Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä muulla pehmeät rinnat, niin että ne tursuavat ulos rintaliivien

Vierailija
17.12.2010 |

keskikohdalta kuppien välistä? Mitä ihmettä tälle tehdä? Kaikki rintsikat samanlaisia. Rinnat on pehmeät (oli imetysaikanakin, en pystynyt pumppaamaan) ja suurehkot. Miten estää tursuaminen rintsikoiden keskeltä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärän kokoiset liivit. pulinat sikseen ja kunnon liivikauppaan! veikkaan et sulla pienenee ympärys ja kuppikoko menee johonki F:ään tai yli..

itsellä oli 80-85 A ja oikea koko on 70E/75D

löysätissi täälläkin :)

Vierailija
22/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät rintaliivit -Ja sinulle SOPIVAT!!!!

Jos et halua maksaa hyvästä, niin älä maksa äläkä vingu.

Kukaan ei sano että sun tarttee ostaa jos menet kokeilemaan.

Tee palvelus rinnoillesi ja mene liikkeeseen! Lopeta halppistuotteiden pläräämiset: sinun rintasi tietää arvonsa kun vaatii kallista.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen hoikka ja siro. Jokaisissa omistamissani liiveissä pehmeät löysät tissit hakeutuvat keskivakoon.

Vierailija
24/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen hoikka ja siro. Jokaisissa omistamissani liiveissä pehmeät löysät tissit hakeutuvat keskivakoon.

ei ympärysmitta voi olla 80. Mittaapa ihan mittanauhalla.

Vierailija
25/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen kokeillut E:tä ja rintsikan kupin pussi jää löysäksi. Ongelma musta enemmän, että kupit on rintsikoissa kainaloissa. Mutta että F-koko, aloin jo katsella kuulkaa pienennysleikkauksia googlella. Harmi kun ei ole hintoja netissä, täytynee laittaa vissiin s-postia ja kysellä. Hyvä kun kirjoitin tänne, sain jotenkin sisua nyt taistella tämä homma pois päiväjärjestyksestä kerralla!

En pääse päiväkotihakujen vuoksi töiden jälkeen liivikauppoihin ja liian pitkä matka palata takaisin ostoksille sen jälkeen (yli tunnin bussimatka). Netistä on saatava ostokset, jos ostan rintsikoita.

ap

Vierailija
26/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma, mutta ei ole aina vika väärässä koossa vaan mallissa.

Rintaliivien keskikohta on liian matala/kapea. Osta liivit joissa korkeampi tämä.

Esim tällaiset http://www.lindex.com/fi/Product/ProductPrint.aspx?id=10240301

EI TÄLLAISIA http://www.lindex.com/fi/Product/Product.aspx?id=10922030&styleid=10922…

Mulla ainakin vaikutti heti ettei rinnat enää lennelleet ulos liivistä

Vierailija
27/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalla ja sirolla ei ympärysmitta voi olla 80. Mittaapa ihan mittanauhalla.

Pituutta 180. Siro on tietysti suhteessa pituuteen. Koko on tuo, niin mattanauhalla kuin liiviliikkeen asiantuntija sovittamana.

Vierailija
28/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdat isompaan kuppiin, pienennä ympärystä. Muuten käy just tuo että kupit jää löysiksi ja on kainaloissa. Eli luultavasti sulla on vaan tosi paljon liian löysä ympärys ja liian pieni kuppi.

Vierailija
29/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuten voi mennä viikonloppuisin ostoksille, tuskin sinäkään olet 7 vrk joka viikolla töissä?

Vierailija
30/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen kokeillut E:tä ja rintsikan kupin pussi jää löysäksi. Ongelma musta enemmän, että kupit on rintsikoissa kainaloissa. Mutta että F-koko, aloin jo katsella kuulkaa pienennysleikkauksia googlella. Harmi kun ei ole hintoja netissä, täytynee laittaa vissiin s-postia ja kysellä. Hyvä kun kirjoitin tänne, sain jotenkin sisua nyt taistella tämä homma pois päiväjärjestyksestä kerralla!

En pääse päiväkotihakujen vuoksi töiden jälkeen liivikauppoihin ja liian pitkä matka palata takaisin ostoksille sen jälkeen (yli tunnin bussimatka). Netistä on saatava ostokset, jos ostan rintsikoita.

ap

Sulla on ehkä liian suuri ympärys. Ja mitä väliä sillä kirjaimella siinä on, jos vaan löytää oikean koon?! Kokeile esim. kokoa 80E

Vierailija
31/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalla ja sirolla ei ympärysmitta voi olla 80. Mittaapa ihan mittanauhalla.

Vierailija
32/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla samanlaiset rinnat ja malliksi käy vain balconnet, eli sellainen, joka ei anna rintojen valua keskelä alas kuten push up tai tavallinen liivi.

Vierailija
33/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selvästi jotkut sinulle sopimattoman malliset pushupit tai balconetit ehkä vielä väärä kokoakin. Kyllä rinnat pysyy liiveissä mummoillakin, jos vaan on oikein malliset ja kokoiset!

Vierailija
34/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos käytän kokoa C75 niin rinnat pursuavat vielä enemmän kuin koossa C80.

Vierailija
35/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jatkat vääränkokoisten liivien käyttämistä ja kärsit sit tuosta pullahtamisongelmasta, tai sit hyväksyt sen, että rintasi ovat kokoa jolle ei marketeista liivejä saa ja menet asiantuntevan myyjän pakeille. Ihan miten haluat.

Mutta me emme pysty rintojesi kokoon vaikuttamaan, ne ovat mitä ovat.

Vierailija
36/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen alta on 69 niin silloin liivien ympäryksen tulee olla joko 65 tai 70. Sit vaan pitää ottaa niin iso kuppi, että rinnat niihin mahtuvat pursuamatta. Olkoon se sit vaikka H, mutta kyllä tuo ympärys pitää eka ottaa sopiva, jos oikean kokoiset liivit haluaa.

Vierailija
37/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen alta on 69 niin silloin liivien ympäryksen tulee olla joko 65 tai 70. Sit vaan pitää ottaa niin iso kuppi, että rinnat niihin mahtuvat pursuamatta. Olkoon se sit vaikka H, mutta kyllä tuo ympärys pitää eka ottaa sopiva, jos oikean kokoiset liivit haluaa.

Vierailija
38/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee ihan hyvin, mutkun kumarrun, niin noi lölleröt tursuaa reunan yli.

Mut mun vaihtoehdot on tunkee tissejä vaivihkaa takaisin liiveihin tai ostaa sellaiset ihan hirveet imetys/urheilu/puuteri-hökötykset.

Niin mä käytän mieluummin nättejä liivejä.

Ostan aina t-paitaliivit changesta, ihan oikeissa liivikaupoissakin on tullut asioitua, ennenkuin keksin changen, eikä siellä sen kummempaa tarjontaa ole ollut.

Vierailija
39/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne liivit on sopivat ja täydelliset, kun seisoskelet, niin tsadaa, kumartamisen yhteydesäs ne tissit valuu ulos niinkuin pullataikina.

ohis

Vierailija
40/54 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne liivit on sopivat ja täydelliset, kun seisoskelet, niin tsadaa, kumartamisen yhteydesäs ne tissit valuu ulos niinkuin pullataikina.

ohis

koska itselläni on sellaiset löysätissit, koko 70F. Ei mullekaan kaikki mallit käy vaikka olisi miten oikea koko. Senpä takia liivejä sovittaessa kannattaakin myös vähän kumarrella ja hyppiä, niin näkyy pysyykö tissit liiveissä. Jos ei pysy, ei semmosia liivejä kannata ostaakaan.