Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun ilmeisesti vaihtamaan työpaikkaa kollegan allergian takia

Vierailija
10.12.2010 |

Minulla on kiva työpaikka, jossa viihdyn ja tykkään työstäni. Olen ollut samassa paikassa reilut 8 vuotta. En haluaisi vaihtaa paikkaa, mutta kollegan allergia on ajautunut nyt siihen pisteeseen, että mulla alkaa olla mitta täynnä.

Istun kollegani kanssa samassa huoneessa. Noin pari vuotta sitten hän alkoi saada hengitysvaikeuksia aina kun huomasi minun tai jonkun muun käyttävän hajuvettä. Sitten tuli tuoksuvat hiuslakat ja muut.

Nykyään ollaan siinä pisteessä, että en saisi käyttää mitään kauneudenhoitotuotteita dödöt mukaan lukien. Ja käytän siis ihan kaupan tavisreksonaa, Lorealin markettihiuslakkaa yms. jotka ei todellakaan juurikaan tuoksu. Mä oon niin kypsä koko asiaan.

En todellakaan aio ruveta metsästelemään / maksamaan jostain erikoistuotteista, joissa ei ole tuoksua ollenkaan. Enkä myöskään halua käydä töissä hieltä haisevana röllipeikkona, joten ainoa vaihtoehto näköjään on vaihtaa työpaikkaa, vaikka en haluaisi. Ja kaikkein eniten tässä kismittää se, että kollegan alleria on suurimmalta osin vahvasti liioteltua ellei peräti kokonaan teeskenneltyä. Argh!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä, että syy voi olla psyykkinen. Se ei kuitenkaan tee kyseisen henkilön oloa helpommaksi. Kirjoitit, että tämä henkilö lakkaa kynsiään ja ihmettelit, eikö kynsilakan tuoksu saa voimaan huonosti. Kynnet nyt ovat kaikkien nähtävillä, joten minusta voisit esim. kahvitauolla kysyä että aiheuttaako kynsilakka reaktioita. Ehkä vastaus antaa jonkinlaisen vihjeen siitä, mistä kenkä oikeasti puristaa. Onko ko. henkilö yksinasuja vai parisuhteessa? Yksinasuja voi olla yksinäinen ja hakee tuollaisella huomiota.

Vierailija
82/86 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä, onko mahdollista kokeilla vaihtaa työpisteiden paikkaa? Joskus ilman kierto on erilainen eri paikoissa huonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen nostettu vanha ketju.

Vierailija
84/86 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa hajuttomia ja tehokkaita dödöjä ja varmasti löytyy hyviä hiuslakkojakin! Valitettavasti on ihmisiä jotka löyhkää halvoille kemppareille. Hajuttomuus ei tarkoita sitä että haisisi pahalle koska apteekki tuotteissa löytyy paljon parempia tuotteita kuin kaupasta. Mulla on  työttömänä varaa niihin niin miksei sulla ole, kun käyt töissä. Me emme tiedä oletko se liikkuva haisuliini joka mullakin laukaisee mikreenin vaikka allerginen en olekkaan  hajusteille.

Vierailija
85/86 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Että mieheni esim. rakastaa puhtaan pyykin tuoksua. Pitäisikö hänenkin luopua tästä arjen pikku ilosta sen takia, että minun täytyy kollegani "sairauden" takia alkaa käyttämään hajutonta pyykinpesuainetta?

ap

[/quote]

Lol, miehiä on näköjään joka junaan. Meillä mennään hajustamattomalla pyykkipulverilla ja etikalla huuhteluaineena koska mieheni inhoaa "imeliä mummuhajuja" :D

Vierailija
86/86 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:57"]

Mä sain kerran pahoinvointikohtauksen kun joku junassa lakkasi kynsiään. Eikä mulla ole mitään vaivaa, paitsi että voimakkaista hajusteista tulee paha olo, kun en niitä käytä.  Erisan-tuotteilla lähtee muuten hienhaju hyvin sekä pyykit puhtaakai ja Linnashampoo ei tuoksi juuri millekään, mutta pesee hyvin, jos joku oikeasti haluaa asiaa miettiä. Sen sijaan LV on mielestäni tehotonta. 

[/quote]

LV:n 48 tunnin dödö on parasta mitä tiedän. Sitä käyttää mieheni jonka pitää rientää kokouksesta toiseen, minä sekä hormonien vuoksi hikoilevat teinit. Kaiken lisäksi se on tehty Suomessa eli sarjan tuotteita käyttämällä voi tukea kotimaan työllisyyttä.

Keski-Eurooppalaiset kadehtivat suomalaismarkettien laajoja hajustamattomia pesuainevalikoimia. Itsensä hajustamattomuus on myös kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme