Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oksettavia kokemuksia kyläreissuilla

Vierailija
10.12.2010 |

-hammasharjat keittiössä ruokailuvälineitten kuivaustelineessä

-perheen äiti pyyhki pojan nenäverenvuotoa, ei pessyt käsiään ja viipaloi vaniljajäätelöä kulhoon. Jäätelössä oli veriset sormenjäljet

-nuo eri perheissä nähtyä

Kommentit (319)

Vierailija
141/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen lapsi sylkäisi lautaselleni.

Vierailija
142/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöille mehua niistä. Mätti ne katsomatta kattilaan ja olivat siis ihan metsästä niitä matosia vadelmia. Valkoisia matoja alkoi kellua kiehuvan keittoveden pinnalla. Hän sitten siivilöi ne siitä päältä pois ja vielä näytti meille ylpeänä, kuinka madot lähtee. En muista, mahdoinko juosta ovesta karkuun, vai joinko mehulasillisen järkyttyneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjotaan lasista juomaa lapselle, mistä oli pala lohennut. Itse en uskaltaisi edes käyttää.

Lasinen juoma lapselle mistä oli pala lohjennut :-O Voi lapsi parkaa!!! ;-DD En minäkään käyttäisi....

Oliko se lapsen lohkeaminen kyläpaikan syytä?

Vierailija
144/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka perheen isä oli juuri ollut vatsataudissa.

Helkutti.

Vierailija
145/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mennään aika kauas kylään ja ihan kutsuttunakin, eikä tarjolla ole juuri mitään. kiva olla nälkäisenä lasten kanssa.

Itse kyllä tarjotaan vieraille jotain tuhdimpaa, kun tiedetään että tulee vieraita, jotka ei 3 tunnin sisään ole kotona.

(kauas ei tarkoita edes satoja kilometrejä, vaan vaikka tunnin/1,5h matkaa edestakaisin. kun ei viitti mennä puoleksi tunniksi tai tunniksi kylään, jos ensin pitää ajaa puoli tuntia tai 45 minuuttia kyläilemään.)

Vierailija
146/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saatte haavan suuhunne, kun juotte lasista, josta pala pois. Meillä on lohjennut paloja monestakin lasista ja vielä niistä juodaan. Koskaan ei ole tapahtunut mitään, sillä reunat eivät ole teräviä.

Vierailija
147/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli syömisen jälkeen ruokaa leuassa ja suupielissä. Äiti nuoli pojan kasvot puhtaaksi.

Vierailija
148/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mennään aika kauas kylään ja ihan kutsuttunakin, eikä tarjolla ole juuri mitään. kiva olla nälkäisenä lasten kanssa.

Itse kyllä tarjotaan vieraille jotain tuhdimpaa, kun tiedetään että tulee vieraita, jotka ei 3 tunnin sisään ole kotona.

(kauas ei tarkoita edes satoja kilometrejä, vaan vaikka tunnin/1,5h matkaa edestakaisin. kun ei viitti mennä puoleksi tunniksi tai tunniksi kylään, jos ensin pitää ajaa puoli tuntia tai 45 minuuttia kyläilemään.)

Tästä syystä en koskaa lähde syömättä kylään.

Olen joskus kärsinyt kauheasta nälästä ja ruokaa ei tule tuntikausiin, siis jos olen pitkästä matkasta tullut.Koskaan ei voi luottaa siihen että ruokaa olis tarjolla, jos ei erikseen ole sanottu.

Vierailija
149/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedetään,että on pieni lapsi perheessä... ollaan nyt sitten kaikki oltu viiden pvän verran kauheassa flunssassa... jos on tylsää, niin menkää vaikka kauppaan! miksi pitää tulla tartuttamaan?

