoitamaan sut kun käytät we-bibea ;)
http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html
Meillä on tuo kakkosmalli ja ollaan molemmat tykätty ihan hurjasti laitteesta. Minäkin joka en koskaan aiemmin ollut yhdynnässä lauennut menetin senkin "neitsyyteni" tämän avulla. Tuo kolmonen ja sen kauko-ohjattavuus kiehtoisi ihan kauheasti...onko kellään kokemuksia siitä, kannattaako vaihtaa uudempaan?
Voi vitsi,taidankin tilata heti :)
delfiiniä,oli muistaakseni muutaman kympin postikuluineen, intiimi.fi vai joku sellanen, pieni mut tehokas :)
käyttänyt mitään vibroja ja itseänikin olen tyydyttänyt vain sinkkuna nuorena ollessa.
Saan orgasmin joka ikinen kerta yhdynnässä ilman mitään klitoriskosketusta.
Naiset turruttaa paikkansa ihan tunnottomiksi kaiken maailman leluilla. Sitten ei yhdyntä tunnukaan enää miltään ja ollaan ihan, että "mitä?!"
käyttänyt mitään vibroja ja itseänikin olen tyydyttänyt vain sinkkuna nuorena ollessa.
Naiset turruttaa paikkansa ihan tunnottomiksi kaiken maailman leluilla. Sitten ei yhdyntä tunnukaan enää miltään ja ollaan ihan, että "mitä?!"
Leluja ei juurikaan aiemmin ole tullut käytettyä, mutta yhdynnässä en vain ole lauennut. We-Vibe muutti asian, ja hienoa toki kommentin kirjoittajalle, jos hän noin herkkä g-pisteihminen on, mutta kaikki vain eivät luonnostaan semmoisia ole. Onneksi on leluja =)
https://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product/FunFactory-D…?
Ja kun on vähissä rahoissa, niin sai vielä osarilla;)
Jos saanen kysyä, kellä on monta vibraa ja osaa oikeasti suositella mikä on paras? Näköjään markkinoilla on nykyään paljon 100€ hintaisia tuotteita. Kuka on sijoittanut itseensä enemmän kuin sen halvimman 10€ pöristimen? ;)
Suositelkaa oikeasti kovalla värinällä olevia vekottimia :) millä saa kauniit orgasmit helposti.
Lelo Lily?
Mulla on 18cm pitkä ja vielä ihanan lämmin siis oikea penis tarjolla tuhmiin tarpeisiin ;)
Ps. saa katso ja koskea...
Kyllä ei oikeaa miestä korvaa minkäänlainen täristin. En tiedä mitään niin ihanaa kuin saada orgasmi yhdynnässä.
Soita mulle sitten kun auto ei käynnisty tai kun tiskialtaan putket menevät tukkoon.
t. mies
nimittäin hoitamaan sut kun käytät we-bibea ;)
<a href="http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html" alt="http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html">http://www.kaalimato.com/catalog/We-Vibe+3_c_563.html</a>
Meillä on tuo kakkosmalli ja ollaan molemmat tykätty ihan hurjasti laitteesta. Minäkin joka en koskaan aiemmin ollut yhdynnässä lauennut menetin senkin "neitsyyteni" tämän avulla. Tuo kolmonen ja sen kauko-ohjattavuus kiehtoisi ihan kauheasti...onko kellään kokemuksia siitä, kannattaako vaihtaa uudempaan?
enkä kyllä tajunnut, miten sitä käytetään =D
mutta ei se koskaan ole korvannut miestä, joka saa minut polttavan kuumaksi ja huutamaan minut, että tule sisääni.Sitten kun mies vielä sopivalla tavalla kiusoittelee ja hidastelee ja tuottaa minulle räjähtävät ja lainehtivat orgasmit. Puhumattakaan siitä, miten mukava on nähdä ja kuulla miehen nauttivan minusta kaikin tavoin.
Puutteessa ei juuri tarvitse olla, kun on sovittu, että aina "pannaan", kun jompaa kumpaa haluttaa ja kyllähän se halu siinä ihmeesti herää toisellakin. Nam.
Vibrat ovat joskus kolmantena osapuolena, sillä miestä kiihottaa kovasti katsella, kun sytkin vibran kanssa.
Vibran, ja saan sillä aina kunnon orgasmeja. Yhdynnässä en ole koskaan saanut ilman klitoriksen koskettelua, ja nekin kerrat on aika harvassa. Olen vissiin jotenkin estoinen miehen kanssa. Nyt ei ole sitäkään ongelmaa, kun olen yh.
Keksin hauskan tavan tehdä kotitöitä yksin ollessani: työnnän vibran sisääni ja puen housut ( joustavat) takaisin.Siinä sitten yritän tehdä hommia, mutta vähänväliä on pakko pysähtyä, kun tuntuu niin pirun hyvältä ja orgasmejakin saan useamman kerran. Ei millään malta lopettaa kun vauhtiin pääsen. Kotityöt edistyy vähän hitaasti, mutta hauskemmin :)
suosittelen.
todettiin, että runsaasti vibraattoria käyttävät naiset menettivät kyvyn nauttia seksistä yhdynnässä.
Laitat siis vibraattorin varteen kihlasormuksen.