Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lapsienne katsoa k-16 elokuvia tai pelata k-16 pelejä?

13.12.2010 |

Ja miten he reagoivat jos ette anna heidän niitä katsoa tai pelata?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikas on melkein 7v ja sie et anna sen pelata K-7 pelejä. Mie oon 12 ja saan kahtoo K-15 ja K-18 elokuvia ja pelata K-16 pelejä vaikka en hirveesti pelaakkaaan

Vierailija
2/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voisin rajoittaa, poikani on kohta 19??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelaa muutenkaan mitään ja olen siitä iloinen, enkä aio tuputtamalla pelejä/tietsikkaa edes tuputtaa.

Meillä ulkoillaan ja luetaan kirjoja.

Itse pelataan kyllä mm. Call of Dutya jne. Muttei lasten aikana.

Vierailija
4/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katon salaa k-16 ohjelmii (vampyyripäiväkirjat ja vampyyrin sukua). Oon jääny koukkuun

Vierailija
5/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Joo oon toi ketä sano et katon salaa plääplää

nii et oon 10.. Tiiän ne oniha hirveit mutku

Vierailija
6/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 12v tyttöni katsoa minkä tahansa ikärajan leffoja kunhan on vain ensin kysynyt luvan että tarvittaessa voin kieltää.

Tyttöni ei ole yhtään herkkä joten en koe tarpeelliseksi pysyä aina ikärajoissa

Vierailija
7/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2010 klo 12:56"]

16.

Ei prostestoinut, kun tein asian selväksi jo pienestä. Tai no vähän, mutta selitin, että laki on laki ja sitä noudatetaan.

En oikeasti voi ymmärtää tässä asiassa lepsuja vanhempia.

[/quote]

hahhahaha. kitään luojaa ettei mulla ollut noin idioottia vanhempia ku sä. Ja antoivat pentuna pelata mitä tahansa peliä. Ja järkevä aikuinen minusta kasvoi. taidettii lastanne kiusata koulussa? kun kasvatatte tollasia mameroita nössöjä ja sitten itkette täällä kun lastanne kiusataa. Voi vittu mitä tyhmyyttä.

M-96

Vierailija
8/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:39"]

16.

Ei prostestoinut, kun tein asian selväksi jo pienestä. Tai no vähän, mutta selitin, että laki on laki ja sitä noudatetaan.

[/quote]

hahhahaha. kitään luojaa ettei mulla ollut noin idioottia vanhempia ku sä. Ja antoivat pentuna pelata mitä tahansa peliä. Ja järkevä aikuinen minusta kasvoi. taidettii lastanne kiusata koulussa? kun kasvatatte tollasia mameroita nössöjä ja sitten itkette täällä kun lastanne kiusataa. Voi vittu mitä tyhmyyttä.

M-96

[/quote]

Ja laki ei kiellä alle 16vuotiaalle k16 pelin välittämästä. Ainoastaan k18 pelit kieltää laki. Et taida mikään ihan fiksuimmasta päästä.

m-96

Vierailija
9/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2011 klo 09:22"]

miten voisin rajoittaa, poikani on kohta 19??

[/quote]

jos asuu kämpässäsi voit rajoittaa. minäkin sanoin omalle aikuiselle pojalle että minun kämpässäni ei pelata VÄKIVALTA PELEJÄ! Tajuisi sen ja nyt pelaa urheilupelejä ainoastaan.

Vierailija
10/21 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:39"]

16.

[/quote]

M-96

[/quote]

Ja laki ei kiellä alle 16vuotiaalle k16 pelin välittämästä. Ainoastaan k18 pelit kieltää laki. Et taida mikään ihan fiksuimmasta päästä.

m-96

[/quote]

Huoh...

Kiinnostaa ihan hirveästi tämän holhousvaltion ylisuojelevat lait kuule. :D

Kukkahattutätien aivopieruilla ei ole yhteyttä todellisuuteen.

Vierailija
11/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me on aina pidetty ikärajoista kiinni, että lapsikin on sen jo oppinut eikä purnaa.

Vierailija
12/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta sitten kun ovat täyttäneet sen ikärajan verran. Sittenkin aion sanoa, että ihan kaikkea ei silti tartte katsoa vaikka täyttääkin ikäkriteerit.

Vierailija
13/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rajoitetaan häneltä luonnollisesti K-16 -pelit. Muissakin seurataan ikärajoja. Pientä pettymystä aiheutti yhden Prince of Persian -osan kieltäminen, joka ikäraja on K-7. Yleensä on saanut hiljalleen pelata K-7 pelejä, mutta tuo PoP tarvitsisi minusta korkeamman ikärajan.

Vierailija
14/21 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana ku näihin ilärajoihin uskotaan Iha 100prosenttisesti, ja etteikö tienneet että kaikki paitsi k-18 ikäraja on suosituksia! Eli 11-15v lapsi voi ihan hyvin pelata k16 pelejä. nykyään ku jotkut lapset vain ovat vähän paskahousuja niin nii ikärajat ovat aika jyrkkiä. 18 merkkikin tungetaan joka toiseen peliin koska ne näyttävät aidommilta...

Vierailija
15/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo annan!

Vierailija
16/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä K-12 peliä annan 7 ja 5 vuotiaan pelata, ja se on PS3 Sport, jossa on tuo ikäraja pelissä mukana olevan gladiaattoritaistelun takia. Se ei kyllä edes kiinnosta noita poikia, vaan tykkäävät pelata rantalentopalloa, frisbeegolfia ja petanqueta.

Muuten noihin ikärajoihin ei todellakaan voi sokeasti luottaa. Meilläkin on pari leffaa, joilla on S/T merkintä, ja ovat niin hurjia, että tuo 7-vuotias alkoi itkeä kesken katsomisen. Tyhmä äiti oli siinä seuralaisena nukahtanut sohvalle : (

Vierailija
17/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli: "Saavat pelata ja katsoa"

Vierailija
18/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.

Vierailija
19/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukulta et ainakaan saa!

Vierailija
20/21 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka muka kirjotan niin rumasti oon kirjottanu ton "Joo anna" jutun ja sitten mä oon kirjottanu ne kaikki "RUMAT" jutut! Että siinä tietoo teille perslävet!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän