Oksettavia kokemuksia kyläreissuilla
-hammasharjat keittiössä ruokailuvälineitten kuivaustelineessä
-perheen äiti pyyhki pojan nenäverenvuotoa, ei pessyt käsiään ja viipaloi vaniljajäätelöä kulhoon. Jäätelössä oli veriset sormenjäljet
-nuo eri perheissä nähtyä
Kommentit (319)
Eräässä paikassa äiti liottaa mätänevää tiskirättiä
tiskivedessä jossa kelluu lautaset ym. tiskit.
Ja samassa vedessä kelluu vanhat ruokajämät, yäk!
Sitten mua pyydetään tiskaamaan..
Ja samassa talossa oli aulatilassa kissankakkaa sohvan alla ja kukahan siellä siivosi silloin, minä.
Tosin en koskenut tähän, jätin sen muille..
Sama juttu kun otetaan hillosta päältä home pois, tai leikataan leivästä homeinen kohta pois.
Heitätkö juustonkin pois jos on homeessa?
tarjotaan lasista juomaa lapselle, mistä oli pala lohennut. Itse en uskaltaisi edes käyttää.
tarjotaan lasista juomaa lapselle, mistä oli pala lohennut. Itse en uskaltaisi edes käyttää.
Lasinen juoma lapselle mistä oli pala lohjennut :-O Voi lapsi parkaa!!! ;-DD En minäkään käyttäisi....
Mehussa homeitiöt kyllä menevät nesteeseenkin vaikka homekerroksen kuorisikin pois. Tosin lapsuudenkodissani näin tehtiin. Muutamaankin kerran vähän oksetti mehunjuonnin jälkeen.
ystavallani aina kaydessa kahvia keitettaessa kaytti vessapaperia ja kun meni vessaan niin siella oli suodatinpusseja paperiksi, meinasin kuolla nauruun :D
kyseisella henkilolla, kun kavin kylassa pesin aina kahvikuppini ennenkayttoa. Ei se minua haitannut enka hanta siita tuominnut, han oli ystavani.
Kerran muistan, kun hanen pikkuveljensa tuli kylaan niin oli ottanut veskipaperirullan mukaan, kun siella ei kuulemma koskaan ole (ja tottahan se oli) :)
Mehussa homeitiöt kyllä menevät nesteeseenkin vaikka homekerroksen kuorisikin pois. Tosin lapsuudenkodissani näin tehtiin. Muutamaankin kerran vähän oksetti mehunjuonnin jälkeen.
Muut tuotteet meneekin pilalle. Tää on tätä nykyajan uusavuttomuutta.
Sama juttu kun otetaan hillosta päältä home pois, tai leikataan leivästä homeinen kohta pois.
Heitätkö juustonkin pois jos on homeessa?
Olen leikkonut hometta pois, ei se haittaa.
Yks vastaaja
Äiti nosti jalkansa lauteelle ja laittoi tamponin siinä.
Äiti nosti jalkansa lauteelle ja laittoi tamponin siinä.
Kaikki muu on pikkaisen yäääh, mutta ei sietämätöntä. Tämä menee multakin överiksi että heilahtaa! *puke*
ne homeet voivat olla haitallisia, tai sitten ei. Juustoa syödään ympäri maailmaa leikkaamalla ensin homeet pois, se ei ole sama asia kuin hillopurkissa oleva home, joka voi (huom. voi) tuottaa alla olevaan hilloon haitallista myrkkyä.
Muut tuotteet meneekin pilalle. Tää on tätä nykyajan uusavuttomuutta.
Toistaiseksi sen verran rahaa ettei tarvitse homeisia edameita syödä.
ukki tarjosi homeisia vadelmia lapsille ja kun minä kielsin lapsia ottamasta niitä, ukki suuttui että hänen tarjoamansa marjat eivät kelpaa. Sanoin, että karvattomana kelpaa kiitos. itse veti niitä maidon ja sokerin kera. jaiks.
Toistaiseksi sen verran rahaa ettei tarvitse homeisia edameita syödä.
lämmittää edellispäivän jauhelihapullat kastikkeella ruuaksi perheenäidin avuksi. Jostain syystä aloin sekoittaa kastiketta ennen lämmittämistä ja lihapullien seassa oli kuollut hiiri. Raukka oli kai ruokakomerossa pudonnut kattilaan.
mehussa, leivässä tai hillossa on hometta, koko tuote on pilalla. Vanhan kansan tapa heittää vain homeinen osa pois ja syödä loput on todella epäterveellinen.
mehussa, leivässä tai hillossa on hometta, koko tuote on pilalla. Vanhan kansan tapa heittää vain homeinen osa pois ja syödä loput on todella epäterveellinen.
Leivät onkin eri asia, kuten muukin ruoka-aines.
voi sattua kelle tahansa... ei se varmaan kauheimpia tapauksia ole mitä kylässä voi käydä... itsekään ei huomaan välttämättä, jos on lasista lohjennut pikkusen. ja silloin voi vieras itse sanoa, että "antaisitko toisen lasi, kun tästä on pala pois".