Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset käy ruotsinristeilyillä, tai tallinnan?

Vierailija
05.12.2010 |

Mun mielestä

- urpot

- juntit

- köyhät

- haisevat

- juopot

- teinit

- irtoseksiä hakevat

- prostituoidut ja gigolot

- mafiosot ja pikkurikolliset

- helsinkiläiset

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty katsomassa Evita, La Traviata, Lepakko ja Soud of Music.

Vierailija
22/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksut ihmiset menee tukholmaan lentäen ap

Voi harmi kun kaikilla jotka sinne Tukholmaan haluaa ei ole rahaa lentolippuja maksaa koko perheelle. :D

Te kuulutte sitten luokitukseen "köyhät"

Enkä usko että edes lennettäisi vaikka raha olisikin. Nautitaan itse risteilystäkin, eikä vain kauniista Tukholmasta perillä. Ollaan aina risteilty kesällä ja silloin saaristo on todella kaunis. Myös lapset nauttii saariston katselusta, kävelystä laivan kannella, buffetissa syömisestä, ostoksilla käymisesta yhdessä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus turistitkin.

Vierailija
24/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leikkipaikat, hytit ( puhun nyt sviittityyppisistä), ravintolat, ostospaikat jne. Tallink on ajanut monella tapaa Siljan ohi.

Me ostamme mallasviskejä ja laatuviinejä.

Olemme espoolainen duunariperhe, eli köyhiä juntteja sitten.

Vierailija
25/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leikkipaikat, hytit ( puhun nyt sviittityyppisistä), ravintolat, ostospaikat jne. Tallink on ajanut monella tapaa Siljan ohi. Me ostamme mallasviskejä ja laatuviinejä. Olemme espoolainen duunariperhe, eli köyhiä juntteja sitten.

Tallink-Silja.

Vierailija
26/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkeläiset unohtui

ja pikkulapsiperheet muumilaivoilta

ja muuten vaan syystä tai toisesta tukholma-helsinki tai tallinna-helsinki väliä matkaavat, ei itse risteilyn vuoksi vaan jostain muusta syystä matkustavat

Vierailija
27/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin Tukholma nyt, kun kruunu on ollut suht halpa.

Shoppailijalle ihan kiva mesta. Samoin Tallinnassa esim. ihania sisustusliikeitä. Ja joo, paatilla olen mennyt ja olen helsinkiläinen :)

Vierailija
28/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisten lisäksi muut E-Suomen läänissä ja Turun lähellä asuvat (satama lähellä).

Vierailija
29/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkani ikkunoista avautuviin maisemiin. Eikö ne upeat saaristonäkymät sykähdytä muka ketään teistä brassailijoista?

Mitä matkustajakuntaan muuten tulee, niin kyllä sieltä löytyy lähes joka sosiaaliluokasta, mutta rikkaimmista alkaen. Alimmat ryhmät jäävät pois, vaikka halpaa näennäisesti onkin. Se vain on kuitenkin luksusta, vaikka matkan saisi ilmaiseksi. Itse annoin monta kertaa lahjakortteja lahjaksi Hki-Sto-linjalle kunnon hytillä, mutta lopetin sen, kun lahjansaajat jättivät risteilyn käyttämättä; kun menee niin paljon rahaa.

Vierailija
30/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimatkailussa jos missä pitäisi suosia ympäristöystävällisempiä vaihtoehtoja kuin lentäminen. Aina kuin se vain on mahdollista. Ilmeisesti kuulut AP itse kategoriaan "lentohullut, jotka eivät pätkääkään välitä maapallon tulevaisuudesta". Sanompa vain, että tulevien lapsenlapsiemme mielestä lentäminen ei varmaankaan ole kovinkaan fiksua.

Vierailija
31/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällä hetkellä Ruotsin risteilyllä toisen lapsiperheen kanssa. Kyllä siellä käy ihan fiksujakin ihmisiä. Itsekin olen ollut pari kertaa perheeni kanssa. Tallinnassa käytiin toissakesänä laivalla ja oltiin yötä kylpylässä. Ei kaikki jotka risteilevät heilu laivalla umpikännissä. Se ruotsinristeily ohjelma TV:ssä antaa aika huonon kuvan risteilyistä niille jotka eivät biletä.

Vierailija
32/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin siellä on ollut aika paljon ihan normaalinoloisia lapsiperheitä, mutta ne olivat varmaan kaikki helsinkiläisiä:)

Vierailija
33/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä

- urpot

- juntit

- köyhät

- haisevat

- juopot

- teinit

- irtoseksiä hakevat

- helsinkiläiset

helsinkiläinen. Ootko kattonut Siljan hyttien hintoja, ei siellä köyhät temmellä! Ja teinejä ei edes päästetä, paitsi valvojien kanssa. Miksi ihmeessä prostituoidut kävis laivoilla?

Vierailija
34/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen serkkujen synttäreillä pitää käydä pikaisesti, että ehtii taas maanantaiksi töihin.

Vierailija
35/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti matkaan Ruotsiin Viikkarilla n. 3 kuukauden välein. Minusta TUKHOLMA on kiva kaupunki shoppailla ja syödä hyvin.

Vierailija
36/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hel-Tal risteilyillä käy erilaista porukkaa.

Hel-Sto Siljan risteilyillä käy paljon esim. tavallisia lapsiperheitä.

Itse en koe kuuluvani mihinkään ap:n luettelemaan kategoriaan, vaikka 3-4 krt vuodessa käymme perheen kanssa risteilyllä.

Me olemme tavallinen lapsiperhe Etelä-Suomesta, yli 50 000 asukkaan kaupungista. Toinen akateemisesti koulutettu ja toinen ei. Toinen töissään esimies asemassa ja toinen tavallisena työntekijänä.

Lapsia alle kouluikäisiä ja kouluikäisiä.

Junttikaan en usko olevani, ainakaan nämä av:n juntti-teoriat ei osu.

Ja varmaan aika keskituloisia ollaan. Kaksi autoa ja omakotitalo. Eli tosi tavallisia ollaan.

Vierailija
37/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä - urpot kukaan ei ole - juntit ei olla - köyhät ei olla, ollaan keskituloisia - haisevat, peseydymme ja käytämme dödöä - juopot ei juoda alkoholia - teinit ei vielä lapsetkaan ole - irtoseksiä hakevat ei, koska oma aviopuoliso riittää - prostituoidut ja gigolot ei, ihan muut ammatit ollaan valittu - mafiosot ja pikkurikolliset ei rikosrekisteriä - helsinkiläiset, Etelä-Suomesta, mutta kehä 3 ulkopuolelta

Vierailija
38/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap parka tällä listalla saada edes jonkinlaista tyydytystä ja tukea omaan säälittävän surkeaan itsetuntoonsa. Jos pitää noin kovasti ylentää itseään alentamalla muut ihmiset aivan surkimuksiksi niin pakko on olla omassa itsessä aika pahaa feelua. Kannattaisiko käydä terapiassa juttelemassa.

Ruotsinlaivalla käyvät ihmiset ovat ihan yhtä hyviä ihmisiä kuin sinäkin vaikka heitä ylemmyydentunnossasi halveksitkin.

Mun mielestä

- urpot

- juntit

- köyhät

- haisevat

- juopot

- teinit

- irtoseksiä hakevat

- helsinkiläiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi