gallup! Minkä ikäisenä tapasti nykyisen puolisosi. Minkä ikäisenä hankit ensimmäisen lapsesi?
Kommentit (67)
Ekan lapsen saimme kun olin 26 v.
Tapasin puolisoni 15-vuotiaana ja saimme ensimmäisen lapsemme kun olin 24-vuotias.
tavattiin kun olin 12
ensimmäinen lapsi kun olin 24
Aloitimme seurustelun aviopuolisoni kanssa 18 vuotiaina. 10 vuotta yhteiseloa takana ja siitä reilu vuosi naimisissa. Lapselle olemme antaneet "luvan" tulla perheseemme, mikäli se meille suodaan. Eli toivottavasti esikoinen syntyisi 29 vuotiaana.
Eka lapsi tuli, kun oltiin 32v.
(Nyt ollaan 38v ja meillä on kolme lasta)
Toka lapsi kun olin 33. ja kolmas tulossa...
kun olin 24 ja lapsi syntyi kun olin 24...
Nyt kolme lasta ja ikää 36
olin 19, (mies 21,) kun alettiin seurustella, eka lapsi 23v, nyt on kaksi lasta, ensi kesänä naimisiin ja parin vuoden päästä olisi kolmannen aika :)
tavattiin kun olin 18v ja eka lapsi syntyi kun olin 23v
Esikoinen syntyi kun olin 30v.
Vielä syntyi 3 lasta lisää ja ikää nyt 41v.
ollessani 21. aloimme seurustella, kun olin 22 v. Lasta "hankittiin" sitten vuosia. Saimme lopulta lapsen, kun olin 28.
ja sain ensimmäisen lapseni saman ikäisenä, tosin paria kuukautta aiemmin. Seurustella aloin kyseisen miehen kanssa 25vuotiaana. Nyt olen 27v.
tavattiin ihan ekan kerran jolloin oli jo jotain kipinää meidän välillä kun olin 14v kun toisen kerran tavattiin olin 15v ja alettiin seurustella lähes samantien.eka lapsi syntyi 18v ja nyt toinen tulossa :)
ja mieheni olimme 17 kun tavattiin. Ekan lapsen syntyessä olimme kumpikin 31.
Nyt 31 ja lapsia kaksi. Nopeaa toimintaa myos taalla