Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan provo-aloituksien tekemistä!!!!

Vierailija
22.12.2010 |

Muuten tämä palsta on aivan ala-arvoinen, mutta hauskuutan itseäni esim. tylsissä työvuoroissa keksimällä mitä provosoivimpia aloituksia. Olen todennnut, että provon keksiminen on todellinen taitolaji! Olen tyytväinen, jos saan yli 100 tiukkaa vastausta ja vääntöä ketjuun. Tässä onnistun ainakin kerran viikossa. Parheiten onnistuu todellisesta tuntuvat jutut, joissa av-mammat pakahtuvat kateudesta, vaahtoavat imetyksestä ja julistavat lapsen kotihoidon evankeliumia :) Nyt joulun alla esim. lapsen todistusaloitukset ja joululahja-aiheet herättävät kiivaita tunteita ja ai kun mua naurattaa ne! Kiitos mammat, mitähän sitä seuraavaks keksis?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisia hyvin mietittyjä, joissa oikeasti tarvitaan hoksottomia jotta ne huomaisi provoksi.

Nuo iänikuiset imetys-, päivähoito-, synnytystapajutu ovat niin loppuunkaluttuja.

Samoin provot joissa joku muka on käyttäytynyt todella huonosti/omituisesti ovat aika turhauttavia.

Kyllähän keskustelua saa aikaan köyhillä "uraäiti on huono äiti, abortti on murha" -tyyppisillä aloituksilla, koska ne ovat tunteisiin vetoavia. Mutta ei nuo provoina ole kovin älykkäitä.

Vierailija
22/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeisiin provoaloituksiin teen vastauksia muka touhtuneena tai peesaajana ikään kuin ottaisin aloituksen täytenä totena ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras juttu tänä vuonna oli se kun joku Ap tilitti epäsiististä karvanoppadatsunia ajavasta peppuvako ex-miehestään, joka noutaa pojan pihalta ja Ap:tä nolottaa se. Muistaako joku ketjun?

Vierailija
24/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen vastaprovoilija :D

Palstakliseet hallussa.

Vierailija
25/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tuo tänhetkinen "lapsi kutsui kaverin aattona yökylään"

Peruskoulutasoinen provoilija...

Vierailija
26/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeisiin provoaloituksiin teen vastauksia muka touhtuneena tai peesaajana ikään kuin ottaisin aloituksen täytenä totena ;)

yhtä tuohtuneena, jotta tämä ensimmäinen vastaprovoilija saa päivänsä ensimmäisen orgasmin silkasta onnistumisen ilosta.

Vierailija
27/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä tuohtuneena, jotta tämä ensimmäinen vastaprovoilija saa päivänsä ensimmäisen orgasmin silkasta onnistumisen ilosta.

Ymmärrän jos ketuttaa.

Vierailija
28/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tuo tänhetkinen "lapsi kutsui kaverin aattona yökylään"

Peruskoulutasoinen provoilija...

tällainen yökylälapsi, sukulaisen perheessä. Oli vissiin lähtenyt juomista karkuun, vastaavalla tavalla lapset sopineet keskenään

Vierailija
29/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naapuri haluaa myydä lasten toppapuvun Fleece-vuorella ja pyytää siitä 40 €, onko hirvee hinta?"

Ai jai, ihania ne "no en ikinä maksaisi noin paljon" -vastaukset. :)) Lopulta joku yleensä kysyy, että missä se Fleece-vuori on, mutta joskus tämä kysymys jää tulemattakin.

Ja nyt sitten pilasin tämän provon tulevaisuuden kertomalla sen tässä ketjussa. :)

Vierailija
30/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yleensä kysyy, että missä se Fleece-vuori on, mutta joskus tämä kysymys jää tulemattakin.

joskus lirahtaa jännittäessä nikare kakkaakin housuun kun menee niin massu sekaisin. Sukuvika meilläpäin.

Vierailija
31/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on myös paljon asiallisia kirjoituksia. Tosin ne hukkuvat juuri tämän vähä-älyisen vääntämisen sekaan.

AP voisi siis aivan hyvin todeta, että "tämä palsta on ala-arvoinen, ja se on esimerkiksi minun ansiotani." :D

Olepa ylpeä siitä.

Vierailija
32/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos ketuttaa.

Vierailija
33/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ihan terveestä ja tasapainoisesta elämästä kerro, jos suurin nautinto on kehittää provoja av:lle. Koita nyt edes jouluksi keksi jotain muuta.

Vierailija
34/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin palstailemalla. Mutta tapansa kullakin, kai se helpottaa sekin.

ei, vaan haluan tarjota kanssasisarillekin tämän hekumallisen nautinnon

Vierailija
35/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ihan terveestä ja tasapainoisesta elämästä kerro, jos suurin nautinto on kehittää provoja av:lle. Koita nyt edes jouluksi keksi jotain muuta.

Opetelkaa nyt lukemaan, ei tuokaan ihan normaalia ole että keksii asioita päästään.

Vierailija
36/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin palstailemalla. Mutta tapansa kullakin, kai se helpottaa sekin.

ei, vaan haluan tarjota kanssasisarillekin tämän hekumallisen nautinnon

minulta sen saa, ja se aiheutta heille mielihyvää.

Taidat nyt olla tässä samassa juonessa mukana ;)

Vierailija
37/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teilläkin jokaisella on, arvon kanssasisaret. Ja taas tuli ihana ketju, jonka urpojen av-mammojen vastaukset taas naurattaa. Kiihtykää lisää! Ootte te ihania!

T. Se "tasapainoton" ap, joka niin ikävästi kiusaa teitä tosikkoja näillä aloituksilla.

Vierailija
38/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teilläkin jokaisella on, arvon kanssasisaret. Ja taas tuli ihana ketju, jonka urpojen av-mammojen vastaukset taas naurattaa. Kiihtykää lisää! Ootte te ihania!

T. Se "tasapainoton" ap, joka niin ikävästi kiusaa teitä tosikkoja näillä aloituksilla.

Huh huh.

Vierailija
39/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla jouluksi on ihan muuta ohjelmaa kuin av.

Älä nyt provosoidu vastaprovoista...

Vierailija
40/42 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä oli paljon minua, mutta paljon keksittyäkin. Harmi että tyyppi on "kuollut", en vain enää keksi hyvää jutun juurta hänestä.