Tuijottelun kokeminen vaikka on ns. tavis
Oletteko kokeneet tuijottelua (miehiltä) vaikka olisitte täysin tavallinen? Olitteko pukeutuneet tuolloin poikkeavasti?
Kommentit (12)
Olen. Pukeutuminen on yleensä myös tavistyyliä. Ehkä eniten tuijottelua ja kommentointia sain kesätöissä pukeutuneena leipomon "uniformuun", siis essuun, t-paitaan ja kertakäyttöiseen hiussuojaan.
Aika useinkin mutta se johtuu ihan täysin pukeutumisestani, uskoisin. Ei ole sellaista ihailevaa tuijotusta vaan enemmänkin tyyliin "täh? mikä tuo on? " Olen vanha ja ylipullea kukkahattutäti, joka rakastaa värejä
En edes huomaa muita. Toi kertoo enemmän sun itsetunnostasi ja tulkinnoista. Todnäk erehdyt. Joku voi näyttää tuijottavan vaikka ois omissa aatoksissaa eikä edes oikeasti näkis sua.
Ei ole koskaan kukaan tuijottanut kuin korkeintaan inhoten. Vaatteilla ei ole mitään merkitystä.
Olen jollain tasolla tottunut tuijotteluun (teen työtä, jossa joutuu olemaan yleisön edessä ajoittain ja siihen "turtuu"), joten en kiinnitä enää samalla tavalla huomiota, jos joku jää toljaamaan pidemmäksi aikaa ihan vapaalla ollessakin. Tosin mun tyylini silloin, kun en ole ns. virallisissa työtehtävissä, saattaa itsessään aiheuttaa tuijottelua molempien sukupuolten edustajissa, joten ehkä sitä voi syyttää itseään. Noin muuten olen kyllä ulkonäöllisesti raameiltani ihan ehdottoman tavis :D
Naiset ja miehet tuijottaa usein. Olin sitten lenkillä yksin tai koiran kanssa, kaupassa, pysäkillä odottamassa bussia..
Näin kesällä olen saanut osakseni tuijottelua. Mitä kevyemmin pukeutunut sitä enemmän tuijottelua. Kukkamekot tutuvat myös herättävän miesten mielenkiinnon. Talvella, kun vaatteet lisääntyy, muutun näkymättömäksi.
Eilen olin nättinä liikkeellä, kesähame ja toppi jossa pitsihihat, ja olin meikannut ja tukka oli harjattu nätisti, niin pari kertaa noteerasin että joku mies katsoi sekunnin pitempään.
Yleensä minua ei kukaan huomaa eikä katso, ainakaan en huomaa.
N41
Ihmiset nyt tuijottaa mitä vaan. Ruma tapa,
Olen saanut tuijottelua, vihellyksiä, auton tööttäystä ja niin pois päin. Ihan tavalliset vaatteet päällä, farkut, t-paita ja farkkutakki. En niistä sen kumemmin välitä, heilautan kättä ja jatkan matkaa.
En.