Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, huh, tos ulkona 3 ekaluokkalaista leikki humalaista cokistölkit kädessä!

Vierailija
17.12.2010 |

Mistähän ovat mallin saanneet. Meidän eppu ei kyl ikinä noin tekisi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin ekalla, meiän luokalla oli yksi poika joka leikki koko ajan känniläistä. Myöhemmin sillä puhkesi mielisairaus ja se tappoi itsensä. Ei ihan tervettä leikkiä.

Vierailija
2/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmasluokkalainen on jo joskus kaupungilla humalaiseen tajunnut törmänneensä? Tai nähnyt telkkarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tokaluokkalainen ei oikein edes ymmärrä mitä tarkoittaa "humalainen"..

Vierailija
4/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset käsittelee näkemiään asioita leikin keinoin. Sama kuin pyssyleikit ja "tappamiset" jne.

Vierailija
5/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin kautta lapset käsittelevät kokemiaan ja näkemiään asioita,ei ne nyt sentään aina siellä kotona tapahdu :)

Vierailija
6/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lapsena leikin kaverin kanssa, että juomme kaljaa ja olemme humalassa. Meillä kotona käytettiin erittäin harvoin alkoholia, joten kotoa en ole ainakaan ideaa leikkiini saanut. Kuten en myöskään moneen muuhunkaan leikkiin. Ap taitaa nyt vähän ylireagida...

Vierailija
7/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuule ne oikeiden alkoholistien lapset leikkii humalaista..! Heille juopottelu on arkea ja totisinta totta.

Vierailija
8/8 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja veljeni pukeuduttiin naamiaisissa spurguiksi (mä olin varmaan 8 v ja broidi 6 v) meillä oli jopa vettä kaljapulloissa.. Olipa tosi kamalaa, nyt ollaan ihan normeja tyyppejä. Me jopa leikittiin usein puliukkoja pienenä (asuttiin töölössä lapsena jossa pyöri paljon spurguja) ja meillä oli pultsarinimet: Kimmo ja Mankki :D

Viatonta lastenleikkiä, turha tällaisesta nyt vetää hernettä nenään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän