Mikä pieni asia ärsytti sinua viimeksi?
Mua ärsytti kun poikaystävä söi mun irtokarkkipussista viimosen mun lempikarkin jota olin vartavasten säästänyt omaan herkutteluhetkeen. 😤
Kommentit (26)
Se että muistuu mieleen useampi asia mitä tehty mulle mikä lakipykälistä löytyy vakavien rikosten kohdalta.
Vaaka näytti kilon enemmän kun eilen.
aurinko paistoi enkä nähnyt mitään
Minua ärsyttää pienesti tälläkin hetkellä. Ärsytyksen aiheena se, etten löydä mistään mun pinsettejä ja pitäis nyppäistä pari karvaa pois.
Kun en saa kuntoon kotiani . Jotenkin vaan jää siivoamatta.
Poika oli tuonut kengissään hiekkaan aamulla imuroimalleni eteisen matolle.
Sitkeä elohiiri poskessa, kesti useamman tunnin
Ns. keskustelu naapurin kanssa: kun sanon jotakin, rouva vain nostelee olkapäitään (ei nyt sentään ihan aina kuitenkaan). Tämä hänen tapansa on ärsyttänyt jo pitkään. Kerran siitä sanoinkin kiukkuisesti hänelle. Koen tuon olkapäiden kohauttelun loukkaavana ja ainakin vähättelynä sanomisiani kohtaan. Olenko liian herkkä?
Tämä ei ole kovin pieni asia, toistuvasti ärsyynnyn lehtien kuvista, joissa oikeussalissa syytetty (tappanut vaimonsa, kuristanut, murhannut ...) istuu kasvot peitettynä, joku rätti tai huppu naamalla. Mätkäisisin pari vuotta lisää vaikka "epäasiallisesta käytöksestä", naama näkyviin.
Se kun aina joutuu ajaessa kääntää uutisten aikaan radiokanavaa koska uutiset tuuttaa ukrainapropagandaa tuutista.
Postiluukusta tipahti viime jouluna kirjattu kirje.
Av:n etusivulla tää oli kiinnostavin aihe.
Hirvikärpänen sieniretkellä. Se oli pieni ja ärsytti. Paluumatkalla yritin hypätä ojan yli. En onnistunut loikassa ja putosin ojaan. Vettä oli kainaloihin saakka, eikä se mutavelli ollut lämmintä. Onneksi heitin sienipussin ojan yli, ne säilyivät kuivina.
Hirvikärpänenkin lakkasi häiritsemästä.
Alastomana autolla kotiin, märät vaatteet pelkääjän jalkatilassa.
Onneksi ei ollut ketään pihassa kun sipsutin sisälle!
Vierailija kirjoitti:
Ns. keskustelu naapurin kanssa: kun sanon jotakin, rouva vain nostelee olkapäitään (ei nyt sentään ihan aina kuitenkaan). Tämä hänen tapansa on ärsyttänyt jo pitkään. Kerran siitä sanoinkin kiukkuisesti hänelle. Koen tuon olkapäiden kohauttelun loukkaavana ja ainakin vähättelynä sanomisiani kohtaan. Olenko liian herkkä?
Miksi keskustelet sellaisen naapurin kanssa, jonka kanssa et halua keskustella?
Eilen ärsytti hikka, joka kesti puolisen tuntia. Ei auttanut edes veden juonti.
Ukrainalaisten etuilu Heurekassa.
Tänä aamuna ärsytti kuunnella puolisoa, jonka mielestä elämä-, työ- ja raha-asiat on huonosti.
Ei ole, meillä on kaikki, mitä elämässä tarvitsee ja paljon luksustuotteita. Raha riittää normaaliin elämiseen ja säästämiseen.
Ketuttaa ajatus, että jonain päivänä saattaisimme menettää kaiken tämän hyvän (korkojen nousu, ero tai muu kriisi) ja vasta sitten puoliso ymmärtäisi, miten onnellisesti asiamme ovat juuri nyt. Onnen päivät kuluvat haaveillessa paremmasta.
Tästä tuli riita ja hän lähti ovet paukkuen töihin.
Sadesää kuvaa hyvin omaa mielialaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelet sellaisen naapurin kanssa, jonka kanssa et halua keskustella?
Se naapurihan ei tässä tapauksessa tunnu haluavan keskustelua! Ainakaan minun taholtani. Kun hän tulee siihen viereen jollekin asialle, niin tuleehan siinä ihan luonnostaan sanoneeksi jotain, puolin ja toisin. Mutta itsellä ei ole tapana vastata toisen puheisiin vain olkapäitä nostelemalla. Ei nyt käännetä asiaa minun syykseni.
Uuden pumppupullon pumppu ei toimi.