Meillä ei juoda aattona saunassa skumppaa
eikä olutta, eikä mitään muutakaan. Jos ja kun oikein jano tulee, käydään suihkuhuoneessa juomassa kylmää ja raikasta kraanavettä.
Kommentit (24)
välttämättä juo saunassa mitään, mutta ei siitä mun mielestä mitään aloitusta tarvitse tehdä.
Mua muuten ärsyttää tuo ihmisten omahyväisyys, jolla he kertovat antavansa lapsilleen raittiin joulun. Se, että käyttää alkoholia lasten aikana, ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi sikahumalassa lasten aikana. Mielestäni alkoholin juominen kotona hillitysti näyttää myös lapsille esimerkkiä siitä, miten sitä pitäisi käyttää. Sekin asia on hyvä opettaa lapsille.
Taitaa olla pikku av-porvoolainen. Onko kyseessä aito vai ihan vaan kuohuviini?
Enkä mä ymmärrä miten minun tekemä aloitus tekee musta omahyväisen? Se, että viettää joulua eritavalla kuin toinen = omahyväinen... Aah, tää on taas niin tätä av:tä :D
t.ap
välttämättä juo saunassa mitään, mutta ei siitä mun mielestä mitään aloitusta tarvitse tehdä. Mua muuten ärsyttää tuo ihmisten omahyväisyys, jolla he kertovat antavansa lapsilleen raittiin joulun. Se, että käyttää alkoholia lasten aikana, ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi sikahumalassa lasten aikana. Mielestäni alkoholin juominen kotona hillitysti näyttää myös lapsille esimerkkiä siitä, miten sitä pitäisi käyttää. Sekin asia on hyvä opettaa lapsille.
Tai siis saunan ulkopuolella mutta saunomisen yhteydessä...