Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mogannut ja pahasti :/

Vierailija
16.12.2010 |

Meilkein saisi minut kivittää!!!

Olen eronnut lapsen isän kanssa 3 vuotta sitten, nyt yhteinen lapsemme täyttää 5v.

Koko tämän ajan olemme olleet asiallisissa väleissä, myös miehen nykyisen kanssa.

Heille syntyi kesällä lapsi ja ovat avoliitossa.

Tätä asiaa on vaikea myöntää edes täällä netissä, tuntemattomana, mutta pakko johonkin saada purettua ajatuksia :(

Emme ole kertaakaan eron jälkeen olleet missään läheisessä kontaktissa toisiimme, kunnes melkein 2kk sitten kävi "vahinko"

Mies tuli tuomaan lapsen tavaroita meille, kun tyttö oli vielä hoidossa. Kahvittelimme ja kuulumisia vaihdoimme normaalisti.

En vieläkään käsitä, miten tilanne riistäytyi käsistä.

Eksyimme samaan sänkyyn :( :(

Pari päivää sitten tein positiivisen testin!! Tämä ei voi olla mahdollista, mitään ei olisi saanut käydä eikä varsinkaan raskautta tulla.

Olen aina halunnut 2 lasta, mutta uutta miestä en ole etsinyt enkä löytänyt.

Järkevästi ajateltuna en voisi tätä lasta pitää, en mitenkään päin.

Tiedän tuon kerran jäävän ainoaksi ja nyt on tunteet sekaisin.

En ole koskaan uskonut edes harkitsevan aborttia, mutta pitämällä lapsen sotken monen ihmisen elämän :(

Tätä tunnetta ei voi edes kuvailla, inhoan itseäni jo tapahtuneesta, nyt vielä tämä.

En tiedä mitä tehdä saatika ajatella :(

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän sanon et molemmat yhtä syyllisiä. Se varattu tekee ehkä pahemman teon mutta kyllä se sinkkukin väärin tekee.

Jos on 2 ihmistä. Toinen parisuhteessa ja toinen ei. He menevät sänkyyn. Kumman kimppuun voisimme käydä? Ei ainakaan sinkun, koska hän ei petä ketään. Varattu pettää.

Vierailija
22/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän sanon et molemmat yhtä syyllisiä. Se varattu tekee ehkä pahemman teon mutta kyllä se sinkkukin väärin tekee.

Jos on 2 ihmistä. Toinen parisuhteessa ja toinen ei. He menevät sänkyyn. Kumman kimppuun voisimme käydä? Ei ainakaan sinkun, koska hän ei petä ketään. Varattu pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi tuon erheen jälkeen, oliko paniikissa ja katuvainen että puoliso saa tietää vai miten se reagoi?

Vierailija
24/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko sitä mieltä että jos et tunne ihmistä tai ole hänen kanssaan läheisissä väleissä, voit loukata häntä miten vaan?

Miten niin tekee väärin? Kenelle

Vierailija
25/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko sitä mieltä että jos et tunne ihmistä tai ole hänen kanssaan läheisissä väleissä, voit loukata häntä miten vaan?

Miten niin tekee väärin? Kenelle

Varattu no siitä täysin vastuussa, ei kukaan muu.

Vierailija
26/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuneen jälkeen, tiesimme MOLEMMAT, että teimme todella väärin. Emme pystyneet selittämään miksi näin edes kävi.

Puhuimme ettemme koskaan puhu asiasta kenellekkään, koskaan ei tule tapahtumaan uudestaan ja sillä selvä.

Kyllä tunnen itsekkin tehneeni todella väärin, miehen nykyinen on minua kohtaan aina ollut mukava ja hyväksynyt lapsenikin heidän perheeseen.

Se tekee tästä kaikesta vielä pahempaa :(

Kuten sanottu, aina ei järki pysäytä tekoja, valitettavasti.

Tunne itsekkin pettäneeni, oman lapseni, sotkin hänen tulevaisuuttaan, petin nykyisen totaalisesti, luottamusta ei tule enää olemaan.

ap

Vierailija
27/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänellä ei olisi mitään vastuuta mistään? Miksi hän voisi tehdä tekoja jotka loukkaavat pahasti jota kuta ilman että siinä olisi mitään moraalisesti väärää?

Voiko se sinkku myös varastaa tai rikkoa toisen materiaalista omaisuutta? Jos ei, niin mikä ero siinä on että hän voi kajota toisen puolisoon? Olkoonkin että se puoliso ei ole mikään tahdoton olento vaan samalla tavalla vastuussa omista teoistaan.

Vierailija
28/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkulla ei ole ketään ketä pettää, mutta varatulla on. Joten näin ajateltuna, varattu tekee enemmän väärin kun menee sänkyyn toisen ihmisen kanssa. Sinkulle voi tulla omantunnon tuskia, mutta tuskin on toista pakottanut pettämään.

Vierailija
29/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että hyvä,hyvä?Ajatelkaa jos teidän miehet tulis kotiin joku päivä ja kertois että on saattanut exän raskaaksi ja pidämme lapsen kyllä varmaan kääntyis naamat nurinpäin..kyllä ois kirveellä töitä...

Kyllä mä ainakin sen mieheni listisin, enkä sitä naista. Ei se nainen olisi mua pettänyt, vaan mieheni.

Vierailija
30/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänellä ei olisi mitään vastuuta mistään? Miksi hän voisi tehdä tekoja jotka loukkaavat pahasti jota kuta ilman että siinä olisi mitään moraalisesti väärää?

Voiko se sinkku myös varastaa tai rikkoa toisen materiaalista omaisuutta? Jos ei, niin mikä ero siinä on että hän voi kajota toisen puolisoon? Olkoonkin että se puoliso ei ole mikään tahdoton olento vaan samalla tavalla vastuussa omista teoistaan.

Omituista verrata materiaaliseen omaisuuteen, todella omituista. Varattu mies on itse halunnut seksiä toisen kanssa, sinkulla ei ole tähän haluun osaa eikä arpaa.

Vierailija
31/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhuttiin pettämisestä. Ei varastamisesta. Varastaminen on kielletty aivan kaikilta. Mutta seksi on vapaaehtoista.

Sinkku ei ole vastuussa varatun tekosista. Monesti myös käy niin ettei sinkku edes tiedä toisen olevan varattu. Tässä tapauksessa tiesi, tuskin pakotti sänkyyn kanssaan, tietää itse tehneensä väärin kyllä, mutta suurin syyllinen on se mies. Aloittaja on yhden lapsen äiti ja sinkku. Mies on varattu. Joten kyllä se suurin syyllinen on mies.

Vierailija
32/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en KOSKAAN ole voinut ymmärtää naisia jotka menevät sänkyyn varatun kanssa.

Nyt olen itse ihan samanlainen, itseni tässä myös petin.

Älkää kuvitelkokkaan, etten tietäisi tehneeni väärin.

Olen nyt valmis kantamaan vastuuni tapahtuneesta ja hyväksymään tekoni.

ap

Vierailija
33/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein loukata tietoisesti toista ihmistä pahasti? Ei ole. Ei sinkulla ole mitään eri vapauksia.

Eri asia on silloin, jos ei tiedä toisen olevan varattu, mutta tässä ap:n tapauksessa ap tiesi kyllä, ja tuntee syyllisyyttä. Mikä kertoo että hänellä on sentään joku moraali tallella.

Ja kyllä, olen samaa mieltä että pahemman teon tekee se joka pettää omaa puolisoaan, silti se toinen osapuoli on syyllinen omalta osaltaan, voisi verrata rikoskumppanuuteen, tai avunantoon rikoksessa vaikkei tämä lain mukaan (enää) rikos olekaan.

Vierailija
34/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuneen jälkeen, tiesimme MOLEMMAT, että teimme todella väärin. Emme pystyneet selittämään miksi näin edes kävi.

Puhuimme ettemme koskaan puhu asiasta kenellekkään, koskaan ei tule tapahtumaan uudestaan ja sillä selvä.

Kyllä tunnen itsekkin tehneeni todella väärin, miehen nykyinen on minua kohtaan aina ollut mukava ja hyväksynyt lapsenikin heidän perheeseen.

Tunne itsekkin pettäneeni, oman lapseni, sotkin hänen tulevaisuuttaan, petin nykyisen totaalisesti, luottamusta ei tule enää olemaan.

ap

että jos sun exä ja sen nykyinen jatkaa suhdettaan teidän "erheestä" huolimatta niin nykyinen voi alkaa vittuilemaan teidän lapsille kun se tuntee inhoa sinua kohtaan.Vähän kun kostaa niitten kautta.

Vierailija
35/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että hyvä,hyvä?Ajatelkaa jos teidän miehet tulis kotiin joku päivä ja kertois että on saattanut exän raskaaksi ja pidämme lapsen kyllä varmaan kääntyis naamat nurinpäin..kyllä ois kirveellä töitä...

Kyllä mä ainakin sen mieheni listisin, enkä sitä naista. Ei se nainen olisi mua pettänyt, vaan mieheni.

kyllä näkisit punaista aina kun joku siitä naisesta puhuisi.Helppo sanoa näin etukäteen että miehelle vaan ois vihainen,jos sä tunnet sen ihmisen kenen kanssa se ois sut pettänyt niin oiskin sitten toinen asia jos et ole täysin tunnevammanen.

Vierailija
36/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että jos sun exä ja sen nykyinen jatkaa suhdettaan teidän "erheestä" huolimatta niin nykyinen voi alkaa vittuilemaan teidän lapsille kun se tuntee inhoa sinua kohtaan.Vähän kun kostaa niitten kautta.

Jos lapsiin pitää aikuisten väliset kähinät suunnata niin parempi olla kyllä yksin.

Vierailija
37/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta TIEDÄN miehen lopettavan sen alkuunsa.

Olemme aina puhuneet, että ensin lapsi sitten nykyinen.

Ja tämä on aina pätenyt, mies ei hylkää esikoistaan eikä anna nykyisen kohdella lasta huonosti.

Tulevaa saattaisi kohdella sillä muistuttaisi liikaa pettämisestä, mutta tulevan ei todellakaan tarvitse viettää siellä aikaa.

Mikäli mies haluaa, voi viettää aikaa muutenkin kuin vkl

en vielä tiedä, kyllä kaikki tulee järjestymään tavalla taikka toisella

ap

Vierailija
38/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näkisit punaista aina kun joku siitä naisesta puhuisi.Helppo sanoa näin etukäteen että miehelle vaan ois vihainen,jos sä tunnet sen ihmisen kenen kanssa se ois sut pettänyt niin oiskin sitten toinen asia jos et ole täysin tunnevammanen.

Minä tiedän. Entinen mieheni petti minua. Tiesin kyllä naisen, ei oltu tekemisissä. Hän oli sinkku, mieheni ei. Nykyään on tosiaan ex.

Miksi teilaisin vapaan naisen jolla on oikeus tehdä mitä haluaa, entiselläni oli minut, periaattessa oli oikeus tehdä mitä haluaa, ei toista voi omistaa. Mutta kyllä se oli häneltä todella väärin mennä sänkyyn toisen naisen kanssa.

Vierailija
39/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän. Entinen mieheni petti minua. Tiesin kyllä naisen, ei oltu tekemisissä. Hän oli sinkku, mieheni ei. Nykyään on tosiaan ex.

Miksi teilaisin vapaan naisen jolla on oikeus tehdä mitä haluaa, entiselläni oli minut, periaattessa oli oikeus tehdä mitä haluaa, ei toista voi omistaa. Mutta kyllä se oli häneltä todella väärin mennä sänkyyn toisen naisen kanssa.

samaa mieltä jos se toinen nainen olisi ollut monivuotinen perhetuttusi?

Vierailija
40/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyhän se meni niin etten ole missään väleissä enää ko. naiseenkaan.

samaa mieltä jos se toinen nainen olisi ollut monivuotinen perhetuttusi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi