Jos nykyinen lastensuojelulaki olisi pätenyt aina, niin
KAIKKI lapset oltais otettu huostaan!
Nykyinen laki on pepusta, samoin kaikki kyttääminen! Perheet eivät saa olla rauhassa, vaan hajoavat monasti siihen, että tulee joku pieni juttu, mies pettää, tai isi tukistaa/äiti läimäyttää kerranm niin sossut tulee ja vie lapset.
Sitten onkin koko perhe pilattu! Ei anneta vaihtoehtoja, tukea, vaan syyllistetään ja vedetään rikoksia kehiin yms.!
Moni tosi normaali perhe on kaatunut tähän, jos on ollut haastavampia lapsia, joita on ollut aina!
Nykyään vaan lapsilla on oikeudet, vanhemmat ovat rikollisia, jos ojentavat mahdottomia, kuten myös opettajat!
Sairasta!
Kommentit (45)
Ja jos joku tekisikin, selviäisi ilmoitus aiheettomaksi. Tämä asia huolestuttaa perheitä missä mennään rajaa hipoen. Vakamammat eivät osaa enää huolestua asiasta.
Poika alkoi rötöstellä, tukitoimet eivät auttaneet ja pyysin itse tekemään lastensuojeluilmoituksen.
Ja moni sossu todella pahasti vinksahtanut. Sen huomaa jos heihin törmää, tavalla tai toisella. Minä kävin adoptioneuvonnassa ja voi hyvää päivää, millaisia ämmiä siinäkin kohtasi!
Henk.koht olen sitä mieltä että jos perheessä on kaikki hyvin niin ei tule edes pelänneeksi lastensuojelua.
Missä on nykyaikana vanhemman oikeudet kasvattaa lastaan. En tarkoita pahoinpidellä, mutta kasvattaa!
Jotenkin surullista että joku voi elää noin valheessa. Uskottelee itselleen että kaikki on hyvin, mutta pahat sossut on pilanneet kaiken :(