Minusta kuulostaa oudolta jos joku sanoo hoitaneensa lapset kotona
ja lisää siihen perään että Tietysti sitten kolmivuotiaana menivät päiväkotiin. Minusta lapset on kotihoidettuja jos ovat eskariin asti kotona. Kai tästäkin joku kauhea väittely tulee, mutta tämä on minun näkemykseni. Läheskään aina ei ole taloudellista pakkoa viedä lapsia 3-vuotiaana päiväkotiin. Elintasosta voi tinkiä ja avioliitosta ei kannata erota kovin heppoisin perustein, jotta perheessä olisi edes yksi työssäkäyvä elättäjä... ja avoliittoon ei tietenkään lapsia kannata hommata.
Kommentit (43)
-lapset kotona eskariin asti
-avioliitto edellytys lasten saannille
-avioliiton tärkein asia on työssäkäyvä elättäjä
Mites muuten työtön avioliitossa oleva, onko ihan out?
ja lisää siihen perään että Tietysti sitten kolmivuotiaana menivät päiväkotiin. Minusta lapset on kotihoidettuja jos ovat eskariin asti kotona. Kai tästäkin joku kauhea väittely tulee, mutta tämä on minun näkemykseni. Läheskään aina ei ole taloudellista pakkoa viedä lapsia 3-vuotiaana päiväkotiin. Elintasosta voi tinkiä ja avioliitosta ei kannata erota kovin heppoisin perustein, jotta perheessä olisi edes yksi työssäkäyvä elättäjä... ja avoliittoon ei tietenkään lapsia kannata hommata.
avoliittoon ei kannata lapsia hommata? Ei kait se tilanne siitä muuksi muutu, oltiin sitten aviossa tai ei.
t. äiti, joka hoisi lapsensa kolmivuotiaaksi kotona?
Miten túo asia pitäisi ilmaista?? t. äiti, joka hoisi lapsensa kolmivuotiaaksi kotona?
t. ap
avoliittoon ei kannata lapsia hommata? Ei kait se tilanne siitä muuksi muutu, oltiin sitten aviossa tai ei.
mies ei ole siinä sitoutunut eikä luvannut rakastaa vaimoaan hyvinä ja pahoina päivinä kunnes kuolema erottaa. Tai jos onkin kahden kesken luvannut, niin ei suvun ja seurakunnan tai yhteiskunnan edessä. Jos mies ei ole valmis kantamaan vastuuta ja menemään naimisiin, ei niin hataralla pohjalla olevaan suhteeseen ole suotavaa hankkia lapsia. Riski on suuri siihen, että mies häipyy heti kun elämä vähän koettelee.
mies ei ole siinä sitoutunut eikä luvannut rakastaa vaimoaan hyvinä ja pahoina päivinä kunnes kuolema erottaa. Tai jos onkin kahden kesken luvannut, niin ei suvun ja seurakunnan tai yhteiskunnan edessä. Jos mies ei ole valmis kantamaan vastuuta ja menemään naimisiin, ei niin hataralla pohjalla olevaan suhteeseen ole suotavaa hankkia lapsia. Riski on suuri siihen, että mies häipyy heti kun elämä vähän koettelee.
Mites naispari rekisteröidyssä parisuhteessa
Se on biologinen mahdottomuus
ap
ovat vähintään yläasteelle saakka olleet kotihoidossa ja kotiopetuksessa.
7=Päivi?
Kuka hiton Päivi? :D Valitettavasti se ei ole nimeni, enkä myöskään ole ap.
t. 7
miten asiat KUULUU tehdä OIKEIN. Mä olen nyt ihan epätäydellinen.
mutta ihan hyvä olisi näitä asioita miettiä, jotta kykenisi toimimaan lapsen parhaaksi.
mutta ihan hyvä olisi näitä asioita miettiä, jotta kykenisi toimimaan lapsen parhaaksi.
Avioliitto ja kotihoito eskari-ikään saakka takaa lapselle parhaan lapsuuden?
naisten kanttaisi olla nykyaikana hiukan vähemmän emansipoituneita, kunnioittaa miestään ja arvostaa sitä, että mies tuo leivän kotiin. Millekään ryömimislinjalle ei tule lähteä, siihen suuntaan ei kannata tätä keskustelua viedä.
niin olen sitä mieltä, että tietenkin äidin on paras olla kotona myös eskaripäivän loputtua (yleensä noin klo 12-13) ja sitten kun lapsi menee kouluun, niin on mielestäni todella tärkeää, että äiti on lähettämässä lasta kouluun ja vastaanottamassa kun lapsi tulee koulusta mielellään koko alakouluiän, mahdollisuuksien mukaan kauemmankin. Teini-iässä lapset tarvitsevat vanhempiensa läsnäoloa vielä paljon, vaikka teknisesti suoriutuvatkin kaikesta jo yksin.
naisten kanttaisi olla nykyaikana hiukan vähemmän emansipoituneita, kunnioittaa miestään ja arvostaa sitä, että mies tuo leivän kotiin. Millekään ryömimislinjalle ei tule lähteä, siihen suuntaan ei kannata tätä keskustelua viedä.
Mites koti-isät? Avioliitossa, vaimolla hyvä työ, mies kotona. Menee ihan mettään lapsuus?
Äidin tulee pyhittää koko elämänsä vain ja ainostaan lasten hoitamiselle. Tämä tapa on ainoa ja oikea tapa.
On se sääli, että jotkut eivät saa miestä pidettyä ilman papereita ja sormuksia. Tai ainakaan eivät saa puolta miehen omaisuudesta ilman papereita ja sormuksia eron tultua... :D
Onneksi jotkut ovat yhdessä ihan vapaaehtoisesti ja suhde on kestävällä pohjalla ilman turhia rituaaleja.
ei kannata erota koska siinä menettäisi tulolähteensä. Ap on oikeassa siinä, että on pienten lasten äidille paljon käytännöllisempää myydä itseään kotona kuin lähteä kadulle tienaamaan römpsällään. :D
avioliitosta ei kannata erota kovin heppoisin perustein, jotta perheessä olisi edes yksi työssäkäyvä elättäjä
ugh olet puhunut.