Vierailija
150/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mennään aika kauas kylään ja ihan kutsuttunakin, eikä tarjolla ole juuri mitään. kiva olla nälkäisenä lasten kanssa. Itse kyllä tarjotaan vieraille jotain tuhdimpaa, kun tiedetään että tulee vieraita, jotka ei 3 tunnin sisään ole kotona. (kauas ei tarkoita edes satoja kilometrejä, vaan vaikka tunnin/1,5h matkaa edestakaisin. kun ei viitti mennä puoleksi tunniksi tai tunniksi kylään, jos ensin pitää ajaa puoli tuntia tai 45 minuuttia kyläilemään.)

Tästä syystä en koskaa lähde syömättä kylään. Olen joskus kärsinyt kauheasta nälästä ja ruokaa ei tule tuntikausiin, siis jos olen pitkästä matkasta tullut.Koskaan ei voi luottaa siihen että ruokaa olis tarjolla, jos ei erikseen ole sanottu.

kyllähän mekin aina syödään ennen kylään menoa, mutta monesti se nälkä tulee jos on ollut sitten useamman tunnin syömättä ja tarjolla on jotain vohvelikeksiä tai sentin siivu omenapiirakkaa tms.

kyllä mulla on ainakin kunnon tarjottavat. esim. pullaa, kuivakakkua ja voileipiä tms. jos tulee kauempaa vieraita. en ikinä kehtais tarjota vain keksiä harvinaisille vieraille. no ei me sitten käydä, jos pitää nälässä olla tai mennä ravintolaan. (oli meillä kerran eväät, jotka syötiin kotimatkalla)

Vierailija
151/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedetään,että on pieni lapsi perheessä... ollaan nyt sitten kaikki oltu viiden pvän verran kauheassa flunssassa... jos on tylsää, niin menkää vaikka kauppaan! miksi pitää tulla tartuttamaan?

Ei se flunssa noin vaan tartu, jos pesee käsiä, eikä yskitä ja röhitä päin toisia.

Vierailija
152/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lihakeittoa? Oliko kissat kuitenkin tallella?

Repesin.

Vierailija
153/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkäisi tiskirätillä pojan kuset lattialta ja heitti sitten rätin suoraan takaisin tiskipöydälle.

Vierailija
154/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kokemus, että mennään kylään pitkään matkaan ja sitten tarjotaan pitkän ajan kuluttua pullaa ja mehua ja kahvia.Sama väki meillä käydessä saa ruokaa.

Vierailija
155/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se flunssa noin vaan tartu, jos pesee käsiä, eikä yskitä ja röhitä päin toisia.

pestiin kyllä niitä käsiä, mutta silti tarttui, joten onko pakko tulla flunssassa!? voisi edes sanoa, että ollaan flunssassa, haittaako?

Vierailija
156/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat soittavat etukäteen ja kysyvät, haittaako, jos ollaan nuhassa. Yksi kaverini tuli aina lastensa kanssa niin nuhassa, kuumeessa kuin vatsataudissakin. Sitten raskaana ollessani sanoin hänelle asiasta, ja sen jälkeen on aina soittanut ja kertonut tilanteen ja antanut minun päättää, tulevatko vai ei. Kyllä ne oppii...

Vierailija
157/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppipullon korkki oli ketsupissa ja nainen nuoli korkin puhtaaksi ja laittoi taas ketsupin tarjolle. En ottanut sitä.

Vierailija
158/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat soittavat etukäteen ja kysyvät, haittaako, jos ollaan nuhassa. Yksi kaverini tuli aina lastensa kanssa niin nuhassa, kuumeessa kuin vatsataudissakin. Sitten raskaana ollessani sanoin hänelle asiasta, ja sen jälkeen on aina soittanut ja kertonut tilanteen ja antanut minun päättää, tulevatko vai ei. Kyllä ne oppii...

Vierailija
159/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vieraitten tuloa tai kylään menoa, ovatko terveinä. Oli tullut niin monta kokemusta siitä, että vieraillaan milloin missäkin taudissa.

Vierailija
160/319 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta hius kermakakun päällä.