Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä muulla pehmeät rinnat, niin että ne tursuavat ulos rintaliivien

Vierailija
17.12.2010 |

keskikohdalta kuppien välistä? Mitä ihmettä tälle tehdä? Kaikki rintsikat samanlaisia. Rinnat on pehmeät (oli imetysaikanakin, en pystynyt pumppaamaan) ja suurehkot. Miten estää tursuaminen rintsikoiden keskeltä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rintaliivit 70D, enkä mielestäni siro. Että jos oot siro niin toi 80 on liikaa 180 senttisellekin.

Muuten olen hoikka ja siro. Jokaisissa omistamissani liiveissä pehmeät löysät tissit hakeutuvat keskivakoon.

Hoikalla ja sirolla ei ympärysmitta voi olla 80. Mittaapa ihan mittanauhalla.

Pituutta 180. Siro on tietysti suhteessa pituuteen. Koko on tuo, niin mattanauhalla kuin liiviliikkeen asiantuntija sovittamana.

Vierailija
42/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joskus ekoja liivejä ostaessa myyjä sanoi että liivejä kokeillessa kannattaa kumartua!

Jos rinta pullahtaa ulos, on koko kupilla liian pieni.

Ympäryshän vaan on se miten se on ympärillä: löysä on löysä ja kireä taas näkyy pullotuksina kun läskit menee makkaralle.

Liian iso kuppikoko taas näkyy minusta siinä että rinnalla on varaa liikkua kupin sisällä. Ei vaan istu. Niinkun rinnat olis telttaretkellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos omaa tiimalasin!

Rintakehä saattaa olla muokkaantunut kaarevammaksi. Siitä ympäristöstä on paha ottaa pois jos on alla luut! :)

Vierailija
44/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen hoikka ja siro. Jokaisissa omistamissani liiveissä pehmeät löysät tissit hakeutuvat keskivakoon.

ei ympärysmitta voi olla 80. Mittaapa ihan mittanauhalla.

Mutta jos käytän kokoa C75 niin rinnat pursuavat vielä enemmän kuin koossa C80.

Noloa mielestäni olisi joutua vaihtamaan nykyiset epäsopivat Ceet tuollaisiin lukemiin.

Vierailija
45/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytän ihan vääränkokoisia liivejä! Tsiisus!

t. B85 jonka mitat rintojen alta 70cm ja päältä 90cm. Vaatekoko 34/36.

Vierailija
46/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta multa kysyttiin "rintsikan peittävyyttä", eli sitä haluanko kuinka peittävät kupit. Eli jos on pikkiriikkiset push-upit, niin luultavasti tissit löllyy ja tursuaa. Jos on melko peittävät liivit niin rinnat mahtuu kokonaan kuppien sisään. Kyllä isompi- ja löysärintaisempi anoppinikin löytää tukevan näköisiä ja oloisia liivejä ja varmasti niitä on muitakin kuin mummomalleja.

Minä myös suosittelen Changea, jos vaan on mahgollista käydä! Asiantuntevaa, mutta ei ollenkaan tyrkyttävää palvelua olen saanut joka liikkeessä joissa olen käynyt.

Itselläni rintsikoissa ongelma on kapeat pullonkaulahartiat. Mitkään olkaimet ei pysy paikoillaan, vaan valuvat alas. Ristiin ei voi laittaa, kun sitten näkyvät paidan kaula-aukosta.

Vierailija
47/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-kiloisella 160 cm pitkällä ympärysmitta on 85 cm, ihan liiviliikkeessä mitattuna. Että kyllä se voi olla.

Vierailija
48/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-kiloisella 160 cm pitkällä ympärysmitta on 85 cm, ihan liiviliikkeessä mitattuna. Että kyllä se voi olla.

Vierailija
49/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huomattavasti nolompaa on pitää liian pieniä rintsikoita, jotka tekee nk. tuplatissit, eikä tue juuri ollenkaan. Se on rumaa.

Noloa mielestäni olisi joutua vaihtamaan nykyiset epäsopivat Ceet tuollaisiin lukemiin.

Vierailija
50/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 senttinen, noin 60-kiloinen, ja rintsikoiden koko 70F/G. Enkä ole mielestäni edes hirveän isorintainen. Näitä liivejä löytyy liiviliikkeestä, tai netistä. Voit esimerkiksi käydä liiviliikkeessä sovittamassa, ja tilata sitten samankokoiset netistä - voit säästää joitain euroja.

Itselleni eivät sovi balconettet, koska tissit ovat lähekkäin, ja balconettet joissa kaarituet tulee keskeltä ylös alkaa hiertää :(

Itse tykkään tosi paljon Freyan liiveistä, ja kokoja löytyy. Ei toki läheskään kaikki heidänkään mallit mulle sovi, mutta osa :)

Vierailija
51/54 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aulla menee 75 kiinni edes nippanappa löysimmälle, niin se on ehdottomasti sinun ympärysmitta, jos taas menee uutena pidemmälle kuin löysimpiin hakasiin, niin ympärysmitta on vieläkin pienempi! Jos taas pienennät ympärysmittaa yhdellä, niin kasvatat aina kuppikokoa. Sanoisin näin äkkiseltään, että kokeile kokoa 75D, 75DD, 70DD ja 70E.

Vierailija
52/54 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee ihan hyvin, mutkun kumarrun, niin noi lölleröt tursuaa reunan yli.

Mut mun vaihtoehdot on tunkee tissejä vaivihkaa takaisin liiveihin tai ostaa sellaiset ihan hirveet imetys/urheilu/puuteri-hökötykset.

Niin mä käytän mieluummin nättejä liivejä.

Ostan aina t-paitaliivit changesta, ihan oikeissa liivikaupoissakin on tullut asioitua, ennenkuin keksin changen, eikä siellä sen kummempaa tarjontaa ole ollut.

... On aivan ihania liivejä, mutta ne on valitettavasti tehty alunperin pienistä liiveistä suurentamalla kokoa. Isorintaiselle tämä on taas huonoin mahdollinen vaihtoehto, koska liivit eivät oikeasti tue rintoja. Mitään push up-mallista ei isojen tai edes isohkojen rintojen kanssa kannata ajatellakaan, koska niistä rinnat todellakin pullahtavat ulos, vaikka olisivat nimellisesti alunperin oikean kokoiset.

Suosittelen menemään johonkin muuhun liikkeeseen ja ostamaan esim. Triumph tms merkkiset kunnolliset liivit. Maksaa uutena ehkä 60-80e.

T: 70J, rintojen pienennysleikkaukseen julkisella puolella maaliskuussa pääsevä

Vierailija
53/54 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hvyään liiviliikkeeseen (ei mikään hmkappahllindextms) ja pyydä apua.

Saat avun ja sinulle sopivat liivit.

T. Entinen liivimyyjä

Vierailija
54/54 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sovittaessa erittäin passelit liivit, kokoa 80E, Triumphit. Ei pursunnu ei tursunnu sovituskopissa mistään vaikka kumarteli ja hytkytti.. =0)

Mutta kun ne on pukenu ja _vähän aikaa_ pitäny päällä ni jo tulee noi tuplatissit tohon väliin. NOi lollerot vaan alkaa kiipeilemään kupeista ylös, mikä on tosi ärsyttävää. Ehkä kupit on vaan sit pienet, vaikkakin muissa malleissa mulle menee C-kuppi, D on yleensä jo iso..