Valion maustetut rahkat, esim tiramisu, sopivat uuniin meneviinkin jälkkäreihin vai?
Rupean kohta joulutorttuja lasten kanssa tekemään ja omenakanelihärpäkkeen lisäksi ostin ex-tempore tuota tiramisujuttua ja mietin sitäkin kokeilla torttuihin..
Kommentit (9)
syistä siihen etten kaikkea a:sta alkaen nyt itse valmista, että valmistelen samalla hautajaisia ja saan itse sytostaattihoitoja joten on happi hieman heikolla kantimilla.
Paljon pahempaakin siis on elämässä kuin seur tuoteseloste kys tuotteesta:
Maitorahka (pastöroitu maito, hapate), pastöroitu kerma, sokeri, vesi, kaakaojauhe, karamellisiirappi, aromit, happamuudensäätöaine (sitruunahappo) ja säilöntäaine (kaliumsorbaatti).
ps, hyvää joulua sinullekin!
että laitatko torttuihin joihin tulee tuota omenakaneli rahkaa muutakin vai vaan sitä. Kuulostaa tosi hyvältä ja oon itse kyllästynyt tavallisiin luumutorttuihin.
Käytän itse maustettuja rahkoja esim. juustokakkuun ja rahkapiirakkaan.
omenakaneli on erikseen tuon tiramisujutun kanssa.
Eli osaan toettuja laitoin omenakanelimarmeladia ja osaan tiramisurahkaa.
Eka pellillinen tuli nyt uunista ja kerron miltä maistuvat kunhan jäähtyvät syömiskuntoon :)
ap
Vaikka kys hillo onkin tod makeaa.
Rahka hieman levisi sen tortun päälle uunissa mutta ei liikaa, maku oli aika hyvä, tosin mietin että millaisenhan jälkkärin sitä säveltäisi vaikkapa niin että levittäisi piirakkavuoalle pari levyä tuota voitaikinaa ja täyte tiramisurahkasta ja...
ap
Mutta se on vaan mun mielipiteeni, valitettavasti vaan mun. Järkytyin kuulla, että jo pilataan joulutortutkin sillä moskalla.
pienestä sinäkin jaksat ihan järkyttyä, mitähän sanoisit elämän oikeista järkytyksistä..
ap
Alle sitruunarahkaa ja päälle luumumarmeladia. Nam.
Jos itse vaivautuu leipomaan, miksi käyttää huonoja raaka-aineita? Eli siis tuollaisia valmiita lisäainepommeja. Mikset tee aitoa kun kerran itse teet. Ite en lapsilleni tuollaisia syöttäisi.