Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkin,ettei mies lähtis baariin

Vierailija
17.12.2010 |

lähti kuitenkin.Ei välittänyt meikäläisen itkuista.Nyt on paha olo,ollaan sovittu,että harvoin käytäis,mutta pari viikkoa sitten viimeksi meni.Ei mua se niin paljon haittaa,että meni baariin,vaan se,ettei välittänyt,vaikka itkin ja sanoin,että sitten tää suhde on loppu.eli ei rakasta mua enää:(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt/kk ei vielä kuulosta paljolta, jos ei joka kuukausi mene. Onko alkoholi miehellesi ongelma, vai miksi aloit itkeä siitä että hän lähti baariin?

Toinen juttu on tuo että itkit ja sanoit että suhde on loppu jos lähtee. Jos ei välittänyt tuosta, niin toki kuulostaa siltä että ei mies välitä sinusta. Mutta vetoatko aina riidellessä siihen että mies ei enää rakasta sinua? Jos tuo on sinun tapasi saada mies kertomaan sinulle että rakastaa sinua, niin LOPETA!! Tuo on manipulointia ja narsistista sellaista.

Mun ex toimi just noin aina kun oli minun vuoroni mennä. Aluksi otin tosissaan ja jäin sitten kotiin tai tein sitten sitä mitä hän oli halunnut. Muutaman vuoden päästä en enää jaksanut välittää. Meni maku uhkauksista ja vaatimuksista. Pikkuhiljaa aloin oikeasti tehdä eroa päässäni ja sitten vain erosin.

Vierailija
42/45 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin että mieheni voisi mennä ja tulla miten haluaa kunhan se ei häiritse perhe-elämää ja voisin olla varma että hän jaksaisi perhe-elämän. Mies tuntuu olevan "katkera" teini-iästä kestäneestä suhteestamme ja välillä, etenkin kun on rankkaa ja suuttuu jostain niin haluaa erota. Sanoo että haluaisi tehdä niinkuin hän haluaa, ei ehkä tajua mutta suhdettamme hän hallitsee täysin kuten myös menonsa.. Arkielämämme rullaa hyvin ja kotona on lämmin tunnelma mutta viikonloppuisin tulee ongelmat kun hän haluaa lähteä baariin, välillä lupaa että n.2krt/kk riittäisi mutta joka viikonloppu on menossa.

Hän on valitettavan huono puhumaan ja asiat jää puolitiehen. Tuntuu "hölmöltä" romuttaa 15 vuoden suhde siihen että toinen ei saisi mennä, itse uskon että pitkäkin suhde kestää jos luottamus pelaa eikä tarvitse toistensa kainaloissa nyhjätä kaikki illat vaan jokaisella on oma elämä elettävänsä.

Eikä tosi rakkaus kaadu jos toisella on välillä menovaihde päällä vaikka sellaisena aikana ei se rakkauskaan aina tunnu tosi rakkaudelta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itkua. Ap toi esiin et kundi ei ollut baarissa kahteen viikkoon, joten tuskin alkoholisti tai tyhjentänyt säästöt, eikä väkivallasta ollut puhettakaan. Voisiko mitenkään olla mahdollista että ap on narsisti jonka maailmaan ei sovi et maailmassa saattaisi olla muuta kun hän. Itse kärsin muutaman vuotta naista, oli erittäin vetävä fyysisesti niin jaksoin yrittää, jonka reaktio kaikkeen mikä ei ollut hänen suunnittelemaansa oli puhjeta itkemään ja soitella kavereille kuinka olin huono ihminen. Nykyään neidin osoite on kellokoskella. Oikeasti, miten kehtaatte vetää oikeita persoonallisuus häiriöitä perusteiksi mielipiteille jotka perustuvat ennakko asenteisiinne.

Vierailija
44/45 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa alkoholiongelmalta. Pakkaa laukut ja lähde.

Igq mihesi juo muumilimpparia saunan jälkeen. Oletko vasta 20 -vuotias tai muuten vajaa? Ihan normaalia, että silloin tällöin baariin menee, varsinkin jos edellisestä kerrastakin on 2 viikkoa. Kyse ei todellakaan ole alkoholistista noilla lukemilla!

Vierailija
45/45 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletetaas että tämmösessä tilanteessa pari eroaisi, mikä olis tulos:

mies saa elämänsö, menonsa ja mennä & tulla miten haluaa, ja tavata lapsia sillon tällön.

nainen: yksinäinen yksinhuoltaja, jonka elämä jää kunnes lapset on tarpeeksi isoja, jollion voi tehdä jotain yksin.

eli kuka voittaa?