Mitä tehdä huhtikuussa Helsingissä?
Tuli asiaa Helsinkiin huhtikuun alussa ja voitaisiin samalla lomailla pari päivää siellä mutta mitä siellä kannataisi silloin tehdä?
Lapset 6v. ja 3v.
Kommentit (2)
Päivälehden museo: http://www.paivalehdenmuseo.fi/
Merimaailmaan kaloja katsomaan:
http://www.sealife.fi/local/index.php?loc=helsinki&lang=fi
luonnontieteellinen museo:
http://www.luomus.fi/museo/
Kansallismuseo:
http://www.nba.fi/fi/skm
Aamupalalle kahvilaan, esim. Ekberg, Kluuvin Fasu, Cafe Engel
Leffaan
Oopperassa jateattereissa on lapsillekin näytöksiä, googlaa tarjontaa netistä.
Leikkiluola: http://www.leikkiluola.fi/
Hakaniemen halliin ostoksille ja kahville.
Korkeasaari on auki ympäri vuoden, viileään aikaan eläimiä näkee paljon paremmin kuin kesällä helteellä: http://www.korkeasaari.fi/
Ruiskumestarin talo: http://www.hel.fi/hki/museo/fi/Museot+ja+n_yttelyt/Ruiskumestarin+talo
Ostoksille korkeavuorenkadun putiikkeihin: http://www.korkeavuorenkatu.fi/
Ajelu kolmosen ratikalla.
Helsingissä kantsii mennä katsomaan steissii ja vetää sen jälkeen ranteet auki