Terveyshörhöt!
Tuli tuosta kookosöljykeskustelusta mieleen, eli mikä on lemppari terveystuotteenne tai vinkkinne! Olen nyt innostamusta tästä "hörhöilystä" ja mielelläni kuulen kokemeempia :-)
Kommentit (4)
paljon olen kaikkea käyttänyt enkä mistään ole mitään hyötyjä huomannut.
en tosin ole mikään terveyshörhö ihan pelkkä hörhö vain, mutta vesi vanhin voitehista, sitä kun juo ei ummeta, ei syö liikaa ja sillä voi peseytyäkin vaikka mitä!
Mä olen käyttänyt vaikka mitä luontaistuotteita, mutta ainoa mikä on selvästi vaikuttanut on ollut (yllätys, yllätys) D-vitamiini. Syön sitä 60µg. Aloitin 1,5 vuotta sitten ja parissa kuukaudessa unen tarve väheni, mielialat tasoittui, jopa kuukautiskierto säännöllistyi ja alakuloiset päivät jäivät historiaan vaikka minulla oli jopa päiviä etten jaksanut nousta sängystä ylös. Niin ja auronkovoiteitakaan ei juuri ole tarvinnut. Iho ruskettui kesällä paljon nopeammin ja onnistuin polttamaan sen vasta makaamalla aurinkotuolissa etelässä.
Tällä hetkellä on kokeilussa Maca-jauhe. Aloe Veraakin aion vielä kokeilla. Pitäähän niissä puheissa jotain perää olla. Tosin en tiedä olisinko itekään uskonut jos joku olisi kertonut D-vitamiinista samaa mitä minä nyt. Olisi kuulostanut liian hyvältä ollakseen totta tai vähintään olisin ajatellut ettei se minuun kuitenkaan tehoaisi.
en ole ollut vuoteen edes nuhassa sen aloittamisen jälkeen.