Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jätti minut ja pari vuotiaan tyttäremme

Vierailija
15.12.2010 |

19 vuotiaan työharjoittelija tytön takia :(

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 19 kun sain esikoiseni, vastuuntuntoinen ja fiksu nuori joten kaikki 19 vuotiaat tytöt eivät ole tyhmiä ja perheenvastaisia. ei tietenkään helpota apn oloa lainkaan, mutta pointti kannattaa muistaa.

Vierailija
22/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun puhutaankin 19-vuotiaista äideistä niin johan nyt kun ne onkin sitten kamalan kypsiä ja vastuuntuntoisia.

Ap, tosi paska juttu, mut se mies ei selkeesti ollu sun arvoinen, löydät varmasti paremman vielä, tsemppiä! Ja sulla on kuitenkin ihana lapsi, muista se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun olisi pitänyt pakottaa lapsi tapaamaan isäänsä. Jos olisit niin tehnyt, heillä olisi tänäkin päivänä toimiva suhde. Etkö näe lainkaan omaa osuuttasi tapahtumissa?

Vierailija
24/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kontaktin katkaiseminen se vasta huono idea onkin.

Puuttumatta siihen miten se vaikuttaa isän uuteen parisuhteeseen, en vaan tajua miksi olisi maailman tyhmin idea että lapsi tapaa isäänsä. Yleensä sitä pidetään hyvänä asiana.

idea tunkea lasta isälleen ilman isän omaa tahtoa ja siten käyttää lasta aseena tappeluissa. eniten siitä kärsii lapsi. todellakaan ei oo hyvä asia, jos lapsi tapaa vastentahtoista isää ja tuntee, että ei ole tervetullut.

Vierailija
25/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuismaisuus ja kyspsyys ovat hyvin kaukana. Olen tietenkin puolueellinen mielipiteideni kanssa, mutta sellaisia juttuja olen tutuiltani tästä tytöstä kuullut että luultavasti seksi on ainut asia jolla hän on miehen itselleen saanut. Työkaveri äiti sattuu tuntemaan tämän kyseisen tytön äidin ja käytti tytöstä nimitystä "jakorasia".

On myös kuulemani mukaan hyvin anteliasta ja seurustelemaan kykenemätöntä sorttia.ap

Vierailija
26/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä heti lyödä hanskoja tiskiin. Ymmärrän kyllä, ettei sitä exää tekisi mieli nähdä eikä sen kanssa viitsisi olla missään tekemisissä. Lapsen kannalta on kuitenkin tärkeää, että vanhemmista edes toinen ottaa aikuisen vastuun ja tekee kaikkensa, jotta lapsella säilyisi suhde molempiin vanhempiin. Jos ei heti tärppää niin pitää pienen tauon ja yrittää sitten taas tarjota tapaamisia.

Vierailija
27/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuismaisuus ja kyspsyys ovat hyvin kaukana. Olen tietenkin puolueellinen mielipiteideni kanssa, mutta sellaisia juttuja olen tutuiltani tästä tytöstä kuullut että luultavasti seksi on ainut asia jolla hän on miehen itselleen saanut. Työkaveri äiti sattuu tuntemaan tämän kyseisen tytön äidin ja käytti tytöstä nimitystä "jakorasia".

On myös kuulemani mukaan hyvin anteliasta ja seurustelemaan kykenemätöntä sorttia.ap

Tietty helppo uskoa nyt mitä tahansa pskaa tästä tytöstä mutta voi olla ihan puhtoinenkin.

Vierailija
28/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asiallinen keskustelu, jossa tuodaan esiin että lapsella on oikeus tavata isäänsä, kyse ei ole isän oikeudesta. Ammattilaiset voivat kertoa isäsuhteen emrkityksestä lapselle jne. ja jos mies tämänkin asiallisen keskustelun jälkeen on sitä mieltä ettei halua tavata lasta, niin ei pakotusta, se ei ole lapsen etu. Elarit sitten samalla sossukeikalla määritellään tappiinsa, koska lapsi ei tapaa isäänsä eikä ole hänellä koskaan.

Tässä kuviossa kun puhutaan lapsesta ja lapsen parhaasta voi kokonaan unohtaa isän uuden naikkosen ja kostamiset tms. se ei liity lapsen etuun.

Koska olet nyt lapsen ainoa tai ainakin hyvin suuressa määrin pääasiallinen vanhempi, olet oikeutettu huomioimaan itseäsi kaikin mahdollisin keinoin ja parasta siihen on niin normaali arki kuin vaan suinkin. Kerran kuussa koitat järkätä itsellesi vapaan viikonlopun ja voit kysyä omia vanhempiasi, sisaruksiasi tai kummeja ottamaan silloin lapsen. Voisit varmasti tiedustella myös olisiko miehen vanhemmat halukkaita pitämään isovanhempisuhdetta yllä kaikesta huolimatta, ja ottamaan lasta ajoittain hoitoon.

Älä vain sinä aloita nyt menovaihetta kostoksi tai pahan mielen laannuttamiseksi tms. Äläkä myöskään tartu pulloon. Pidä yhteyttä kavereihisi, liiku ja harrasta silloin kun voit lapsenhoidolta, elä normaalia elämää ja itke kun on sen aika ja anna ajan kulua. Ajan myötä kaikki kääntyy valoisammaksi ja vielä sinullakin on hetkesi ja tapaat ihan varmasti jossain vaiheessa arvoisesi miehen, joka hyväksyy paitsi sinut, myös lapsesi, sitä edellinen mies ei ollut.

Päätä selvitä ja pysyä loitolla kostonkierteistä sillä se vahingoittaa aina eniten lasta.

Vierailija
29/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan tästä tytöstä niin näkisitte että jo yksi kuva voi kertoa paljon ihmisestä.(vetyperoksidi blondatut hiukset, tekoripset, paljon meikkiä, paidan kaula-aukko napaan saakka) ap

Vierailija
30/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, ei sitten kiinnostanut aikuista miestä olla perheensä kanssa, mutta seksileikit jonkun nuoren teinipimatsun kanssa kyllä vetää puoleensa. Ja että on tuonut teinilorton vielä vaimonsa kotiin kekkaloimaan?! Uskomaton sika tuo mies, toivottavasti juorut pitävät paikkaansa ja mies saa jonkun ilkeän taudin tuolta teiniltä. Kyllä hävettäisi tuon teinitytön äitinä, jos kuulisin että tytär on mennyt perheellisen miehen kanssa vehtaamaan.

Voimia ap, koeta muuttaa vihasi energiaksi, jolla jaksat eteenpäin.

Vierailija
31/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmenkympin kriisi. Halusi itselleen nuoremman ja timmimmän naisen joka toteuttaa miehen unelmia makuukammarin puolella. Vuosi menee niin palaa taas maanpinnalle....

Vierailija
32/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauroinkin siskolleni että en ihan olettanut että minut jo tässä iässä vaihdetaan nuorempaan.

En voi vaan ymmärtää miten joku ihminen voi vaihtaa oman perheensä johonkin teinityttöön? Mitä sellaista mieheni voi tuolta suhteelta että se painaa vaakakupissa enemmän kuin oma perhe ja lapsi?ap

Vierailija
33/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin.

Nyt lapsi ei siitä onneksi vielä liikaa tajua.

tsempit

Vierailija
34/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille aina jotain voi, jos isä ei kontaktia halua. Ei pidä heti lyödä hanskoja tiskiin. Ymmärrän kyllä, ettei sitä exää tekisi mieli nähdä eikä sen kanssa viitsisi olla missään tekemisissä. Lapsen kannalta on kuitenkin tärkeää, että vanhemmista edes toinen ottaa aikuisen vastuun ja tekee kaikkensa, jotta lapsella säilyisi suhde molempiin vanhempiin. Jos ei heti tärppää niin pitää pienen tauon ja yrittää sitten taas tarjota tapaamisia.

Saatanan valopää, kuinka kuvittelet pakottavasi aikuista miestä yhtään mihinkään, kun se ei halua tavata lastaan?!!!!

Kuinka kuvittelet voivasi yhtään mitään, kun Suomen lakikaan ei tällä hetkellä voi??!!!

Lapsella on oikeus tavata vanhempaansa, mutta KUKAAN EI VOI PAKOTTAA luuserivanhempaa tapaamaan lastaan! Ei kukaan!

Jos ja kun vanhempi haluaa hylätä lapsensa, hän voi tehdä sen hyvin helposti ja juurikaan edes yhteiskunnallista häpeää kärsimättä. Se on vankka fakta, eikä siinä vaiheessa lähivanhemman pyristelyt auta yhtikäs mitään.

Lähivanhemman tehtävä ei ole myöskään polvillaan anella etävanhempaa pitämään yhteyttä lapseensa. Lähivanhemman tulee mahdollistaa suhteen säilyminen, mutta mihinkään muuhun yksikään lähivanhempi ei pysty ja on aivan saatanan väärin penätä lähivanhemmilta mitään anelua, jos vastapuolena on tunteeton läpimätä paska, jolle lasten heivaaminen on helpompaa kuin paskalla käynti.

Miettikää edes vähän mitä näppäimistöltänne tänne päästätte!!!

terveisin kahden lapsen hylkäämistä täysin avuttomana sivusta seurannut lähivanhempi (huom. omat lapset eivät ole kyseessä)

Vierailija
35/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Käytä lasta koston välineenä.

2) Ota takaisin sitä kusipäätä, vaikka kuinka anelisi myöhemmin. Eiköhän se ole osoittanut olevansa luottokelvoton.

Vierailija
36/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tapauksessa on johtanut tuohon ikävään tilanteeseen, niin sanoisin, että asioilla on usein monia syitä ja puolia. Itse erosin 37-vuotiaana viiden vuoden avioliiton jälkeen ja meillä tytär, joka oli tuolloin 4-vuotias. Riitaisan eroprosessin ja asumuseron ollessa menossa jo kahdeksatta kuukautta rakastuin itseäni piirittäneeseen nuoreen naiseen (tuolloin 20 -vuotias), jonka kanssa olen nyt asunut 3,5 vuotta onnellisesti yhdessä. Ex-vaimo syytti minua oikeudessa pettämisestä ja mustamaalasi minua jopa työkavereilleni sen suhteen, että "vaihdoin hänet teiniprinsessaan". Syy eroon (jonka minä aloitin) oli exän psykologiset ongelmat, ajoittainen väkivaltaisuus ja avioelämän muut vaikeudet. No, oikeudessa kaikki syyttely kaatui näytön puutteeseen, joskin ex-vaimo sai pitkitettyä sitä aikatavalla, kun ei suostunut eroon.

Tosiasiassa en katso, että olisin pettänyt vaimoani. Muutettuamme erilleen tapailin lyhyesti paria naista ennen rakastumistani ja se oli jonkinlaista erotuskan aiheuttamaa sekoilua, enkä ollut ns. "hyvä isä" noina kuukausina. Nyt tapaan tytärtäni säännöllisesti (vaikka asumme kaukana toisistamme) ja meillä on todella hyvät ja rakastavat välit. Ex-vaimo on edelleen katkera ja hankala tapaamisten suhteen ja nimittelee avovaimoani "huoraksi" jne. vaikka ei naista tunnekaan ja vaikka nainen ei ollut edes syy eroomme.

Tämä kommentti ei yritä syyllistää ap:ta vaan tarkoituksena on kertoa, että ei mies aina ikäkriisissään naista ole lennossa nuorempaan vaihtamassa, mutta siitä usein kuitenkin syytellään.

Vierailija
37/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun olet itsekin miestä paljon nuorempi, niin olitko miehen tavatessasi samannäköinen kuin se tyttö? Vai ihan erilainen? Oliko lapsi suunniteltu? Mies vaikuttaa semmoiselta jolla on teini- ikä jäänyt päälle ja mietin että oliko yhteiselonne pakon sanelemaa vahinkolapsen takia vai onko hänestä vain yhtäkkiä tullut tuollainen.

Vierailija
38/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille aina jotain voi, jos isä ei kontaktia halua. Ei pidä heti lyödä hanskoja tiskiin. Ymmärrän kyllä, ettei sitä exää tekisi mieli nähdä eikä sen kanssa viitsisi olla missään tekemisissä. Lapsen kannalta on kuitenkin tärkeää, että vanhemmista edes toinen ottaa aikuisen vastuun ja tekee kaikkensa, jotta lapsella säilyisi suhde molempiin vanhempiin. Jos ei heti tärppää niin pitää pienen tauon ja yrittää sitten taas tarjota tapaamisia.

Saatanan valopää, kuinka kuvittelet pakottavasi aikuista miestä yhtään mihinkään, kun se ei halua tavata lastaan?!!!!

Kuinka kuvittelet voivasi yhtään mitään, kun Suomen lakikaan ei tällä hetkellä voi??!!!

Lapsella on oikeus tavata vanhempaansa, mutta KUKAAN EI VOI PAKOTTAA luuserivanhempaa tapaamaan lastaan! Ei kukaan!

Jos ja kun vanhempi haluaa hylätä lapsensa, hän voi tehdä sen hyvin helposti ja juurikaan edes yhteiskunnallista häpeää kärsimättä. Se on vankka fakta, eikä siinä vaiheessa lähivanhemman pyristelyt auta yhtikäs mitään.

Lähivanhemman tehtävä ei ole myöskään polvillaan anella etävanhempaa pitämään yhteyttä lapseensa. Lähivanhemman tulee mahdollistaa suhteen säilyminen, mutta mihinkään muuhun yksikään lähivanhempi ei pysty ja on aivan saatanan väärin penätä lähivanhemmilta mitään anelua, jos vastapuolena on tunteeton läpimätä paska, jolle lasten heivaaminen on helpompaa kuin paskalla käynti.

Miettikää edes vähän mitä näppäimistöltänne tänne päästätte!!!

terveisin kahden lapsen hylkäämistä täysin avuttomana sivusta seurannut lähivanhempi (huom. omat lapset eivät ole kyseessä)

lapset ei kiinnosta siksi koska TÄMÄ NYKYINEN EI OLE LAPSIRAKAS. Jätti meidät (minä + 2 ja 4 vuotiaat pojat) tosiaan lopullisesti. Ja jätti meidät 20-vuotiaan opiskelijatytön, oman oppilaansa vuoksi, hän itse oli 36 ja meillä takana 15 vuotta yhteiseloa. Minä olin 35 tuolloin. Tsemppiä ap. Sinä selviät kyllä.

Vierailija
39/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaihtanut nuorempaan vaan omasta näkökulmastaan samanikäiseen kuin entinen. Mielenkiintoista, että ap:n mielestä nainen on teinityttö ja itse hän on vissiin sitten täysi, kypsä aikuinen.

Vierailija
40/60 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaihtanut nuorempaan vaan omasta näkökulmastaan samanikäiseen kuin entinen. Mielenkiintoista, että ap:n mielestä nainen on teinityttö ja itse hän on vissiin sitten täysi, kypsä aikuinen.

Kovin nuori on ap:kin, vasta pari vuotta teini-iän ohittaneena. Hyvä puoli tässä on ap:n kannalta, että on niin nuori ja koko elämä edessä. Aivan varmasti löydät uuden ja paremman miehen! Tsemppiä, anna loserin mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi