Lue keskustelun säännöt.
Meidät on kutsuttu illalla ihastukseni luo syömään!
21.12.2010 |
Onneksi tilanteen pelastaa se, että paikalla on myös ihastukseni uusi tyttöystävä ja itse olen kovasti raskaana...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla