Huhhuijaa mitä teiniäitejä...
http://mainiotyyppi.blogspot.com/
http://wakexme.blogspot.com/
Aika sanattomaks vetää...
Kommentit (55)
klikkaa minäkään. Ap haluaaa blogilleen lukijoita, siksi naurettava aloitus.
Itsekin olen saanut lapsen juuri ennen kuin täytin 20v ja ainakin omasta mielestäni olin jo silloin paljon kypsempi.
Ensimmäinen blogi oli ihan kauheaa luettavaa. Tottakai on tärkeää näyttää hyvältä ja olla muutakin kiinnostuksen kohteita kuin lapsi, mutta ihmettelen kyllä suuresti kirjoitustyyliä ja kaikkea sitä turhamaisuutta. Ensimmäisessä blogissa lapsesta puhutttiin mielestäni kuin esineestä, jostain millä saa huomiota.
Toinen blogi taas oli mielestäni tavallisen nuoren äidin postauksia. Toisessa blogissa ei heti tullut mieleen että onko lapsi jokin huomion herättäjä (niin kuin ensimmäisessä blogissa).
Joka tapauksessa kaikkea hyvää näille molemmille äideille!
Itsekin olen saanut lapsen juuri ennen kuin täytin 20v ja ainakin omasta mielestäni olin jo silloin paljon kypsempi.
Ensimmäinen blogi oli ihan kauheaa luettavaa. Tottakai on tärkeää näyttää hyvältä ja olla muutakin kiinnostuksen kohteita kuin lapsi, mutta ihmettelen kyllä suuresti kirjoitustyyliä ja kaikkea sitä turhamaisuutta. Ensimmäisessä blogissa lapsesta puhutttiin mielestäni kuin esineestä, jostain millä saa huomiota.
Toinen blogi taas oli mielestäni tavallisen nuoren äidin postauksia. Toisessa blogissa ei heti tullut mieleen että onko lapsi jokin huomion herättäjä (niin kuin ensimmäisessä blogissa).
Joka tapauksessa kaikkea hyvää näille molemmille äideille!
millä tavalla huomion herättäjä? entä jos äiti on vaan ylpeä lapsestaan ja siksi paljon kuvia lapsesta? minun mielestäni jokainen saa kirjoittaa blogiinsa mitä lystää ja millä tyylillä huvittaa. taitaakin tämän viestiketjun laatinut tuntea nämä kyseiset blogien kirjoittajat kun on osannut ystävykset laittaa samaan viestiin, jotain kaunaa kyseisiä ihmisiä kohtaan?
Onpas mukava päästä tänne pahamaineisille vauva.fi sivuille tuntemattomien ihmisten analysoitavaks. Mun on pakko kysyä teiltä muutamilta paria asiaa.. Onko omassa elämässä tosiaan kaikki niin hyvin että on varaa tulla anonyymina tänne muita arvostelemaan? Ketjun aloittaja voisi valaista mua ja kertoa että millä tavalla me ollaan teiniäitejä? Onko väärin että nuori äiti ihminen on kiinostunut muistakin asioista kuin kaikesta mikä pyörii perheen ympärillä?
Arvelin kyllä blogin aloittaessani että jossain vaiheessa voi vähän paskaakin sataa niskaan.. Mutta mitä pienistä kun ei nekään meistä! :) Kyllä mun blogi pysyy juuri sellaisena kuin se on tähänkin asti ollut.. ;) Ja mitään en aijo itsessäni muuttaa. Hyvähän se on aina ruudun takaa lähteä arvostelemaan tuntemattomia ihmisiä, jos on pari kirjoitusta lukenut ja muutamat kuvat nähnyt. Se mitä mä blogiini laittelen on kuitenkin vain pintaraapasua meidän elämästä, juttuja asioista joista mä olen kiinostunut ym.
Että tämmöistä tähän iltaan. Ei muutakuin joulun odotuksia kaikille ei-teini-äideille ja niille teini-äideille kans! :)
terkuin rudi blogista wake me with a kiss!
olla aika huono aloitus (blogisteilta?) ja aika vähän sai kommenttejakin (eli mainosta)...
niimpä nii, tätä mä täs venailinki et koska joku valopää rupee selittelemää et me oltais tää tehty.. anteeks nyt vaan mutta minkäköhän takia mä haluisin et mua, mun blogia ja äitiyttä arvosteltais jossai vauvafoorumilla? muutenki tulee kyllä aika asiatonta tekstiä ihmisiltä jotka ei ees tunne. tollanen et mä kerjäisin jotain huomiota lapsella ja pidän sitä esineenä on kauheeta lukea jonku randomin kirjottamana, joka ei kyllä itsekkään osaa kirjottaa eikä osaa yhdyssanoja. ja tollanen et pohditaanko onko kouluja käyty loppuu ku mukamas blogin otsikko kirjotettu väärin, ei oo vissii teijän asia onko se koulu käyty vai ei, ei tietääkseni liity tohon rudin blogiin mitenkää? =) hehe, hyvät naurut täält on ainaki saanu ja kiitos niille jotka on kommentoinu kivoja asioita eikä vaa inhottavasti arvostellu. jos näköjään blogi ei miellytä nii kukaan ei sitä käske lukemaan ja minäkään en rupea blogiani muuttamaan sen takia et muutama sanoo siitä ilkeesti. säälittää vaan et kuinka tylsää joidenki elämä voi olla ku pitää ihmisiä arvostella muutaman blogitekstin ja kuvan perusteella. heippamoro!
Ottamatta kantaa näiden naisten lastenhankintaikään, en todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka laittaa lastensa valokuvia nettiin. Jos on niin lapsellinen että pitää päivittää maailmalle omaa kampaustaan ja asusteitaan, niin siitä vaan, mutta lapsilla sentään pitäisi olla oikeus yksityisyyteen. Tälläinen Hollywoodista kopioitu malli, jossa lapset ja sylikoirat ovat kivoja asusteita, ällöttää. Mutta ilmeisesti tämä on sukupolviero, olen liian vanha ymmärtämään 20-vuotiaiden maailmaa.
fossiili. Nyt mulla palo pinna. Toi oli musta jo aika omituinen kommentti toi että lapsia pidetään asusteina. Mietippä jos sulle tultas sanomaan tolla tavalla? Mietippä noi sanomisias nyt vähäsen. Ja kyllä noita lasten kuvia on miljardeilla muillakin eri-ikäisillä ihmisille ympäri nettiä. Että otappa sinä vaikka polkupyörä alles ja polje pohjoseen. Tää on tätä nykyaikaa, ota ja kestä tai muuta metikköön.
fossiili. Nyt mulla palo pinna. Toi oli musta jo aika omituinen kommentti toi että lapsia pidetään asusteina. Mietippä jos sulle tultas sanomaan tolla tavalla? Mietippä noi sanomisias nyt vähäsen. Ja kyllä noita lasten kuvia on miljardeilla muillakin eri-ikäisillä ihmisille ympäri nettiä. Että otappa sinä vaikka polkupyörä alles ja polje pohjoseen. Tää on tätä nykyaikaa, ota ja kestä tai muuta metikköön.
Kirjoittaisit edes vähän aikuisempaan sävyyn, tulee ihan yläasteikäiset tytöt mieleen tuosta kirjoituksesta.
Ihan vaan huomioksi, hyvää jatkoa sinulle.
On ihana huomata, että nuoret naiset äidiksi tulleessaan ovat vielä kiinnostuneita mm. itsestäänkin, eikä väsymyksen ja muutoksen keskellä mummoudu. Ovathan he myös nuoria vaikka ovatkin äitejä. Huolissani olisin silloin, jos menojalkaa vipattaa ja pitää päästä bilettämään joka vkonloppu, eikä lasten hoito kiinnosta. Mutta, jos on vauvan lisäksi kiinnostunut myös omasta hyvinvoinnistaan, niin en ymmärrä mitä pahaa siinä on :O? Itse olen hiukan kateellinenkin, koska olen vasta yli kolmekymppisenä saanut lapseni ja kyllä ihan kaikki mehut meni perhearjen pyörittämiseen...ei todella jaksanut kiinnostaa hiukset :). Minusta blogissa oli rakastava äiti, joka on nuori. Tsemppiä nuorille äideille!!
Musta tytöt oli suloisia, lapset tosi söpöjä ja perheet onnellisen oloisia. Jos on kakskymppinen, niin miks ihmeessä pitäis käyttäytyä, kirjoittaa ja elää niinkuin joku elämäänsä kypsynyt nelikymppinen?? Tekeekö harmaa olemus ja pessimistinen asenne ihmeisestä hyvän äidin? Voi huoh.. Mun mielestä on ihanaa, kun näkee nuoria äitejä, jotka on innoissaan elämästä ja lapsistaan.
Ja kuvien laittamisestta nettiin. Mun lapsista on ainakin jo koulun nettisivuillakin matskua, samoin kesäleireiltä missä ne on olleet. Olen myös ladannut lapsosten kuvia fb-sivuilleni, ihan vaan siksi, kun mun mielestä meidän lapset on niin järkyttävän suloisia. Toki tiedän ja pohdin, että mihin niitä kuvia siltä voi levitä, siks katsonkin aina, että kuvat on asiallisia, esim. vauvojen kylpy- yms. kuvia en nettiin tietenkään laita, eikä niitä noissakaan blogeissa näkynyt.
Kiitos bloggaajille, muistin teidän kirjoituksista kuinka kivaa siellä salilla olikaan käydä. Taidan lähtee ostamaan jumppakorttia... :D
Toivon nuorille naisille ihanaa elämää :)
t: kolmekymppinen kolmen lapsen äiti
Musta tytöt oli suloisia, lapset tosi söpöjä ja perheet onnellisen oloisia. Jos on kakskymppinen, niin miks ihmeessä pitäis käyttäytyä, kirjoittaa ja elää niinkuin joku elämäänsä kypsynyt nelikymppinen?? Tekeekö harmaa olemus ja pessimistinen asenne ihmeisestä hyvän äidin? Voi huoh.. Mun mielestä on ihanaa, kun näkee nuoria äitejä, jotka on innoissaan elämästä ja lapsistaan. Ja kuvien laittamisestta nettiin. Mun lapsista on ainakin jo koulun nettisivuillakin matskua, samoin kesäleireiltä missä ne on olleet. Olen myös ladannut lapsosten kuvia fb-sivuilleni, ihan vaan siksi, kun mun mielestä meidän lapset on niin järkyttävän suloisia. Toki tiedän ja pohdin, että mihin niitä kuvia siltä voi levitä, siks katsonkin aina, että kuvat on asiallisia, esim. vauvojen kylpy- yms. kuvia en nettiin tietenkään laita, eikä niitä noissakaan blogeissa näkynyt. Kiitos bloggaajille, muistin teidän kirjoituksista kuinka kivaa siellä salilla olikaan käydä. Taidan lähtee ostamaan jumppakorttia... :D
joka ei kyllä itsekkään osaa kirjottaa eikä osaa yhdyssanoja.
Isot alkukirjaimet ja välit pisteen tai pilkun jälkeen jo tekee tekstistä erittäin selkeän lukea ja antaa paremman kuvan itsestään.
silti ymmärrän kuinka lasten ja nuorten elämä on muuttunut siitä omasta nuoruudesta.
Taitaa suurin osa täällä palstailevista naisista
olla liian kapea katseisia.
Kyllä olette helisemässä kun ne omat lapsukaiset tulevat vanhemmiksi.
Katsoin molempia blogeja, kummassakaan ei ollut mitään vikaa.
Jatkakaa samaan malliin
luettavia joo, mutta eniten häiritsee tuo "wake me with a kiss"... Wake me UP with a kiss? Kamalaa, tainut jäädä koulut käymättä..
parikymppisenä lapsen saaneet on ollu NIIN kypsiä ja muut on niin pentuja. Itse sain ekan lapsen kakskymppisenä ja mutta en mä ny niin aikunen sillon vielä ollu. Vastuuntuntoinen kyllä, mutta maailmassa oli muutaki kuin lapsi (ja hetken päästä lapset).
Toisaalta, näin kolmikymppisenä suurperheen äitinä sitä huomaa yhä, että maailmassa on nmuutaki ku lapset. Se on ihan tervettä olla kiinnostunu myös itsestä, ulkonäöstä, netistä ym. pinnallisesta. Voi parisuhdekin sujua paremmin jos äitillä on muutaki elämää ku lapsi..
Onnellisen oloisia äitejä ja perheitä.
Mitä sitten vaikka ikää on vähemmän kuin ap: lla?
t. yli 30-v kalkkis