Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko teistä aivan turhaan loukkaantunut? Asiaa häistä

Vierailija
07.12.2010 |

Miehen veli ja pitkäaikainen tyttöystävänsä menivät maistraatissa naimisiin ja sen jälkeen ravintolassa vastaanotto. Kutsun pienimuotoisiin juhliin olivat saaneet mieheni vanhemmat, mieheni sisko ja morsiammen äiti sekä isäpuoli. Morsian on ainut lapsi, mutta hänen isäpuolellaan on lapsia, jotka oli kutsuttu illaksi pariskunnan kotiin ravintolavastaanoton jälkeen. Miehelleni, sulhasen veljelle ei kerrottu asiasta mitään. Tämä pariskunta on vielä yhden lapsemme kummeja.

Pariskunta on mitä ilmeisemmin tahtomattaan lapsettomia ja naisen vihamielisyys lapsiamme kohtaan näyttää koko ajan kasvavan ja ystäväpiiristä on blogattu pois muutkin lapsiperheet vähitelle. Minusta nyt meni kyllä jo yli ja käytös miestäni kohtaan on todella törkeää. Anoppi ei edes tajua asiassa mitään epäreiluutta eikä omaa minkäälaista tilannetajua, hän jopa kehtasi soittaa miehelleni kehuakseen miten komea sulhanen ja kaunis morsian ja miten oli ihana tunnelma ja plaa plaa plaa. Asia selvisi meille siis tästä anopin puhelusta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on kysynyt veljeltään syytä hyljintään ja onnitellut naimisiinmenosta? Ei se asia muuten kuin kysymällä selviä.

Vierailija
102/104 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hääpariskunta pitää ap:ta ja miestään näin vähäpätöisenä-miksi ihmeessä ovat suostuneet heidän lapsensa kummiksi? Pitäisi ainakin osata kieltäytyä kummiudesta, jos näin vähän välittää kyseisestä parista. Ihan kieroa käyttaytymistä.

Tulee mieleen teinimeininki;" mä en kutsu sitä ja sitä, mut älä kerro niille et bileet on tulossa, koska mä en tykkää siitä sen ja sen tyttöystävästä koska se on hyvännäkönen ja veisi huomion minulta...."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syyn täytyy olla aika vakava. Eli kyllä ap.n ja hänen miehensä perheessä on isoja luurankoja kaapissa, koska miehen sukukin suostui häät salaamaan.

Jos hääpariskunta pitää ap:ta ja miestään näin vähäpätöisenä-miksi ihmeessä ovat suostuneet heidän lapsensa kummiksi? Pitäisi ainakin osata kieltäytyä kummiudesta, jos näin vähän välittää kyseisestä parista. Ihan kieroa käyttaytymistä.

Tulee mieleen teinimeininki;" mä en kutsu sitä ja sitä, mut älä kerro niille et bileet on tulossa, koska mä en tykkää siitä sen ja sen tyttöystävästä koska se on hyvännäkönen ja veisi huomion minulta...."

Vierailija
104/104 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syyn täytyy olla aika vakava. Eli kyllä ap.n ja hänen miehensä perheessä on isoja luurankoja kaapissa, koska miehen sukukin suostui häät salaamaan.

Jos hääpariskunta pitää ap:ta ja miestään näin vähäpätöisenä-miksi ihmeessä ovat suostuneet heidän lapsensa kummiksi? Pitäisi ainakin osata kieltäytyä kummiudesta, jos näin vähän välittää kyseisestä parista. Ihan kieroa käyttaytymistä. Tulee mieleen teinimeininki;" mä en kutsu sitä ja sitä, mut älä kerro niille et bileet on tulossa, koska mä en tykkää siitä sen ja sen tyttöystävästä koska se on hyvännäkönen ja veisi huomion minulta...."

Eikö ole todennäköisempää että morsiamen ja sulhasen käytös on tökeröä? ja sillä on loukattu ap;ta?

Miksi ap aloittelisi täällä ketjuja-jos tietäisi että syy on itsessään ja kaapissa luurankoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan