Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen todellinen "roskisdyykkari".

Vierailija
21.12.2010 |

Ihmiset laittavat tuonne roskakatokseen laatikoiden sivuun täysin ehjää ja käyttökelpoista tavaraa.



Nyt löysin sieltä uudenveroisen olohuoneen maton. Aiemmin olen ottanut sieltä mm. ison peilin eteiseen, matkalaukun, käyttämättömiä lautasia alkuperäisissä paketeissaan, takin ja vaikka mitä. Itse pienituloisena ihmettelen, että jollakulla on varaa heittää ehjää tavaraa pois.



Hyvä vaan, etteivät heitä niitä tavaroita roskiksiin, vaan laittavat siihen sivuun.



JK. En ole hamstraaja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset laittavat tuonne roskakatokseen laatikoiden sivuun täysin ehjää ja käyttökelpoista tavaraa.

Nyt löysin sieltä uudenveroisen olohuoneen maton. Aiemmin olen ottanut sieltä mm. ison peilin eteiseen, matkalaukun, käyttämättömiä lautasia alkuperäisissä paketeissaan, takin ja vaikka mitä. Itse pienituloisena ihmettelen, että jollakulla on varaa heittää ehjää tavaraa pois.

Hyvä vaan, etteivät heitä niitä tavaroita roskiksiin, vaan laittavat siihen sivuun.

JK. En ole hamstraaja.


Mäkin otin kerran talteen ison peilin ja keittiön pöydän ja myin ne kirpparilla ja tienasin melkein 100 euroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla