Kertokaa minulle, te kokeneet palstailijat
Hei. Olen vasta tutustunut näihin palstoihin. Muutamaa asiaa olen joutunut pohtimaan, ja mikäli teillä kokeneemmilla aikaa riittää, voisitteko vastata minulle muutamaan kysymykseen.
1)Kauanko olet palstaillut?
2)Miksi käyt palstailemassa?
3)Onko siitä seurannut sinulle jotakin hyvää/huonoa?
4)Kauanko vietät täällä aikaa viikossa?
5)Oletko törmännyt ns.provosoiviin ketjuihin?
6)Oletko itse aloittanut sellaista?
7)Miksi luulet aloittajan tehneen sellaisen/miksi teit sen?
8)Onko esim. puolisosi/muu lähimmäinen kommentoinut palstailuasi ja miten?
Kiitos teille, jotka jaksatte vastata.
Kommentit (2)
1) pari vuotta
2) täällä on näppärä nollata pää pariksi minuutiksi - palstailun voi aina jättää kesken kun lapsi tarvitsee jotain, eikä siitä aiheudu samanlaista ärtymystä kuin puhelun/kirjan/telkkarin katsomisen keskeytymisestä, koska tähän ei tarvitse keskittyä
3) Hyvää, sillä täältä saa oikeastikin toimivia neuvoja
4) reilun tunnin päivässä, viikonloppuna vähemmän
5) Netissä törmää kaikenlaiseen. On jokaisen omalla vastuulla treenata medialukutaitoaan edes sen verran että valikoi mitä lukee ja tunnistaa provot - ja valitsee itse sen mistä viitsii provosoitua. ;)
6) En
7) En tiedä, ei kiinnosta
8) Ei
1)Kauanko olet palstaillut?
En ole ihan varma... Aluksi joskus 2000-luvun taitteessa ilman nickiä. Sitten vakituisemmin 2005 jälkeen.
2)Miksi käyt palstailemassa?
Täällä on kaikesta huolimatta hyvää keskustelua, vaikka sitä on vaikea löytää. Päivän polttavia asioita käsitellään taatusti AV:lla.
3)Onko siitä seurannut sinulle jotakin hyvää/huonoa?
Vain hyvää. Esim. ruokaohjeita, vinkkejä jne. Huonoa on henkilökohtaisuuksiin meneminen, mikä on kohdallani helpompaa nickin takia (itsehän olen valintani siltä osin tehnyt), mutta se ei jää kaivelemaan.
4)Kauanko vietät täällä aikaa viikossa?
Liikaa. Etenkin nyt sairaslomalla.
5)Oletko törmännyt ns.provosoiviin ketjuihin?
Päivittäin.
6)Oletko itse aloittanut sellaista?
En ainakaan provosointitarkoituksena. Elämänkatsomukseni (satanismi) toisinaan provosoi.
7)Miksi luulet aloittajan tehneen sellaisen/miksi teit sen?
Provot ovat joskus hyviäkin. Herättävät keskustelua.
8)Onko esim. puolisosi/muu lähimmäinen kommentoinut palstailuasi ja miten?
Ei ole kommentoinut. En palstaile mitenkään salaa kuitenkaan.