Miksi Elisan palvelua ei voi sanoa irti oma Elisassa, vaan pitää vielä soittaa heille?
Kommentit (10)
Jotta he voi kääntää mielipiteesi uskomaan että palvelu on tarpeellinen tai myydä jotain muuta tilalle. Elisalla ei mene nyt hyvin, asiakkaiden vaihtuvuus on suurta. Kannattaisiko terävöittää hinnoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mä olen saanut kaikki siellä irtisnaottua. Jopa ihan chatin kautta, jos ei muuten ole onnistunut
Eipä siellä chatissa nyt viikonloppuisin ole päivystystä.
Katsoin että kun on nettiliittymän irtisanominen kyseessä niin Elisan väki haluaisi vielä palaveerata ja että olenko tosissani tuon irtisanomisen kanssa. Pitääkö mennä johonkin kahvilaan Elisan väen lanssa ja laittaa viisaat päämme yhteen että mikä tuossa on kun haluan heidän netin irtisanoa.
ap
Ja kun heille soittaa niin ne ei kirjaa sitä puhelua mihinkään että pääsee valehtelemaan että et perunut tilausta niin sinun pitää nyt maksaa
Onko edes laillista toimia niin, että palvelun irtisanominen on tehty hankalammaksi kuin sen ostaminen?
Olisi kyllä mukavaa jos suomessa sopimusten irtisanominen olisi yhtä helppoa kun niiden solmiminen mutta ei täällä et pääse mistään maksuista eroon jos ne on sinulle asetettu. Rehellistä yrittäjää ja rehellistä yritystä ei ainakaan suomesta löydy
Itellä ainakin on omaelisassa nappi "irtisano sopimus". Voit myös lähettää sinne viestin.
Vierailija kirjoitti:
Onko edes laillista toimia niin, että palvelun irtisanominen on tehty hankalammaksi kuin sen ostaminen?
Lain kannalta tuossa on arveluttavaa, se että Ilmoitetaan avoimesti että Oma Elisassa voi irtisanoa, ja kun menee sinne irtisanomispolulle niin tyssää alkuunsa, ja pitääkin alkaa soittelemaan ja siellähän ei olekaan kukaan vastaamassa puheluun.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mukavaa jos suomessa sopimusten irtisanominen olisi yhtä helppoa kun niiden solmiminen mutta ei täällä et pääse mistään maksuista eroon jos ne on sinulle asetettu. Rehellistä yrittäjää ja rehellistä yritystä ei ainakaan suomesta löydy
Päättäjätkin ja virkamiehet ihan pers**stä. Kaikki yrittäjään päin. Mistään ei eroon pääse, jos jonkun sopimuksen jonkin firman kanssa tekee. Kaikkein pahimpia taitaa olla kuntosalit. Hautaan asti asiakkaana.
Jos ei ole kauheaa kiirettä eikä jaksa roikkua jossain asiakaspalvelun puhelinjonossa, niin sen sopimuksen voi irtisanoa kirjallisesti. Turvauduin tähän niksiin joskus kun hoidin edunvalvojana äitini asioita ja sopimusten irtisanominen tuntui kauhean työläältä, kun ei huvittanut roikkua loputtomasti puhelimessa sitä rätisevää jonotusmusiikkia kuunnellen.
Elisan sivuilta löytyy jostain osoitetiedot, mihin sen kirjallisen irtisanomisen voi lähettää. Vanha kunnon kirjeposti oli ainakin minulle omien hermojen pelastus!
Yrityksille uuden asiakkaan hankinta on kalliimpaa kuin vanhasta asiakkaasta kiinnipitäminen. Joten poislähtevälle asiakkaalle yleensä annetaan alennusta (vuoden ajaksi), jos hän suostuu jäämään. Nuorempi polvi on tiukempi neuvottelemaan sopimuksensa hinnasta ja me vanhat, laiskat asiakkaat maksetaan sitten heidän alennuksensa meidän korkeammilla sopimushinnoilla.
Ai, kyllä mä olen saanut kaikki siellä irtisnaottua. Jopa ihan chatin kautta, jos ei muuten ole onnistunut