Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tutuille vauvoja - masentaa

Vierailija
24.11.2010 |

Lähipiiri ja etäisemmätkin tutut lisääntyy. Kaikilla on mies ja kaikki saa vauvoja. Mua masentaa. Olen jo 27 ja elämä on tässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v. ja mun samanikäisistä kavereista olen ainoa, jolla on lapsi. Miestäkään ei ole kaikilla. ehdit ihan hyvin vielä.

Itsekin löysin mieheni vasta 25-vuotiaana ja silloin ajattelin, että kauhean myöhään. Mutta toisaalta ne kaksikymppisinä pariutuneet ovat jo ehtineet kertaalleen erota :) joten ehkä kannatti vähän odotella, että löytyi sellainen, jonka kanssa oikeasti haluaa viettää elämänsä.

Tsemppiä etsintään, äläkä sorru ajattelemaan että pitää ottaa ensimmäinen, jolle kelpaat. Sulle löytyy ihan varmasti hyvä mies!

Vierailija
2/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiseni kun olin 33 v. Sisareni sai 35v.

Joten nou hätä, etsi vielä rauhassa sitä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän kakkosen 35-vuotiaana. Nyt olisi tarkoitus tehdä kolmosta seuraavat vuodet. Meillä kun ei lapset tule tilauksesta.

Tavallaan tiedän, mitä tarkoitat, koska käymme läpi lapsettomuushoitoja saadaksemme lapsia. Juuri eräs tuttuni ilmoitti olevansa raskaana ja tasan vuosi oli kulunut esikoisen syntymästä. Yllätyin itsekin, miten se satutti. Toki suon heille toisen lapsen, se helppous tuntui vain taas niiiin epäreilulta. Me kun teimme esikoista viisi vuotta ja kakkosta kolme vuotta. Välissä kaksi keskenmenoakin...

Vierailija
4/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 ja odotan esikoistamme. Useammalla kaverilla ei ole yhtään lasta tai ovat samassa tilanteessa.

Vierailija
5/5 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja yksi loppunut avioliitto.

En ymmärrä mihin sinulla on kiire. Katso rauhassa niin onnistuisit ehkä saamaan lapset miehen kanssa jonka kanssa voit viettää koko elämäsi.