Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jätti minut ja pari vuotiaan tyttäremme

Vierailija
15.12.2010 |

19 vuotiaan työharjoittelija tytön takia :(

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä osaa katsella eri näkökulmasta. Mieleeni jäivät tästä keskustelusta muutamat inhottavat ja negaatiiviset vastaukset minua itseäni vastaan. Tämän keskustelun kun aloitin niin olin surullinen ja jätetty ja myös tyttäreni oli jäänyt ilman isää, silti osa vastauksista syytti minua tapahtuneesta. Eihän sillä ole väliä onko toinen nainen 2-kymppinen vai 4-kymppinen, yhtä väärin se silti on. Ja sanon tähän vielä että meillä oli hyvä ja normaali parisuhde vaikka täällä sitä epäiltiinkin eron syyksi....vaikkakaan en ole sitä mieltä että huono suhde oikeuttaisi teon tai antaisi miehele vapauden hyljätä lapsensa. ap

Vierailija
42/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ja tyttäresi? Onko isällä lapseensa suhdetta? Onko uusi nainen vielä kuviossa?

t. sua jo vuosi sitten tsempittänyt samanlaisen kokenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi nyt tavata tytärtään, vai onko ihan poissa lapsen elämästä?

Miten voit ja oletko jo alkanut katsella miehiä..?

Onko miehesi vielä tuon tytön kanssa?

Vierailija
44/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edelleenkään pidä minkäänlaista yhteyttä lapseensa, eromme jälkee tavannut lasta noin 3 kertaa(näistä kaksi minun luonani heti pois muuttomme jälkeen ja kerran omien vanhempiensa luona) mutta viime kerrasta on aikaa lähes 5kk. Ja nuo tapaamiset kestivät ehkä 15 minuuttia. Isä ei myöskään pidä yhtetyttä omiin vanheempiinsa eikä kyläile heidän luonaan, eikä myöskään pidä yhteyttä kavereihinsa.Heilastelee edelleen saman tytön kanssa mutta erittäin salassa. Minulla on yksinhuoltajuus koska isä ei yhteishuoltajuutta halunnut.Minulla tyttärelläni menee päivä päivältä paremmin, mutta aika ajoin asia nousee pintaan ja tekee yhä kipeää. Ap

Vierailija
45/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko isä alusta asti innoissaan lapsesta ja sellaisen hankkimisesta? Täälläkin on keskusteltu, että kun mies ei halua lasta, hankitaan sellainen kysymättä asiasta. Sitten on turha ihmetellä, että mies lähtee lätkimään jossain kohtaa...

Vierailija
46/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivata isää, ei tunnista myöskään valokuvista. Helpompi kai näin ettei tunne ikävää isää kohtaan koska isä ei halua lasta tavata. Olen viettänyt aika rauhallista elämää ja viihdymme kotona joten miehiä en ole tavannut. Eroni jälkeen hommasin itselleni kuntosalijäsenyyden, ja olen päässyt eroon raskauskiloistani (20kg). Lapsen puolesta suren ja itkeskelen edelleen koska pelkään millaiseksi ihmiseski tyttäreni kasvaa ilman isää, ja miltä hänestä tuntuu kun joskus ymmärtää ettei isä hlunnut pitää yhteyttä. ap

Vierailija
47/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi oli haluttu ja odotettu. Jos mies ei olisi lastan halunnut niin eikö hän olisi jättänyt meidät lapsen syntyessä, eikä vasta kahden vuoden kuluttua? Moni mies, joka jättää perheensä vetoaa varmaan siihen että ei alunperin halunnut lasta ja ei ole valmis isäksi mutta jos on kypsä harrastamaan seksiä pitäisi mielestäni olla myös kypsä kantamaan tekojensa seuraukset. Ap

i]Mutta oliko isä alusta asti innoissaan lapsesta ja sellaisen hankkimisesta? Täälläkin on keskusteltu, että kun mies ei halua lasta, hankitaan sellainen kysymättä asiasta. Sitten on turha ihmetellä, että mies lähtee lätkimään jossain kohtaa...

[/quote]

Vierailija
48/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 4.10.2011 15:20 (42/46)

Kaivoin tämän keskustelun taas esiin, nyt kun aikaa on asiasta kulunut

ja sitä osaa katsella eri näkökulmasta.

...

Vierailija - 4.10.2011 15:37 (45/46)

Isä

ei edelleenkään pidä minkäänlaista yhteyttä...

En nyt kommentoi asiasta vaan siitä, että AP pääsi vastaamaan muutamassa minuutissa. Sattumaako vai voiko jotakin kautta tilata haluamiensa keskustelujen vastaukset? Vai oliko Ap joku muu kuin ap?

Vierailija
49/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luin koko ketjun ekaa kertaa ja huomasinkin, että aloitus oli tehty kauan sitten.

Kiva kuulla, että sulla ap menee jo paremmin. Itsekin eronneena tiedän, että alku on todella hankalaa ja painajaismaista. Niin mullakin oli, vaikka erosimme melko sovussa 10 v yhdessäolon jälkeen ja saimme sovittua lopulta lapsiin liittyvät huoltajuuskuviot.

Ja niin sitä sitten löytyi rinnalle uusi mieskin ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan. En olisi tätä päivää uskonut näkeväni silloin eroruljanssin aikaan. Niin se elämä tuo yllätyksiä, välillä tosi ikäviä ja välillä sitten tosi ihania : )

Hyvää syksyä ja joulun odotusta sulle ja tyttärellesi ap!

Vierailija
50/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järkevää ja aikuismaista toimintaa.

Vierailija
51/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naikkosen ainaki miettiä tekeekö lapsia sille jos pystyy hylkäämään kokonaan oman lapsensa. Mielenkiinotisen kusipää isä. Ja ei välitä yhtään miltä lapsesta tuntuu. Ansaitset oikean miehen. Tsemppiä.

Vierailija
52/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

> ap joko asuu palstalla tai sitte itse kyselee itseltään ;)

No joo, ap:han se kirjoitti ne molemmat. Mysteeri ratkaistu. :)

Vierailija
53/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko sitten vain erittäin nopea kirjoittamaan vai onko vauva sivuston kellot väärässä :) ap

Vierailija
54/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 4.10.2011 15:20 (42/46)

Kaivoin tämän keskustelun taas esiin, nyt kun aikaa on asiasta kulunut

ja sitä osaa katsella eri näkökulmasta.

...

Vierailija - 4.10.2011 15:37 (45/46)

Isä

ei edelleenkään pidä minkäänlaista yhteyttä...

En nyt kommentoi asiasta vaan siitä, että AP pääsi vastaamaan muutamassa minuutissa. Sattumaako vai voiko jotakin kautta tilata haluamiensa keskustelujen vastaukset? Vai oliko Ap joku muu kuin ap?

Herttinen, ei kaikilla mene kirjoittamisessa puolta päivää :D Hurjat 17 minuuttia...

Vierailija
55/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on 2-vuotias, ja viimeeksi tänään itki päivällä, että on isiä ikävä, tahdon isin takaisin kotiin... ja meidän isi on sentään vaan aamulla lähtenyt päiväksi töihin!!

Voi pientä tyttöäsi... lasten ei pitäisi joutua näkemään särkyneitä koteja, vaikka naisena et tuollaista puolisoa tarvitsekaan!! Toivottavasti isä pitää lapsestaan vielä huolta.

Vierailija
56/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he ajattelevat?

Vierailija
57/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette, niin eihän se sitten ollut sun mies.

Vierailija
58/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette, niin eihän se sitten ollut sun mies.

Vierailija
59/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeen ja siskoon(lapsen kummeja) kaikki ovat melkoisen vihaisia tapahtuneesta edelleen.Mies itse ei pidä sukuunsa mitään yhteyttä. Emme olleet naimisissa mutta itse henkilökohtaisesti pidän avoliittoa aivan yhtä suuressa arvossa kuin avioliittoakin. ap

Vierailija
60/60 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on asiat hyvin ja hyvä tukiverkosto. Mies on itse ulkoistanut itsensä teidän perheestä ja suvustaan. Siitä sinun ei tarvitse tuntea pahaa mieltä.

Jos mies kokee, että on hauskempaa viettää pyhät baarissa kuin perheen parissa, niin se on hänen valintansa. Kyllä se varmasti jossain vaiheessa alkaa tyhjältä ja yksinäiseltä tuntumaan, mutta älä sinä siitä välitä.

Kummallinen mies, jos ei vieläkään avoimesti kulje sen bimbon kanssa.. tai ehkä se likka ei halua tulla nähdyksi pappa käsipuolessa kylillä. =P

Mutta hyvää jatkoa ap:lle ja annahan lapsukainen välillä isovanhempien hoteisiin, ja käyt itsekin haistelemassa uusia tuulia. Pukeudu kauniisti ja anna uuden löytyneen itsevarmuutesi loistaa. Jos satut samaan baariin eksän kanssa niin hymyillen eteenpäin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän