Rakastan provo-aloituksien tekemistä!!!!
Muuten tämä palsta on aivan ala-arvoinen, mutta hauskuutan itseäni esim. tylsissä työvuoroissa keksimällä mitä provosoivimpia aloituksia. Olen todennnut, että provon keksiminen on todellinen taitolaji! Olen tyytväinen, jos saan yli 100 tiukkaa vastausta ja vääntöä ketjuun. Tässä onnistun ainakin kerran viikossa. Parheiten onnistuu todellisesta tuntuvat jutut, joissa av-mammat pakahtuvat kateudesta, vaahtoavat imetyksestä ja julistavat lapsen kotihoidon evankeliumia :) Nyt joulun alla esim. lapsen todistusaloitukset ja joululahja-aiheet herättävät kiivaita tunteita ja ai kun mua naurattaa ne! Kiitos mammat, mitähän sitä seuraavaks keksis?
Kommentit (42)
Ihan selkeisiin provoaloituksiin teen vastauksia muka touhtuneena tai peesaajana ikään kuin ottaisin aloituksen täytenä totena ;)
paras juttu tänä vuonna oli se kun joku Ap tilitti epäsiististä karvanoppadatsunia ajavasta peppuvako ex-miehestään, joka noutaa pojan pihalta ja Ap:tä nolottaa se. Muistaako joku ketjun?
esim. tuo tänhetkinen "lapsi kutsui kaverin aattona yökylään"
Peruskoulutasoinen provoilija...
Ihan selkeisiin provoaloituksiin teen vastauksia muka touhtuneena tai peesaajana ikään kuin ottaisin aloituksen täytenä totena ;)
yhtä tuohtuneena, jotta tämä ensimmäinen vastaprovoilija saa päivänsä ensimmäisen orgasmin silkasta onnistumisen ilosta.
yhtä tuohtuneena, jotta tämä ensimmäinen vastaprovoilija saa päivänsä ensimmäisen orgasmin silkasta onnistumisen ilosta.
Ymmärrän jos ketuttaa.
esim. tuo tänhetkinen "lapsi kutsui kaverin aattona yökylään"
Peruskoulutasoinen provoilija...
tällainen yökylälapsi, sukulaisen perheessä. Oli vissiin lähtenyt juomista karkuun, vastaavalla tavalla lapset sopineet keskenään
"Naapuri haluaa myydä lasten toppapuvun Fleece-vuorella ja pyytää siitä 40 €, onko hirvee hinta?"
Ai jai, ihania ne "no en ikinä maksaisi noin paljon" -vastaukset. :)) Lopulta joku yleensä kysyy, että missä se Fleece-vuori on, mutta joskus tämä kysymys jää tulemattakin.
Ja nyt sitten pilasin tämän provon tulevaisuuden kertomalla sen tässä ketjussa. :)
joku yleensä kysyy, että missä se Fleece-vuori on, mutta joskus tämä kysymys jää tulemattakin.
joskus lirahtaa jännittäessä nikare kakkaakin housuun kun menee niin massu sekaisin. Sukuvika meilläpäin.
Tällä palstalla on myös paljon asiallisia kirjoituksia. Tosin ne hukkuvat juuri tämän vähä-älyisen vääntämisen sekaan.
AP voisi siis aivan hyvin todeta, että "tämä palsta on ala-arvoinen, ja se on esimerkiksi minun ansiotani." :D
Olepa ylpeä siitä.
Ymmärrän jos ketuttaa.
Eihän toi ihan terveestä ja tasapainoisesta elämästä kerro, jos suurin nautinto on kehittää provoja av:lle. Koita nyt edes jouluksi keksi jotain muuta.
kuin palstailemalla. Mutta tapansa kullakin, kai se helpottaa sekin.
ei, vaan haluan tarjota kanssasisarillekin tämän hekumallisen nautinnon
Eihän toi ihan terveestä ja tasapainoisesta elämästä kerro, jos suurin nautinto on kehittää provoja av:lle. Koita nyt edes jouluksi keksi jotain muuta.
Opetelkaa nyt lukemaan, ei tuokaan ihan normaalia ole että keksii asioita päästään.
kuin palstailemalla. Mutta tapansa kullakin, kai se helpottaa sekin.
ei, vaan haluan tarjota kanssasisarillekin tämän hekumallisen nautinnon
minulta sen saa, ja se aiheutta heille mielihyvää.
Taidat nyt olla tässä samassa juonessa mukana ;)
Toivottavasti teilläkin jokaisella on, arvon kanssasisaret. Ja taas tuli ihana ketju, jonka urpojen av-mammojen vastaukset taas naurattaa. Kiihtykää lisää! Ootte te ihania!
T. Se "tasapainoton" ap, joka niin ikävästi kiusaa teitä tosikkoja näillä aloituksilla.
Toivottavasti teilläkin jokaisella on, arvon kanssasisaret. Ja taas tuli ihana ketju, jonka urpojen av-mammojen vastaukset taas naurattaa. Kiihtykää lisää! Ootte te ihania!
T. Se "tasapainoton" ap, joka niin ikävästi kiusaa teitä tosikkoja näillä aloituksilla.
Huh huh.
Kyllä mulla jouluksi on ihan muuta ohjelmaa kuin av.
Älä nyt provosoidu vastaprovoista...
Hänessä oli paljon minua, mutta paljon keksittyäkin. Harmi että tyyppi on "kuollut", en vain enää keksi hyvää jutun juurta hänestä.
siis sellaisia hyvin mietittyjä, joissa oikeasti tarvitaan hoksottomia jotta ne huomaisi provoksi.
Nuo iänikuiset imetys-, päivähoito-, synnytystapajutu ovat niin loppuunkaluttuja.
Samoin provot joissa joku muka on käyttäytynyt todella huonosti/omituisesti ovat aika turhauttavia.
Kyllähän keskustelua saa aikaan köyhillä "uraäiti on huono äiti, abortti on murha" -tyyppisillä aloituksilla, koska ne ovat tunteisiin vetoavia. Mutta ei nuo provoina ole kovin älykkäitä.