Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mogannut ja pahasti :/

Vierailija
16.12.2010 |

Meilkein saisi minut kivittää!!!

Olen eronnut lapsen isän kanssa 3 vuotta sitten, nyt yhteinen lapsemme täyttää 5v.

Koko tämän ajan olemme olleet asiallisissa väleissä, myös miehen nykyisen kanssa.

Heille syntyi kesällä lapsi ja ovat avoliitossa.

Tätä asiaa on vaikea myöntää edes täällä netissä, tuntemattomana, mutta pakko johonkin saada purettua ajatuksia :(

Emme ole kertaakaan eron jälkeen olleet missään läheisessä kontaktissa toisiimme, kunnes melkein 2kk sitten kävi "vahinko"

Mies tuli tuomaan lapsen tavaroita meille, kun tyttö oli vielä hoidossa. Kahvittelimme ja kuulumisia vaihdoimme normaalisti.

En vieläkään käsitä, miten tilanne riistäytyi käsistä.

Eksyimme samaan sänkyyn :( :(

Pari päivää sitten tein positiivisen testin!! Tämä ei voi olla mahdollista, mitään ei olisi saanut käydä eikä varsinkaan raskautta tulla.

Olen aina halunnut 2 lasta, mutta uutta miestä en ole etsinyt enkä löytänyt.

Järkevästi ajateltuna en voisi tätä lasta pitää, en mitenkään päin.

Tiedän tuon kerran jäävän ainoaksi ja nyt on tunteet sekaisin.

En ole koskaan uskonut edes harkitsevan aborttia, mutta pitämällä lapsen sotken monen ihmisen elämän :(

Tätä tunnetta ei voi edes kuvailla, inhoan itseäni jo tapahtuneesta, nyt vielä tämä.

En tiedä mitä tehdä saatika ajatella :(

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sinun välttämättä tarvi sanoa miehelle mitään. arvaa sitten kun arvaa.

Esikoinen perii isänsä, kuopus ei, jos ei siis pääse tunnustetuksi lapseksi

Vierailija
82/105 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiväthän lapset tiedä olevansa täyssisaruksia??!! Vain sinä tietäisit. On vaikea tilanne, en yhtään tiedä mitä itse vastaavassa tekisin. Kyllä kuitenkin olen sitä mieltä että miehelle pitää kertoa mahdollisimman pian. sinä kuitenkin ratkaisun teet. Voimia sinulle päätiti mitä tahansa! Kyllä ne asiat ajallaan järjestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa sille miehelle. Kyllä lapsen tulee tietää kuka hänen isänsä on, vaikka olisi miten heikolla hetkellä lapsi saanut alkunsa. Lapsella olisi varmasti paha olla esim. sitten, kun on aika tehdä isäinpäiväkortteja yms, kun hänellä ei ole isää jolle sitä tehdä, mutta täyssisaruksella on. Se ei vain mielestäni olisi oikein. Lasten ei tule kärsiä vanhempien mokista.

Aborttia en myöskään tuollaisen takia tekisi..katuisin sitä loppuelämäni, sillä rakastan lapsia yli kaiken. Toivottavasti asiasi selviytyvät! :)

Vierailija
84/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en pysty aborttiin.

En myöskään voi olla kertomatta tästä asiasta.

Miehelle kerron heti sunnuntaina kun palauttaa tyttäremme, ILMOITAN hänelle pitäväni lapsen ja annan hänen tehdä omat ratkaisunsa miten avovaimolleen tulee joskus kertomaan.

En voi elää salaillen koko elämää, ei ole reilua syntyvää lasta kohtaan.

Olipas vaikea yö

ap

Vierailija
85/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos tää nyt ei ole provo).

Vierailija
86/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikean ratkaisun!

Vierailija
87/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin olisin luultavasti päättänyt. Helppoa ei tule varmasti olemaan, mutta kyllä ne asiat järjestyy ajallaan. Hyvää odotusaikaa sinulle!

Vierailija
88/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä pystyit? Etkö edes tyttäresi takia voinut pitää housuja jalassasi? Oliko se yksi vitun orgasmi nyt sen arvoista, että tytär menettää perheensä jo toistamiseen? Sinne meni veli ja äitipuoli, hups vaan, hyi helvetti miten itsekäs sä olet! Häpeäisit!

Vierailija
89/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikkeen tarvitaan kaksi! Ei ap ole yksin syyllinen suurempi paskahan se mies on! No minä pitäisin lapsen, mutta juttelisin asiasta myös isän kanssa.

Vierailija
90/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Vastuu on tosiaan molempien. En suosittele aborttia. Itse tein nuorena ja kyllä se vaan kalvaa aina välillä mieltä. Sinuna kertoisin lapsen isälle ja miettikää sitten ratkaisua. Älä anna hänen painostaa aborttiin vain koska hänellä on huono omatunto. Mielestäni et myöskään voi salata lapsen isää, sillä kyllä lapsi joskus haluaa tietää alkuperänsä ja se on varmasti tärkeää myös hänen identiteetilleen. On kuitenkin ihana asia että olet raskaana ja olet saamassa toivomasi toisen lapsen.

Vierailija
91/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle ja älä välitä näistä aaveelle tyypillisistä "vtun kodinrikkoja" -kommenteista!

Vierailija
92/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja voimia jatkoon. Älä välitä noista soraääänistä, luulevat vain olevansa täydellisiä, eivätkä osaa asettua tilanteeseesi.

Vierailija
93/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi lähes noin, paitsi ex oli ihan sinkku. Tein abortin, enkä ole katunut hetkeäkään.

Vierailija
94/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei osaa pitää perheensä puolia, niin ap:n olisi pitänyt ymmärtää ajatella tytärtä, joka tässä eniten kärsii

Vierailija
95/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei osaa pitää perheensä puolia, niin ap:n olisi pitänyt ymmärtää ajatella tytärtä, joka tässä eniten kärsii

Hän saa uuden pikkusisaruksen. Ainoat jotka kärsii, on miehen nykyinen ja heidän nykyinen lapsi.

Ja se on miehen vika. Varattu mies ja pettää!

Vierailija
96/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytär ei kärsi, kun jo toinen perhe hänen elämässä hajoaa, ja hän menettää veljen ja uuden äitihahmon?

Vierailija
97/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytär ei kärsi, kun jo toinen perhe hänen elämässä hajoaa, ja hän menettää veljen ja uuden äitihahmon?

Ja edelleen, ap ei ole vastuussa entisen miehensä tekemisistä. Joten jos hän haluaa pitää lapsen, niin hän pitää lapsen. Se on exän ongelma.

Pieni tyttö sopeutuu tilanteeseen kyllä hyvin.

Vierailija
98/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei mitään puolustelijoita tarvitse. Hän on tehnyt niin väärin, että kivittää pitäisi, niin kuin hän itsekin sanoi.

Vierailija
99/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies oli niin hävytön, että hankki uuden naisen sinun jälkeesi!

Odotat todennäköisesti innosta kihisten, milloin mies ilmoittaa haluavansa palata luoksesi. Minä en tosin koskisi tuollaiseen mieheen kepilläkään.

Vierailija
100/105 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa uuden pikkusisaruksen. Ainoat jotka kärsii, on miehen nykyinen ja heidän nykyinen lapsi. Ja se on miehen vika. Varattu mies ja pettää!

minä olen abortoinut samaisen ongelman takia lapseni siitä on nyt 7vuotta joka päivä olen valintaani katunut ihmishenkeä ei saisi riistää sen takia ettei lapsi "sovi" tilanteeseen!!

ja ei siitä tule kärsimään exäsi hänen uuden lapsi onko sinun ja exäsi lapsi ollut isänsä ja äitipuolensa luona eli tekemisissä exäsi ja hänen uuden lapsen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi