Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisia tapoja (nainen vs. mies) joita et ymmärrä?

Vierailija
13.01.2007 |

Mä en ymmärrä sitä miks mun mies ei saa tyhjää vessapaperirullaa roskikseen vaan jättää sen vessan lattialle?

Jees, sanottu on. Mut en jaksa siedättää eli odottaa kunnes vessaan ei enää mahdu rullien sekaan ja sit se ehkä siivois ;)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siihen paikkaan eli keskelle pöytää. Siis silleen miten se on loppunut eli takasivu näkyvissä levällään.

Meillä on myös noita vähän käytettyjä vaatteita ympäriinsä esim. lattialla ja on miehen mielestä siistiä, koska hän on viikannut ne. Ei siis väliä vaikka olisi keskellä olohuoneen lattiaa.

Ja myös erilaisissa hommissa tarvittuja työvälineitä, kuten vaikka ruuvimeisseli löytyy vaikka mistä. Esimerkiksi kirjahyllystä. Olen koittanut odottaa palauttaisiko mies sitä koskaan, mutta olen tullut tuloksee ettei palauta, siitä tulee äkkiä osa sisustusta.

Ja tämän meinasin kokonaan unohtaa, ärsyttää minua jostain syystä suunnattomasti. Kerää kaikki muruset ja muut roskaat pöydältä sormenpäällä talteen ja laittaa ne suuhun. Vaikkei siis tiedä mitä tai miten vanhoja muruset ovat.

Vierailija
42/46 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiputtaa vaikka lusikan lattialle, tempaisee sen kovalla voimalla ylös huutaen v" #¤¤ prkl:että. Huhtomisen seurauksena lyö kätensä hyllyn reunaan ja maljakko putoaa ja menee rikki. Ja v" " #¤% saa" #¤ raikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se tulee paskalle kun olen meikkaamassa, järkkyä=(

Vierailija
44/46 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin: mieheni polttaa hihansa, kun aina jätän kaapinovet auki, vaatteita hujan hajan, no mutta lehden me molemmat jätämme usein pöydälle auki, tosin minä vien roskapussia ahkerammin, kun toinen vaan sulloo ja sulloo, minä en laita cd-levyjä omiin kansiinsa ja mieheni aina niitä joutuu järjestelemään...

Vierailija
45/46 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pytyllä istuessaan AINA vessan ovi auki.

Syö pitkin iltaa ja jättää leipätarpeet pöydälle.

Ajaa parran heti kun olen pessyt wc:n lavuaarin, jättäen ne partakarvat aina näytille.

Vaatekaapit poikkeuksetta aina auki ja olohuoneen nojatuolilla n puolentoista metrin pino puolipitoisia vaatteita. Paitsi alushousut, niitä löytyy lattialta.

Eiköhän tuo riitä nyt alkuun?

Vierailija
46/46 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketjut on hauskoja kunhan ei ota liian tosissaan. Muistaa vaan että miehet ja naiset on erilaisia. Ajatellaan eri tavoilla ja kaikkea ei voi ymmärtää eikä tarvi ymmärtää. Jos miehet ostais yhtä paljon kenkiä ku naiset ni maailma hukkuis kenkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan