Mitä ajattelisit miehestä, joka on melkein 40-vuotias, mutta deittailee 17-19-vuotiaita?
Tuli esille lähipiirissä tämmöinen, ja minut tuomittiin, koska mielestäni tuo on OUTOA.. Nyt nöyränä pyydän myös muita mielipiteitä.
Onko tuo ihan normaalia, mitä kertoo miehestä?
Kommentit (38)
Oikeasti kiinnostuu 40-vuotiaasta miehestä? En usko, että kauheasti on valinnanvaraa sillä sektorilla.
ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat...
tietenkään se sitä tarkoita. Mutta suurin osa lapsia saaneista on löysiä kun heillä ei muka ole aikaa liikkua. Laiskuutta, sanon minä.
-Mies-
ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat...tietenkään se sitä tarkoita. Mutta suurin osa lapsia saaneista on löysiä kun heillä ei muka ole aikaa liikkua. Laiskuutta, sanon minä.
-Mies-
Tämä junttimies nyt yleistää kovin paljon.
Kuinka muuten nuorilla tytöillä on "kireämpi pillu"? Uskon, että itse paremmin omat paikkani tuntevana ja lantionpohjalihaksia treenanneena omaan "tiukemman pillun" nyt kuin 19-vuotiaana.
Mutta eihän se oikein muille kuulu ainakaan jos tytöt ovat täysi-ikäisiä.
käännetäämpä juttua toiseen suuntaan eli mitä mieltä olette ns "puuma" suhteista eli jos mies olisi vaikka 20v ja nainen 40-50v tuskimpa tällä foorumilla naiset valittaisi:) kolikolla on aina kääntöpuoli ;)
Meillä tuli asiasta aikamonta kertaa sanomista. Nykyään emme ole ystäviä enää tai ainakaan säännöllisesti tekemisissä. Mun mielestä oli tosi outoa, kun me vanhettiin mutta jätkä vaan jatkoi alle 20-vuotiaiden iskemistä. On nyt 39 v ja kuulemma uusinkin deittiseuralainen 19 v.
Kuka sen teki? Mielestäni ei ole ok tuon ikäseltä mieheltä deittailla tyttöjä jotka voisi olla iältään omia tyttäriä. Kuvottavaa!!!Hyi helvetti. Siis lapsiahan ton ikäset vielä on, varsinkin 17v. Vai olenko sit itse liian vanha jo 33v. No tää on vaan mun mielipide. Mut jos mun tytärtä vokottelis joku 40v "setä"niin asiaan kyllä puuttuisin.
on jotain 60 v ja deittailee 25-vuotiasta. En tiedä, mitä 25-vuotias saa suhteesta, mies ihan lääpällään.
tässä se nähdään nainen saa deittailla nuorempia, mutta mies ei saa tehdä samoin, hmm naisten logiikkaa
siinä. On varaa valita ja yleensä nuoret ovat vielä tiukassa kunnossa joka paikasta verrattuna vaikkapa jo 3-kymppisiin plösöihin. -Mies-
Älä yleistä. Mutta ei mulla silti miestä ole, kun on pieniä lapsia, miehet välttelevät. Olen hyvännäköinen, hyvässä työssä ja tasapainoinen. Lapset suurin este deittailulle.
että aha.
Riippuu niin ihmisestä ja elämänpoluista tuo. Minulla on miespuolinen kaveri, joka on kohta 40-vuotias ja on myöntänyt olevansa ihastunut 19-vuotiaaseen. Vaikuttaapa tämä nuori nainenkin olevan kamustani kiinnostunut.
Aikaisemmat suhteet olleet tuolla miehellä oman ikäisten kanssa. En pidä tuota nykyistä asetelmaa outona, sillä ikä on vaan numeroita ja ahdasmielisyys on perseestä.
Kun itse oudoksuin ääneen tuon miehen käytöstä, niin sain kuulla useammankin miehen suusta, että nainen voi olla miten nuori vain, kunhan on "hyvä perse ja tissit". Ainoa vaan, että kun minunkaan silmissäni tuon ikäinen ei vielä ole täysin nainen, poikkeuksellisen kypsiäkin yksilöitä toki on.. Naisten kanssa jutellessa taas huomasin, että naisille älykkyys on tärkeämpi osa seksikkyyttä, eli pelkkä miehen komeus ei riitä perusteeksi deittailuun. -ap
..meinaan miehen henkisestä tilasta. Jos kypsä mies, on ikäisensä kanssa ja nuo 40v. jotka jahtaavat 20v naisia ovat selvästikin mieletään kypsymättömämpiä ja mielessä vaan "leikkiminen" ei välttämättä siis pariutuminen ja vakavan suhteen luominen.
Deittailla voi ilman syvempiä tunteita, en jaksa uskoa että tosirakkautta täällä kukaan on tuominnutkaan. SIINÄ ikä on vain numeroita.
on mun mielipide.
Itse en alle 20-vuotiaana olisi nelikymppistä huolinut (en melkein huolisi nytkään, 29-vuotiaana), ja 40-vuotias mies teinien perässä on säälittävää.
Jotkut ihmiset tekevät tässä maailmassa juuri niin kuin haluavat, kun toiset menevät aivottomina oravanpyörässä. Niin kauan kun ihmisen teot ovat laillisia ja moraalisesti hyväksyttäviä, on ihan sama miten ihminen elää. On vain hyvä, että toiset meistä uskaltavat olla aidosti sitä mitä ovat. Liian monen kulutus- ja vaikkapa äänestyskäyttäytymistä ohjaa erilaiset aivopesumekanismit, kuten Bob Helsingin viime vaaleihin laatimasta kamppanjasta näimme. MTV3:n katsojat esimerkiksi ovat täysin liekaan kytkettyjä eläimiä.
ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat...