Kuinka pitkään miehenne jaksaa rakastella?
Kommentit (54)
Taitavalla miehellä on tällainen kyky....ja todella voin saada useita kertoja ja rakastelu erimuodoissa voi kestä tuntikausia...
Kestää muutamasta työnnöstä - 10min. Uutta varvia ei jaksa/viitsi. Minä en saa koskaan.
Mies on vaan niin herkkä :) Jos on alkoholia veressä niin jaksaa vaikka kuinka kauan, mutta itse pidän enemmän pikapanoista.
Vai laitanko jotain vanhasta muistista, vuosien takaa? Ehkä 30 min.
Tai sitten pikaiset takaapäin, klitorisorkku.
Yhteen aikaan minäkään en halunnut esileikkejä, vaan pikaseksiä, mutta kun opin saamaan noita emätinorkkuja, alkoi seksin saralla uusi aikakausi.
Ihanaa joka tapauksessa.
me ainakin jaksetaan rakastella puolestatunnista tuntiin
meillä on on aina riitä syönkö minä e-pillerin vai laittaako mies kondoomin
Minä en itse kaipaisi yli 10 minuutin yhdyntöjä mutta kun mies nauttii noista pitkistä niin harrastelkoon niitä sitten. Kunhan minä saan välillä myös rajusti ja nopeasti, mitä onneksi saankin.
panemme ja nussimme koko ön me nussimme ja minä nuolen se pippeliä iltaisin ja hoosianna meidän kanssa nussii mutää kondoomiii kerran unohtui ja 2 rääyjää syntyi ja ongelmat kasvoi ja silloin olin todella pahassa kusessa mutta oosanna nussi mun miestä ilmän luppaa jaaaa silloin tuli nussimmis riitaaaaaa ja silloin kuina pannaan kunnolla niin muistan aina e-pillerin kakarat on aikuisii ja humalaassa niillä ei oo pano kaverii oioiooioioio
mut sitte on kyllä jo mulla paikat kipeenä.
... laukeaa nopeasti. Parempi 6 x 3 minuuttia /pv kuin 1 x 18 min...
Mutta vaimoa ei asia nappaa ekan orkun jälkeen. Minkäs teet...
niin pitkään, että minä saan. itse saa helposti.
niin pitkään, että minä saan. itse saa helposti.
Kun homma on laadukasta se on semmonen 12 orkkuu/sessio ;)
mutta kun otetaan mukaan se aika kun hän huolehtii minusta ensin, saattaa aikaa mennä toista tuntiakin ja jatkua kohta uudelleen.
"Arkirakastelu" kestää ehkä kaikkinensa sen puoli tuntia.
Ei he****i, kuka jaksaa sitä värkkiä niin kauan roplata. Lasti sisään ja nainen räplää itsensä loppuun.
ja kolmisen varvia. Sitten nukutaan ja herätään raihnaina, mutta onnellisina. yhdynnän kesto n. 10-15min ekalla kerralla, muilla sitten lähinnä tantraa, eli läheisyyttä ja hellyyttä ym.seksin kautta ja ihan nauttimista eikä paineiden purkua tms, paljon suuseksia, asennon vaihtoja ja välillä vaan ihan paikoillaan pysymistä. Onnekas olen, kun tätä jatkunut 5v.!
Taitavalla miehellä on tällainen kyky....ja todella voin saada useita kertoja ja rakastelu erimuodoissa voi kestä tuntikausia...
Tosin meillä päättyy ensimmäiseen laukeamiseen molemmilla ja pari tuntia pitää pitää väliä mutta muuten mies pidättää juuri niin kauan kuin minä haluan nautiskella - joskus 5 min, toisen kerran 30 min. Kaikkinensa esileikkeineen 1-1,5h
Pikaisia äärimmäisen harvoin, silloin pitää olla jo valmiiksi tosi kiihottunut.
Vain se hetki kun on sisällä? Jos näin niin kyllähän se tunninkin rassais, mä en jaksa. 45 min on ihan maksi, miel. puoli tuntia, meil on aina niin hyvät ja pitkät esileikit.
Jos esileikitkin lasketaan mukaan niin 10-15 min molemmille nuolemista tms... :)
Kuulostaa vaimoltani! Nytkin viikonvaihteessa aloitimme illalla, tulin kyllä jo noin puolessa tunnissa, ei voinut mitään kun oli ollut viikko väliä. Mutta mutta: sitten aamuherätys olikin toista: vaimo halusi lisää ja sitä sitten annettiin. Kun ei ollut paineita purkautua, saattoi fiilistellä. Välillä kiihkeä lyhyt sessio ja sitten hidasta: joka kolkkaan ja eri suunnista. Parasta vaimolle tuntui olevan se hidas osuus, jossa aloitin pinnasta hellästi ja vein vähitelleen loppuun. Oikeastaan kaikki toimi silloin. Itsellä oli helppoa, kun tunsi olonsa varmaksi. En lauennut koko aikana, mutta nautin. Sitä kesti vähän toista tuntia. Sitten yläkerta aloi herätä ja oli pakko lopettaa kesken. Jatkamme varmaan huomenna... ja vielä: olemme kovasti jo keski-ikäisiä, lähempänä 50 kuin 40.
En kehtoo veistee ennee ollenkkaa. 30 v sama rako sopivin vaihteluvälein on liijan tuttu. Saispa vielä kerran 25.sta iliman eistään.
Meillä ei ole esileikkiä, mies ei jaksa. Haluaa vain nusasta nopsaan ja mitä nopeammin tulee, sen parempi minulle. Kuiva pimpsa tulee kipeäksi jo 5min jyystöstä.