Mieheni on nirsoista nirsoin lahjojen suhteen, auttakaa!
Miehellä viikon päästä synttärit, sitten on joulu. Mitä ihmettä keksisin taas lahjaksi?
Tämä on jokavuotinen isoin joulustressini, miehen synttäri- ja joululahja.
Pehmeitä paketteja en voi ajatellakaan, vaatteet ei miehen mielestä ole lahjoja. Olen joskus ostanut jonkun pehmeän paketin, ilmeestä näki,ettei ollut mieleinen.
Elokuvia mies ostaa joka viikko useita, joten sellaista turha hankkia.
Pyjamaa mies ei käytä.
Harrastaa golfia, mutta haluaa vain kalleimpia golfvälineitä. Ja esim. mailaa en osaisi ostaakaan. Golfbägi taas liian kallis. Lahja saisi maksimissaan olla 150 euroa.
Ei lue kirjoja. Viinejä harrastaa, mutta sillä on jo kaikki mahdolliset viinitilpehöörit.
Olen ostanut miehelle lahjaksi mm. nahkalompakon ja käsineet, joita ei ole kertaakaan käyttänyt. Jääkiekkopelin ja koronan, joista piti, mutta joita ei ole moneen vuoteen käytetty. Kauko-ohjattavan auton, jota mies itse toivoi, mutta jolla ajoi tasan kerran. Autoradan, jolla ajeli sen yhden joulun ajan. Polarin rannekellon, joka ei sitten kai ollutkaan tarpeeksi hyvä (maksoi 130 euroa), kun osti joulun jälkeen itselleen uuden, joka maksoi 450 euroa. Tietokonelaukun, jota kyllä käyttää, mutta naamasta näki, ettei ollut mieleinen lahja.
Jne.
Olen yrittänyt mieheltä itseltään kysyä lahjatoivetta, mutta ei suostu sanomaan. Kun lahjan pitäisi olla yllätys, kuulemma.
Ei käytä koruja. Tuoksuja sillä on kaappi täynnä. Samoin erilaisia kalliita työkaluja, joita ei juurikaan käytä.
Tiedän, että mies haluaisi esim. äänentoistolaitteet tai kahvikoneen - mutta sellaiset mallit, jotka maksaa 1500-2000 euroa.
Miehelle ei ikinä kelpaa kuin paras. Kamalan vaikea yrittää keksiä, mitä parasta saisi 150 euron hintaan...
osta lentoliput tai teatteriliput ym. älä osta tavaraa jos nirso!