Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sua iloiset ihmiset? Eli itse olen iloinen puhetavassani, lasken usein leikkiä

Vierailija
17.12.2010 |

kun kerron jotain ihan tavallista, naureskelen paljon jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipirteät ja teennäisen iloiset eivät. Ethän ole sellainen?

Vierailija
2/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska harva on oikeasti sellainen,kamala show päällä useimmilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se on joku muu piirre minussa, mutta olen ollut huomaavinani että joidenkin mielestä olen pikemminkin lapsellinen kuin vakuuttava. Itse en kuitenkaan ajattele, että ollakseen vakuutta tulee olla haudanvakava. Asiallisuus ja tilannetaju on hyväksi, mutta sitä voi olla myös positiivisella vähän rennommalla mielellä. :)

Vierailija
5/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on myös sellaisia, joille se on enemmän maneeri, sellainen ärsyttää. Voihan moni heistäkin olla aidosti iloisia, mutta päälleliimatun oloinen tyyli ei tunnu aidolta.

Vierailija
6/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellainen "joka paikan liihottaja" on tosi ärsyttävä. Siis sellainen, jolla on niin hirveä kiire hymyillä ja hössöttää kaikkien ympärillä, ettei hän ehdi keskittyä keneenkään kunnolla.

Sama ihmistyyppi ei myöskään kykene syvälliseen keskusteluun eikä itse asiassa edes jaksa puhua samasta aiheesta kovin pitkään.

Vierailija
7/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kerron kahvitunnilla hauskoja tapahtumia perheestämme, menneisyydestä jne. Olen eloisa ja itseironinen tyyppi. Yleensä olen kyllä aika pidetty ihminen ja monet nauravat jutuilleni. En ole tosiaankaan koko aikaa äänessä.

Vierailija
8/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa ei sovi vitsailla.

Vierailija
9/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kerron kahvitunnilla hauskoja tapahtumia perheestämme, menneisyydestä jne. Olen eloisa ja itseironinen tyyppi. Yleensä olen kyllä aika pidetty ihminen ja monet nauravat jutuilleni. En ole tosiaankaan koko aikaa äänessä.

Hei, tunnistin itseni tuosta. MInullakin on itseironiaa ja omasta mielestäni hyvää tilannetajua eli en vitsaile sopimattomasti.

Vierailija
10/10 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on oikea conversation killer. Jos joku mainitsee Facebookin, tämä aloittaa heti: "Mä en tajua koko Facebookia, enkä tosiaankaan ymmärrä miksi ihmiset tuhlaavat aikaansa moiseen." Tämä tulee sellaisella ponnella, että kenelläkään ei ole mitään sanottavaa tämän jälkeen... :-)

Kerran kerroin meneväni erään ystäväni taidennäyttelyn avajaisiin. Conversation killer vastasi: "Minä en tajua nykytaidetta ollenkaan. Ylipäänsä kaikki taiteilijat on ihan pimeitä enkä ymmärrä että yhteiskunnassa tuetaan mitään taiteita." Vai niin. :-D