Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies lähti baariin, minä kotona lasten kanssa.

Vierailija
20.12.2010 |

huolella valitsi vaatteensa ja laittoi hiuksensa. sinkkukavereiden kanssa meni. mitähän sitä voi odottaa...oon tosi epävarma itsestäni.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuule sitä helkattia, että sillä on arkivapaita ja vkl yleensä töissä ja minä oon kotona lapsia hoitamassa joten meillä ei mene viikot ja vkl "normaalilla" tavalla niinkuin monella muulla.

Toi ylläoleva antoi sen vaikutelman ettet oikeen tykännyt kun sulle vastattiin.

Hei nainen, ethän sä oikeesti ole noin naiivi ja usko ett miehelläs on puhtaat jauhot pussissa??

Vierailija
22/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sen puheita ja vakuutteluja usko. puhelin on sen matkassa koko ajan. iltapäivälläkin nukkui sohvalla puhelin kädessä. ja vessaan ottaa mukaan kanssa. aion valvoo ja odottaa että se tulee kotiin. katsotaan mitä on sanottavaa. mitkä jutut vaatteissa yms paljastais pettämisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla ettei ne toimi teidän tapauksessa.

Vierailija
24/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei nimittäin varmasti tunnusta jos pettää, joten itse on yritettävä saada selville jos niin on.

ap

Vierailija
25/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 tuntiin vastannu mun viestiin... ilmeisesti jotain tärkeämpää tekemistä. en edes uskalla soittaa

ap

Vierailija
26/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en varmana mene nukkuu ennen kun mies tulee kotiin.

Vierailija
27/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi on niin kiire perustaa perhe. Hankkisitte ensin vähän elämänkokemusta, sellaista se on vähän yli kaksikymppisenä, oli lapsia tai ei.

Vierailija
28/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan parikymppisiä? ja miten ne lapset tähän liittyy, ei mitenkään.

Vierailija
29/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli oletus. Lapset liittyvät siten asiaan että niitä on hankittu jo vaikka olisi kannattanut vähän elää ensin.

Vierailija
30/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies on nyt ollu baarissa?

Vierailija
31/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelossa siitä että toinen pettää.

Miksi valvot miehesi takia? Oletetaan,että asia olisi niin että hän pettää sinua.

Ansaitseeko hän sen että menetät asian takia yöunesi?

Entä jos ei petä? Kannattaako menettää yöunia senkään takia?

Pidä huolta itsestäsi ja lapsistasi. Yritä nauttia muista asioista elämässä. Älä ole kynnysmatto.

Mutta valitettavasti et luultavasti saa koskaan tietää pettikö/pettääkö.

Tiedän että on vaikeaa,olen itse elänyt tuollaisessa suhteessa. Jälkeenpäin ajatellen, olisinpa vaan ollut ajattelematta koko miestä ja hänen menojaan.Hän ei ajatuksiani ansainnut.

En tiedä pettikö vai ei,jätti kuitenkin

Vierailija
32/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä.

ja toista iltaa peräkkäin baarissa.

en vaan saa unta ennen kuin se tulee. tiedän, tyhmää. ei vaan jaksa nauttia, kun mun elämä ei ole muuta kun lasten ja kodin hoitoa. mies ei paljon osallistu. on paljon töissä ja sitten vapaapäivinä on suunnitellut itselleen niin paljon menoja ettei siltä paljon apua tule.

ehkä sä oot oikeassa, pitää yrittää olla ajattelematta. ja eikös se niin mene että jos ei miehelle enää puhu siitä että epäilee häntä niin tekee virheen ja paljastuu kun luulee etten enää kyttää.

ap

Vierailija
33/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan kannata paljastaa epäilyksiään.

Parempi kuin epäilys on se ,että esittää ettei epäile ollenkaan.

Nuku siis yöunesi rauhassa,muuten olet entistä väsyneempi hoitaessasi yksin kotia ja lapsia.

Mitä pahempaa miehesi (epäilty) pettäminen voisi saada aikaiseksi kuin erittäin suurta mielipahaa?

Se ei sinua tapa. Joten siis vahvistu hyvä nainen äläkä vielä murehdi.

P.s jos olisin sinä, en olisi tuollaisen miehen kanssa koska hän ei auta sinua.Ihan sama pettäisikö vai ei.

Vierailija
34/45 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen että kannattaa ehkä rahallisista syistä olla vielä yhdessä. Mutta laita rahaa säästöön omistasi jos ero tulee, ettet ole ihan alakynnessä

Vierailija
35/45 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee MAANANTAIna baarissa heräsi vaan kysymys.

Vierailija
36/45 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut jotain syytä? Vai kalvaako menneisyyden peikot?

Meillä oli ne menneisyyden peikot mukana kuvioissa minun osalta. Eksä petti minua useasti ja oli vaikea uskoa että nykyinen ei olisi samalainen. Kun asiasta sitten juteltiin tajusin olevani tyhmä. Ja mies taas tajusi miksi minun on niin vaikea päästää häntä mutamaakaan kertaa vuodessa yksin mihinkään.

Vierailija
37/45 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä helkattia, että sillä on arkivapaita ja vkl yleensä töissä ja minä oon kotona lapsia hoitamassa joten meillä ei mene viikot ja vkl "normaalilla" tavalla niinkuin monella muulla.

ei ole menneisyyden peikkoja, mutta mies on vaan tosi sosiaalinen ja tulee aina toimeen kaikkien kanssa ja flirttailee jutellessaan naisten kanssa, ei tarkoituksella on vain semmoinen vitsiniekka. asiasta on puhuttu mutta en vaan osaa uskoa. valehtelee usein pienistä asioista minulle.

Vierailija
38/45 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä helkattia, että sillä on arkivapaita ja vkl yleensä töissä ja minä oon kotona lapsia hoitamassa joten meillä ei mene viikot ja vkl "normaalilla" tavalla niinkuin monella muulla.

ei ole menneisyyden peikkoja, mutta mies on vaan tosi sosiaalinen ja tulee aina toimeen kaikkien kanssa ja flirttailee jutellessaan naisten kanssa, ei tarkoituksella on vain semmoinen vitsiniekka. asiasta on puhuttu mutta en vaan osaa uskoa. valehtelee usein pienistä asioista minulle.

Niin,ei pääse vkl:na kun on töissä. Mutta antaako hän sinullekin aikaa vai miksi kirjoitat ihankuin sinua masentaisi miehesi meno(t)?

Vierailija
39/45 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pienetkin asiat saa kalvamaan. Minä en tiennyt eksäni reissuista ennen kuin erottiin, mutta minulle oli se kalvava olo aina kun hän yksin lähti..

En nyt kuitenkaa tarkoita lietsoa tai pelotella. Mutta jälkikäteen on ne palaset loksahdelleet paikoilleen.

Vierailija
40/45 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina mietin mitä se tekee kun jonnekin lähtee ja kyselen aina paljon kun kotiin tulee. harvoin lähtee yksin, yleensä kaverin kanssa, mutta valehtelee joskun minne menevät tai muuta vastaavaa, sanoo että kun olisin muuten taas valittanu.

ja ei, minä en yleensä missään käy. jos ehdotan että menisin jonnekin mies sanoo että eikö tehtäis mieluummin jotain yhdessä perheen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi