Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituinen, mutta kiehtova mies. Jaksaisitko tällaista käytöstä?

Vierailija
20.12.2010 |

Olen tapaillut vähän yli kuukauden(omista työkiireistäni johtuen harvakseltaan) miestä, joka vaikutti ekoilla treffeillä tosi lupaavalta: meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, hän on verbaalinen, fiksu, hyvintoimeentuleva ja ns. kunnollinen. Toisilla treffeillä jo olin vähän epäileväinen, sillä hän oli jotenkin kovin negatiivinen ja näsäviisas. Tavallaan varmaan huumoria, mutta jotenkin oudon tosikkoäänellä tyyliin "minkäs ikäinen olitkaan kun et saa sitä auki" "jaa tuntui kauppareissulla aiemmin lämpimämmältä, eikös kaupoissa yleensä ole lämmitykset?". Välillä oli taas paljon mukavampi ja vaikutti olevan tosissaan kiinnostunut, kyseli tulevaisuudenhaaveistani ym. Toisaalta muuten ei ole vuorovaikutuksessa kovin kyseleväinen, vaan enemmän puhuu omista tai yleisistä asioista. Vetovoimaa välillämme kuitenkin riittää ja hellyyttä. Nyt on taas ollut pari tapaamista jatkuvaa sanomisiini tarttumista ym.( "etkö tiedä että pysäköiminen ja parkkeeraus on eri asioita""menitkö heti peilistä tarkistamaan kun sanoin että nenäs punottaa") ja naureskelua, suorastaan raivostuttavaa...Tämä tuntuu korostuvan jos sanon jonkun pienenkin kriittisen kommentin häntä kohtaan. Olen miettinyt johtuisiko alun epävarmuudesta, jota peittelee tällä sarkastisella roolillaan. Voisikohan vähentyä jatkossa? Toisaalta olen miettinyt, lähenteleekö tämä jo jotain narsismin tyyppistä? Toisaalta ei ole myöskään imarrellut minua, minkä olen kuullut kuuluvan perusnarsistin hurmaamistapoihin. Tämä positiivisen huomion puute häiritsee myös. Voiko kokemuksenne mukaan lisääntyä jatkossa, jollei ole alussa sanonut mitään muuta kohteliaisuutta kuin "oli tosi kiva nähdä"? Kaikki aiemmat miehet ovat vähintään jonkin kohteliaisuuden sanoneet ulkonäöstäni. Tästä negatiivisuudesta huolimatta tuntuu vaikealta ajatella, etten enää tapaisi häntä, kun on niin samanlaiset tulevaisuuden haaveet, harrastukset ym. Pitäisikö silti vain unohtaa tyyppi, kun on välillä hänen tapaamisensa jälkeen tosi kurja tai jopa raivostunut olo?

ap

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi..ehkä ansaitsisit parempaa?

Vierailija
2/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kukaan ei ole täydellinen. harva suomalainen mies oikeastaan osaa sanoa kohteliasiuuksia. oletko itse hälle sanonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa sillä nyt mitään persoonallisuushäiriötä on (narsismi), enemmän vaikuttaa siltä ettei ole niin mielettömän kiinnostunut. Mutta ei kai tuollaistakaan voi ulkoapäin arvioida.

Vierailija
4/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut joitain kohteliaisuuksia, kuten vaatteista tai joistain kasvonpiirteistä. Tällöin hän on hymyillyt ja näyttänyt olevan mielissään, mutta ehkä lyönyt asian vähän leikiksi. Ei ole "palauttanut" näitä kohteliaisuuksia. Mitä mieltä olette tästä?

ap

Vierailija
5/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämä olisikaan esim. viiden vuoden kuluttua hänen kanssaan? Et voi muuttaa hänen persoonaansa mihinkään.

Jos toisaalta jaksat kuunnella tuota vuosikausia... Itse en edes harkitsisi, vaikka harmittaisi tietenkin potentiaalisen suhteen menetys.

Vierailija
6/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos tuntuu ikävältä ja pahalta aina tapaamisenne jälkeen! Kohta olet jo niin kiintynyt, ettet enää pääse irti (tiedän kokemuksesta!) miehestä.

Vierailija
7/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaa ottaa vallanpitäjän roolinsa vaan vähän turhan aikaisessa vaiheessa. Yleensä narsu sentäs jaksaa vähän alussa mielistellä, että saa asemansa vakiinnutettua.

Itse en jaksaisi tuollaista piilovittuilua enää kuunnella, yhdessä narsumiehessä oli riittämiin... Tosin osa tuosta "läpästä" saattaa selittyä tyypin omalla epävarmuudella tai kokemattomuudella, mutta silti turhan narsistiselle kuulostaa.

Vierailija
8/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden päästä. Itse lähtisin kyllä tuollaisesta suhteesta, parempiakin miehiä on tarjolla.

Vierailija
9/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos tuntuu ikävältä ja pahalta aina tapaamisenne jälkeen! Kohta olet jo niin kiintynyt, ettet enää pääse irti (tiedän kokemuksesta!) miehestä.

