Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta kuulostaa oudolta jos joku sanoo hoitaneensa lapset kotona

Vierailija
16.12.2010 |

ja lisää siihen perään että Tietysti sitten kolmivuotiaana menivät päiväkotiin. Minusta lapset on kotihoidettuja jos ovat eskariin asti kotona. Kai tästäkin joku kauhea väittely tulee, mutta tämä on minun näkemykseni. Läheskään aina ei ole taloudellista pakkoa viedä lapsia 3-vuotiaana päiväkotiin. Elintasosta voi tinkiä ja avioliitosta ei kannata erota kovin heppoisin perustein, jotta perheessä olisi edes yksi työssäkäyvä elättäjä... ja avoliittoon ei tietenkään lapsia kannata hommata.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti joka on ihan täysin samaa mieltä ja myös hoitanut asiansa siten kuin on ajatellut...

Ihan just olen ajatellut tuonkin samoin, että lapsia pitää olla joku kotona lähettämässä ja vastaanottamassa n. 10 vuotiaaksi asti :)

T: Onnellisten kotihoidettujen lasten äiti :)

Vierailija
42/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6henkinen perhe ei lainoja=)mutta maksellaan vuokraa yli 100e eli kai sillä jo jotain lainaakin maksaisi,mutta ei saada mitään lainaa kun mies osin lomautettuna ja minäkin kelan tuilla=)ja silti en koe että oltas köyhiä..matkustellaan,lapset saa vaatteet uusina yms..mutta ei me mitään kallista sisäfilettä kyllä syödä.käydään myös paljon ulkona syömässä.

oon ollut nyt 4-vuotta kotona ja ainakin 2 vielä olen..mutta en kai ole kotihoitanut lapsia kun kerhossa ovat kuitenkin=)Minun äitini meni töihin kun täytin 18=)oli kotona kyllä 11-vuotias veljenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6henkinen perhe ei lainoja=)mutta maksellaan vuokraa yli 100e eli kai sillä jo jotain lainaakin maksaisi,mutta ei saada mitään lainaa kun mies osin lomautettuna ja minäkin kelan tuilla=)ja silti en koe että oltas köyhiä..matkustellaan,lapset saa vaatteet uusina yms..mutta ei me mitään kallista sisäfilettä kyllä syödä.käydään myös paljon ulkona syömässä. oon ollut nyt 4-vuotta kotona ja ainakin 2 vielä olen..mutta en kai ole kotihoitanut lapsia kun kerhossa ovat kuitenkin=)Minun äitini meni töihin kun täytin 18=)oli kotona kyllä 11-vuotias veljenikin.

Hyvä että et koe olevasi köyhä. Katsotaan siinä vaiheessa kun vanhemmat lapset kuluttavat lukiokirjoja, vaatteita ja matkalippuja eivätkä saa lapsilisää. Kuten meillä kun pienemmät menivät päivähoitoon 3-ja 5-vuotiaana.