Kellä muulla pehmeät rinnat, niin että ne tursuavat ulos rintaliivien
keskikohdalta kuppien välistä? Mitä ihmettä tälle tehdä? Kaikki rintsikat samanlaisia. Rinnat on pehmeät (oli imetysaikanakin, en pystynyt pumppaamaan) ja suurehkot. Miten estää tursuaminen rintsikoiden keskeltä?
Kommentit (54)
Onko silloinkin todettu sama? Jos tuollainen ongelma kuitenkin, ehkäpä kannattaisi pienennysleikkaus...?
väärän kokoiset liivit. Rinnat on normaalistikin pehmeät, mutta oikeankokoisissa ja -mallisissa liiveissä ne kyllä pysyvät varsin hyvin paikallaan. Kipaisepa liiviliikkeeseen ja pyydä myyjää auttamaan oikeankokoisten liivien hankkimisessa.
Väärän kokoiset liivit/liian pieni kuppikoko
Ja en ole käynyt asiantuntijan pakeilla, koska kyllä itsekin olen kuulkaa kokeillut vinon pinon erilaisia rintsikoita. En siis usko asiantuntijoiden myyvän mulle kuin vain jotain pirun kallista tarkoituksella.
ap
minulla imetyksen alussa oli niin kovat tiiviit rinnat ja täynnä maitoa että rinnat oli kuin kaksi raakaa melonia rusinalla, niistä ei todella saanut pumpulla otetta.
Ja nyt kun en imetä huonoissa liiveissä käy juuri noin, nytkin on liian pienet liivit jotka tekevät rintoihin kivan vaon, mies kyllä tykkää näistä liiveistä kun olen kuin joku tyrkky.
t. toinen iso- ja pehmeätissinen (80G-H)
Käypä tosiaan jossakin liivikaupassa ostoksilla :) Toki ne voi olla kalliita, itse oon tosi isopovinen ja löysätissinen (ja suht läski, mutta oli mulla liiviongelmia isojen rintojen takia hoikempanakin), ja oon löytänyt täydellisen liivimerkin jolla se mun koko on just eikä melkeen sopiva. Harmi vaan, että kyseiset liivit maksaa satasen. Joutuu joskus pakostakin käyttää jotain seppälän gg-rintsikoita.
Eli jos et oo erikoisliikkeessä vielä asioinut, niin hophop sinne vaan!
niin tuo DD on varmaan vaan liian pieni koko. En nyt tiedä ympärystäsi, joten vaikea sanoa, mutta kuvailemasi kuulostaa ehdottomasti siltä, että kuppi on liian pieni. Ei tuollaista ongelmaa tule oikeankokoisilla liiveillä.
10 senttiä sinne tötterön sisään, koska oli niin pehmeä. Pumppaamisesta ei tullut mitään. Ikävää oli, että piti se tosi monta kertaa todistaa kättärin täteille (varmaan jotain 10:nnelle), jokainen halusi omin silmin nähdä ennenkuin antoi jääkaapista lisämaitoa. Mutta kyllä se vaan totta oli, kysykää vaikka niiltä. :)
ap
Kyllähän sä sitte sovittaessa tiedät onko ne liivit hyvät ja ostamisen arvoiset vai ei. Kyllä kuule tässä on itekin soviteltu ties millasia liivejä ties miten paljon, mutta täydellisesti sopivat löytyi vasta erikoisliikkeestä asiantuntijan avulla. Ja kyllä, siellä soviteltiin myös halvimpia mahdollisia. Ensisijaisesti niitä oikeastaan.
-11
Ja en ole käynyt asiantuntijan pakeilla, koska kyllä itsekin olen kuulkaa kokeillut vinon pinon erilaisia rintsikoita. En siis usko asiantuntijoiden myyvän mulle kuin vain jotain pirun kallista tarkoituksella.
ap
Ja parempaa en ole löytänyt, kun olen kokeillut siitä ympäriltä muita kokonumeroita ja kuppikokoja.
Ehdottakaa vaan, mikä olisi hyvä kokeiltava. Ostan varmasti kokeiluun, koska tämä on jummin ikävä ominaisuus.
ap
kävin changessa jossa usein ihan hyviä tarjouksia ja liivikokoni on nykyisin f80 eikä tursua :)
Kokeile pienempää ympärystä ja isompaa kuppia
rintsikoiden alakohdassa enemmän kangasta eikä niin että kuppi lähtee suoraan rintsin alasaumasta..
Muutoin ne kupit olisi kainaloissa rintsikoista. :)
ap
rintsikoiden alakohdassa enemmän kangasta eikä niin että kuppi lähtee suoraan rintsin alasaumasta..
Ainoat missä noin ei käy on sellainen mummomalli, jossa korkeakeskikohta ja kuppi tulee myös aika ylös rinnan päälle. Hyvä kaarituki ehdoton ja lisäksi pysyy paremmin paikoilla, jos kainalossa "luut", jotka erikoisliikkeessä voidaan lisätä melkein mihin vaan liiviin.
Osaavat vaan asiansa ja varmasti sun parasta ajattelevat. Jos olet valmis ostamaan useita rintsikoita ja olet ostanutkin, voisit sillä samalla rahalla saada kunnon ryhdikkäät ja _sopivat_ rintsikat liikkeestäkin. Palstan mammat ei ehkä näin virtuaalisesti osaa sulle mitään suositella, sitten sulla vaan olisi syytä narista kun ei ollutkaan hyvä tai sopiva koko.
ja nykyään käytän Changen liivejä kokoa 80E. Jopa push upeja ilman tursuiluongelmaa.
minulla on sellainen todella löysä rinnaniho. Olen imettänyt kolmea lasta, jokaista 2 vuotta. En tiedä johtuuko siitä vai olenko vain löysäihoinen.... Se alkoi löystyä raskausaikoina.