mies lähti baariin, minä kotona lasten kanssa.
huolella valitsi vaatteensa ja laittoi hiuksensa. sinkkukavereiden kanssa meni. mitähän sitä voi odottaa...oon tosi epävarma itsestäni.
Kommentit (45)
mies ei anna mielellään minun lähteä minnekään. esim ostoksille olen pyytänyt jos saisin mennä että katsois lapsia, yleensä vastaus on että ei tänään, katotaan joku toinen päivä, sitä päivää ei ole vieläkään tullut. tottakai on mukava olla perheen kanssa kun kaikki on kotona, mutta miksei mies karsi omia menojaan että saadaan olla yhdessä, vaan minä karsin aina. mies käy viikossa kahvilla kavereiden kanssa ainakin 4 kertaa. tänään olikin sit sen baarin vuoro. aion valvoa ja odottaa kunnes tulee kotiin. kiskon kaiken irti siitä.
Kuinka kauan aiotte jaksaa tuon tyyppisissä suhteissa. Rakastatteko toisianne. Onko mies aina ollut tuollainen. Mietittyttää.
Ei miehen sanaan pysty aina luottamaan.ole kuitenkin varuillaan siihen pahimpaan vaihtoehtoonkin. Usein mies pettää jos tulee tilaisuus.. Ikävää, mutta se on totuus.
niin mies ainakin väittää. ja kun epäilen pettämistä hän ylistää minua ja sanoo ettei halua muita kuin minua. mutta on niin paljon poissa, iltaisin kun voitaisiin olla kahdestaan lähtee kavereiden kanssa jonnekin, vaikka pyydän ettei menisi. sanoo että ehditään me sit kun tulee sieltä. puhelimeen ei saa koskea. jos olen koskenu, esim ottanu sen yöpöydältä keittiöön hänen nukkuessaa alkaa kauhea huuto kun herää että missä hänen puhelin. tänään baariin lähtiessä sanoi että pitäis ostaa uusia vaatteita ja hiuksetkin piti tänään leikata, sen jälkeen vasta sanoi jonnekin lähtevänsä. ikävä kyllä, tiedän ettei hyvälle kuulosta. en enää jaksa uskoa mieheni sanoja. nytkään en ole täysin varma minne tosiasiassa meni. en ole perään soitellut kun ei se koskaan kerkeä juttelemaan kun on ulos lähtenyt. huolestuisitteko?
Niin tutulta. Meillä oli ennen melkein samanlainen tilanne. Mieheni vakuutti, että on kiltisti jne. Raskauden aikana puhuimme, että jos toinen pettää se on sitten loppu. No, lapsi syntyi ja mies oli halukas käymään kaljalle kavereiden kanssa. Tuossa sitten äskettäin kertoi, et mokasi. Nyt sitten epäilee, et käyn kostamassa, kun menen esim. Kauppaan. Meillä sama juttu kännykän kanssa, tosin vieläkään en mene hänen kännykälle. Seuraavan kerran kun pettää, sit se on hyvästi. Kuullostaa mun korviini hieman epäilyttävältä
mies ei anna mielellään minun lähteä minnekään. esim ostoksille olen pyytänyt jos saisin mennä että katsois lapsia, yleensä vastaus on että ei tänään, katotaan joku toinen päivä, sitä päivää ei ole vieläkään tullut. tottakai on mukava olla perheen kanssa kun kaikki on kotona, mutta miksei mies karsi omia menojaan että saadaan olla yhdessä, vaan minä karsin aina. mies käy viikossa kahvilla kavereiden kanssa ainakin 4 kertaa. tänään olikin sit sen baarin vuoro. aion valvoa ja odottaa kunnes tulee kotiin. kiskon kaiken irti siitä.