Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä huhtikuussa Helsingissä?

Vierailija
13.12.2010 |

Tuli asiaa Helsinkiin huhtikuun alussa ja voitaisiin samalla lomailla pari päivää siellä mutta mitä siellä kannataisi silloin tehdä?

Lapset 6v. ja 3v.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kantsii mennä katsomaan steissii ja vetää sen jälkeen ranteet auki

Vierailija
2/2 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälehden museo: http://www.paivalehdenmuseo.fi/



Merimaailmaan kaloja katsomaan:

http://www.sealife.fi/local/index.php?loc=helsinki&lang=fi



luonnontieteellinen museo:

http://www.luomus.fi/museo/



Kansallismuseo:

http://www.nba.fi/fi/skm



Aamupalalle kahvilaan, esim. Ekberg, Kluuvin Fasu, Cafe Engel



Leffaan



Oopperassa jateattereissa on lapsillekin näytöksiä, googlaa tarjontaa netistä.



Leikkiluola: http://www.leikkiluola.fi/



Hakaniemen halliin ostoksille ja kahville.



Korkeasaari on auki ympäri vuoden, viileään aikaan eläimiä näkee paljon paremmin kuin kesällä helteellä: http://www.korkeasaari.fi/



Ruiskumestarin talo: http://www.hel.fi/hki/museo/fi/Museot+ja+n_yttelyt/Ruiskumestarin+talo



Ostoksille korkeavuorenkadun putiikkeihin: http://www.korkeavuorenkatu.fi/



Ajelu kolmosen ratikalla.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla