Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen maailma on sitten raaka - lastani kiusataan rinnattomuudesta!

Vierailija
09.12.2010 |

Voi huokaus... Suvussani naiset ovat olleet lapsena laihoja kirppuja ja puberteetti tullut vasta 15-16-vuotiaana. Rinnat kasvoivat ja kuukautiset alkoivat minullekin vasta 15-vuotiaana ja senkin jälkeen olen ollut A-kuppikoon nainen. Mikä minusta on täysin luonnollista ja ok, meitä on moneksi ja siroillekin naisille oma tilauksensa...

Mutta mutta... muiden samanikäisten suhtautuminen oli ja on yhä yllättävän julma! Ei edes niinkään poikien (vaikka sitä laudaksi haukkumista jouduin kuulemaan koko yläasteiän), vaan TOISTEN TYTTÖJEN. Koska olin lapsen näköinen, minua pidettiin myös lapsellisena, kiusattiin ja seuraani kartettiin.

Nyt ikäväkseni huomaan, että 12-vuotias tyttäreni on liukumassa samaan jamaan. Hän on perinyt äitinsä geenit eikä murrosikä ole vielä hänellä alkanut. Osa luokan tytöistä on jo saanut kuukautiset ja kurvit ovat kasvaneet/kasvamassa. He ovat jo nimitelleet lastani kakaraksi - ihan riippumatta hänen tekemisistään, jutuistaan, luonteestaan...

Mikä ihmeen kiire on muuttua teiniksi ja miksi pelkkä ulkonäkö on edes mikään ratkaiseva tekijä?

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normaali. Itse asiassa täysin keskiarvoa, pituus/painosuhteessa nollakäyrällä.

Liikapainoisuus on vaan niin yleistä, ettei mammat tajua tuota normaaliksi!

Unohda siis nuo vittuilut, kirjoitustavasta päätellen tuossa on yksi ja sama lukutaidoton vauhdissa.

Vierailija
162/166 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojasi väärennellään ja ei muka ymmärretä mistä on kysymys. Tältä palstalta on turha hakea vertaistukea. Täällä sitä ihmisiä vasta kiusataankin. Ei tosiaan uskoisi, että täällä palstailee äitejä (aikuisia ihmisiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ymmärtänyt, siis ettei siinä ole yhtään mitään outoa.

ap

Vierailija
164/166 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojasi väärennellään ja ei muka ymmärretä mistä on kysymys. Tältä palstalta on turha hakea vertaistukea. Täällä sitä ihmisiä vasta kiusataankin. Ei tosiaan uskoisi, että täällä palstailee äitejä (aikuisia ihmisiä).

On täällä ollut paljon ymmärtäväisiäkin naisia, kiitos kommenteistanne.

ap

Vierailija
165/166 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydenhoitaja jutellut tytön kanssa kehityksestä tai lähinnä sen viivästymisestä? syökö tyttö normaalisti?

Vierailija
166/166 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydenhoitaja jutellut tytön kanssa kehityksestä tai lähinnä sen viivästymisestä? syökö tyttö normaalisti?

Se on täysin normaalia, ettei 12-vuotiaalla ole vielä puberteettia. Ylipainoisille nykytytöille se ei ehkä ole enää täysin yleistä, mutta se on silti täysin normaalia.

ap (joka teki virheen tarkistaessaan taas, onko tähän ketjuun tullut kommentteja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän