Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hyväntekeväisyydestä saama joululahja oli pettymys.

Vierailija
22.12.2010 |

Toivoin lapselle LÄMPIMIÄ talvikenkiä, Kuomia kokoa 32. Paketista kuoritui 2 numeroa liian isot varrelliset SYKSYLENKKARIT ja toivat laatikollisen ruokaa, jota en ollut edes pyytänyt, koska sitä oli ennestäänkin.

Kiitos vaan tyhjästä, joulu pilalla ja lapsen jalkoja palelee edelleen.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elias-laivalelun, nuppipalapelin, värityskirjan, yms. Niin kirppishinnalla lähtee. En taida viedäkään niitä lapsille kun pitää hankkia ne KUOMAT.

Vierailija
102/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselleni ostan kengät, en voi varmaan villasukissakaan kulkea. Jos rahaa jää, ostan myös lapselle kengät.

sä ap annat itsestäsi todella tyhmän kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua antaa lahjoja köyhille. Keksikää parempia meriselityksiä ja puhdistakaa omaatuntoanne jotenkin muuten, kun ette ole antaneet tähänkään asti.

Vierailija
104/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut. Jäävät syömättä ja pilaantuvat. Jalkaleikkauksen missasin, olis ollut aika leikkauslistalle tiistaiaamulle, mutten jaksanut herätä. Leikkaus siirtyi jonnekin tulevaisuuteen jos ei tartte mennä infektion takia lanssilla päivystykseen.

Vie ruoat naapuriin, äläkä enää pyydä köyhäinavustusta.

Vierailija
105/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa jotain iloakin elämään, on sitten päivän hyvä työ tehty=)

Vierailija
106/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna on tosin pelastusarmeijan jouluavustusten jako, haen ostokortit niin pysyy ruuassa uuteen vuoteen ja niillä korteilla kaiketi saa myös tavaraa, pitää ostaa ne kuomat.

Ja kuka sanoi että anoppi antaa mulle 500€? Viime jouluna antoi 50€:n lahjakortin stokkalle.

Vierailija
107/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurperheelle ja minä vietän joulun yksinäni ja käyn korkeintaan köyhien jouluaterialla ja anoppilassa syömässä.

Ja nyt lähden viemään nuo sossulan paketit pennuille.

Vierailija
108/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosi. Mulle ihmissuhteet ovat vain hyötymisen välineitä. Kun mulla on tää diagnoosi.

Vierailija
109/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhien jouluaterialle, vaikka just sait liikaa ruokaa?! Lobotomiaa suosittelisin sinulle:)

Vierailija
110/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen kilon kinkkupaketteja aukoa enkä viitsi perunoita keitellä.

Menen mieluummin valmiiseen pöytään köyhien jouluaterialle, sielläkin jaetaan lahjoja lapsille ja lastenvaatteita.

Vierailija
111/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mistä ne kaikki sulle tulee? Ei meille niitä tule :D

Vierailija
112/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa en pyytänyt laatikkokaupalla, ne tuli maanantaina ihan yllättäen.

Pelastusarmeijan ostokorttia olen anonut pitääkseni itseni ruuassa myös joulun jälkeen.

Mutta kai ne pitää kiitollisen ottaa vastaan vaikka pilaantuisivatkin kaapissa kun ei tule syötyä. Onneksi osa oli edes pitkällä päiväyksellä.

Kuomat pyysin lapselleni, niitä en saanut, olen pettynyt.

Vierailija
113/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta sitä kinkkua pieninä palasina. Siitähän saat ruokaa pitkäksi aikaa.

Vierailija
114/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo!!!! LAHJA TOIVE ON AINA VAAN TOIVE!!!

VOIT KYLLÄ TOIVOA KUUTAKIN TAIVAALTA, MUTTA ERI ASIA ON SAATKO SEN MITÄ OLET TOIVONUT!!!

EIHÄN LAPSILLEKKAAN VOI/ SAA OPETTAA, ETTÄ KAIKKI MITÄ HALUAA/TOIVOO SAA AINA!!!

TOIVOIT KENKIÄ LAPSELLE, LAPSI SAI KENGÄT!!! VITTU MITÄ SIINÄ URPUTAT!!!OLISIT SANONUT, ETTET HALUA MITÄÄN!!!

ITSEKKIN TOIVOISIN JA HALUAISIN ESIM. LOTTOVOITON, MUTTEN SITÄ OLE VIELÄKÄÄN SAANUT! KENELLEHÄN MINUN TULISI VALITTAA ASIASTA!!!????

ENTÄS KUN LAPSESI KAVERIT TUOVAT VÄÄRÄLLAISIA LAHJOJA SYNTTÄREIKSI, EIVÄTKÄ NIITÄ KALLIITA MERKKILAHJOJA, JOTKA LUETTELIT TOIVEIKSENNE!!!

SÄÄLIN SINUA JA LASTASI, OLET TODELLA KIITTÄMÄTÖN, NO MUTTA SANONTAHAN MENEE KYLLÄ NIIN, ETTÄ ANNOIN PIKKUSORMEN....

Vierailija
115/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aplle ei ole opetettu hyviä käytöstapoja!

toive on todellakin vaan toive, joka on vain suuntaa antava, ei lahjan antajan ole mikään pakko toteuttaa edes toivetta. lahjan antajalla on täysi oikeus itse päättää mitä ostaa...omien mieltymysten ja varojensakin mukaan....

Vierailija
116/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Afrikan sairaille ja nälkäisille. Kiitos ap herätyksestä. Mitä vingut jos taskussa stockan lahjakortti?

Olen sanaton. Vaikka kyseessä on sairas ihminen, niin joku tolkku sentään.

Vierailija
117/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutukseen.

Olen sairaslomalla, eli en voi hakea töitä tai

Vierailija
118/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu (ap:ta lainatakseni)

Vierailija
119/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa itse päättää mitä haluaa antaa!

lahjan antaja antaa lahjan hyvyyttään ja omasta vapaasta tahdostaan, kukaan ei voi pakkottaa ostamaan jotain tiettyä.

vaikka olisikin toivonut jotain tiettyä lahjaa, aina kaikkea ei voi saada, se on opittu jo lapsena!

kaikkea voi toivoa, mutta se ei ole tae, että saa kys. lahjan, kyse ei aina ole rahastakaan. aina rikkaatkaan eivät saa lahjaksi mitä ovat toivoneet!!

Vierailija
120/137 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä asennevamma sinulla AP! kehtaatkin suuttua ilmaisesta hyväntekeväisyys lahjasta, röyhkeydellä ei ole mitään rajaa!!

itsellesi haluat ostaa anopilta saamallasi rahalla, jos sinulla on todellakin lapsi, sääliksi käy lastasi, kun äiti on tuollainen omahyväinen P****pää

kukaan lastaan rakastava, ei ensisijaisesti hommaa vaatteita itselleen, oli ne rahat sitte tarkoitettu kenelle tahansa, vaan ilman muuta lapselle ja lapsen parhaaksi!!

olet yhteiskunnan elätti ja loinen, kun kerran sinulla on ruokaa ja aiot mennä syömään ilmaisia jouluruokia!! ja/ tai sitten olet uusavuton, joka ei osaa tehdä ruokaa, säälittävää.

sinusta pitäisi tehdä ilmoitus LSään, olet todellakin haitaksi lapsellesi