Vierailija
10/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuitenkin halunnut tavata usein ja viestitellyt tosi paljon (vaikka näissä viesteissäkään ei ole ollut kohteliaisuuksia) ja hän on kysellyt tulevaisuudesta ym., minä en... Lähinnä haluaisin tietää onko tämä käytös mielestänne normaalia? Siis, että tarttuu kokoajan sanomisiin ja on ivallinen/sarkastinen toista kohtaan, muttei kuitenkaan itseironinen? Ja pitäisikö tällaista jaksaa paremman toivossa? vai olenko jo epätoivoinen, jos siedän tällaista käytöstä?

ap

Vierailija
11/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi olisi helpompi unohtaa, jos hän olisi jokaisella tapaamisella ärsyttävä. Mutta suurin osa tapaamisista on kuitenkin ollut mukavampia ja olo on ollut niiden jälkeen hyvä...olen miettinyt, voisiko käytös muuttua, jos hänen ei enää tarvitsisi esittää minulle? Onko kellään kokemusta siitä, että tällainen käytös poistuisi? Kun olisi muuten niin "täydellinen" kiinnostuksen kohteiltaan, ulkonäöltään, älyltään...Harmittaa niin paljon, että taas kariutuisi tapailu,mutta kai se on parempi nyt kuin parin vuoden päästä...

ap

Vierailija
12/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on sen "jalon taidon" minulle opettanut ja se on todella rasittvaa. En jaksaisi kuunnella moista tyyliä kumppaniltani. Eihän se tapa, mutta ei se lopu jos ei ihminen itse sitä halua lopettaa. Ei se ole mitään alkuhuumaa vaan elämäntapa.

Vierailija
13/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa olikin hyvin innokas ja kohtelias, mutta sitten viestien sävy alkoi muuttua... Niihin tuli sellainen piikittelevä ja pisteliäs ote, hän arvosteli minua. Silti hän jaksoi pommittaa minua useilla s-posteilla ja tekstareilla päivittäin. Lopulta puhalsin pelin poikki ja jätin vastaamatta koko tyypille. Ajattelin, että jos se nyt on jo tuollaista kenkkuilua, niin mitä se on sitten vuoden taikka viiden vuoden päästä.

Ap:lle neuvoksi: Jos yhtään epäilyttää, niin pistä menemään. Ansaitset parempaa.

Vierailija
14/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jatka tota enää. Sulla on jo nyt ajoittain paha olla.

Kuuntele tunnettasi.

Mä puhun kokemuksesta. Lähe kävelemään nyt.

T. Säästyisitpä sinä. Minä en tästä enää koskaan pääse.

Vierailija
15/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että tällaiset piirteet eivät yleensä muutu jatkossa? Vai voisiko tämä olla vain rooli joka poistuu? joskus mies on ollut hiljaisempi ja ikään kuin aidommin oma itsenä...tai siltä on tuntunut, tai toisaalta mistä vielä tietäisin, mikä on hänen ominta itseään?

Ehkä pitää sitten "tyytyä" johonkin "vähemmän lupaavaan" mutta mukavampaan mieheen..?

Vierailija
16/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti nalkissa ja tavalliset miehet ei välttämättä jaa mitään kohteliaisuuksia, eikä normaalit naiset joka tapaamisella niitä janoa.

Vierailija
17/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan tyypin kanssa, juttumme alkoi juuri noin. En sano, että tämä kyseinen mies olisi narsisti, mutta vaaran merkit ovat olemassa. Kun sitten lopulta tipauttaa sinulle kohteliaisuuden, olet kuin sulaa vahaa hänen käsissään. "Ansaitsit hänen luottamuksensa", siltä sinusta tuntuu tai niin hän itse sanoo.Pakene vielä kun voit, nyt se vielä käy ilman suuria tuskia.

Vierailija
18/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen itse liikaa vailla joten jos on hellä sängyssä, I want him!

Vierailija
19/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että tällaiset piirteet eivät yleensä muutu jatkossa? Vai voisiko tämä olla vain rooli joka poistuu? joskus mies on ollut hiljaisempi ja ikään kuin aidommin oma itsenä...tai siltä on tuntunut, tai toisaalta mistä vielä tietäisin, mikä on hänen ominta itseään?

Ehkä pitää sitten "tyytyä" johonkin "vähemmän lupaavaan" mutta mukavampaan mieheen..?

itse voisin kuvitella olevani sarkastinen hermostuksissani. Toisaalta voi olla, että mies nyt vaan on tuollainen eikä muutu sen kummemmaksi. Vaikuttaako se hermostuneelta? Jos ei, niin ehkä hän ei vain näe naisia mitenkään vaaleanpunaisten lasien läpi eikä siksi koskaan esitä ihanaa ja huomaavaista edes suhteen alussa.

Vierailija
20/101 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sen kommentit kuulostaa tosi turhilta ja typerilta, ma en tuollaista katselisi hetkeakaan. Olisin yhden kaljan jalkeen lahtenyt jo ensi treffeilta. Etsi itsellesi normaali ihana mies jonka tapaamisen jalkeen olo on sellainen etta elama hymyilee.

Mieti mita sun elama sitten olis kun taytyisi sita alkaa esittelemaan kavereille ja sukulaisille, ja se alkaisi vittuilemaan niillekkin! Pista tuolle tarinalle stoppi nyt heti, ihan oikeesti.