Aamukylpyilijät :) ?
Lapset ovat kylvyssä, tänään vasta tuli mieleen että ei kai kylvyn ole aina pakko olla illalla? Varsinkin nyt kun ollaan kotona.
Voi hitsi että kuulostaa olevan hauskaa, ois voinut saunankin kyllä lämmittää :) Tästä taitaa tulla tapa.
Kommentit (10)
Minäkin olen käynyt monta kertaa aamulla saunassa lapsen kanssa. Saa kaikessa rauhassa kylpeä eikä ole kiire minnekään, eikä ole muita häiritsemässä.
Meillä on tapana aamukylpy perjantaisin.
Laitan pikku-ukkelit ammeisiin ja siivoilen itse sillä aikaa.
"pikku-ukkelit" valvomatta ammeisiin ja siivoilla?
Minä en uskaltaisi...
"pikku-ukkelit" valvomatta ammeisiin ja siivoilla?
Minä en uskaltaisi...
sitä siivoilla vaikka kylppäriä samalla kun ne lapset on kylvyssä. Samalla kuitenkin pystyy valvomaan mitä lapset tekee.
kylpyyn ja pääseekin viikkonloppuisin tai sellaisina aamuina, kun ei ole kiire minnekään. Minustakin ihana tapa. Joskus haluaa myös aikuisen mukana suihkuun. Vanhempi ei ole keksinyt tätä aamukylpyilyä, mutta ei olekaan samanlainen vesipeto.
Minäkin jätän tuon 2-vuotiaan kylpyyn, mutta meillä pieni asunto ja kylppäri ihan keskellä, eli ovi auki ja kuljen siitä ihan koko ajan ohi. En tietenkään rupea imuroimaan, vaan lähinnä järjestelen tavaroita. Enkä siis pienempänä olisi jättänyt hetkeksikään, mutta en enää istu ihan vieressä koko ajan. Ja älkää nyt hermostuko, mä ihan oikeasti olen koko ajan lähellä, näen joko suoraan tai peilin kautta ja usein juttelemmekin jotain, joten huomaan kyllä jos tekee jotain hölmöä. En minäkään isossa talossa näin toimisi...
ettei istu oikeassa ammeessa, vaan siinä ikean vauva-ammeessa, johon on jo niin iso, ettei käytännössä mahdu siihen muuta kuin pystyasennossa istumaan.
että ulos ei päästä ennen kuin hiukset ovat kuivuneet. Mut jos tukkaa ei paljon ole niin äkkiähän ne kuivuu.
että ulos ei päästä ennen kuin hiukset ovat kuivuneet. Mut jos tukkaa ei paljon ole niin äkkiähän ne kuivuu.