Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit miehestä, joka on melkein 40-vuotias, mutta deittailee 17-19-vuotiaita?

Vierailija
04.12.2010 |

Tuli esille lähipiirissä tämmöinen, ja minut tuomittiin, koska mielestäni tuo on OUTOA.. Nyt nöyränä pyydän myös muita mielipiteitä.

Onko tuo ihan normaalia, mitä kertoo miehestä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/38 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain sinne päin.

Itse aloin tapailemaan 18-vuotinaana 38-vuotiasta miestä. Olimme yhdessä liki main viisi vuotta ja yhteisestä päätöksestä aloimme yrittämään lasta. Lopputuloksena oli se, että mies lähti kövelemään paria kuukautta ennen laskettua aikaa koska ei kuulemma halua leikkiä kotia eikä miehestä ole näin neljän vuoden jälkeenkään kuulunut mitään.

Ehkä olen huono sanomaan mitään koska koska kokemukset ovat mitä ovat, mutta veikkaisin kuitenkin että he elävät edelleen nuoruuttaan. Kaiketi jonkin sortin ikäkrisi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pärjää aikuisen naisen kanssa, ei paljoa arvosta naisia

Vierailija
4/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lapsivaimoa haluaa! yöks totta vie!

Vierailija
5/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jokaisen oma asia, minkä ikäisen kumppanin haluaa. On parisuhteita, jotka toimii, vaikka ikäeroa olisi paljonkin. Ei se ikäero ole ainut juttu.

Vierailija
6/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite vasta 18-vuotias kohta lapsen saava nuori nainen, enkä voisi kuvitella ikinä edes yhdenyönsuhdetta edes 30-vuotiaan kanssa. Oikeesti ällöä. Oma isäni on kohta 40vee enkä vois kyllä kuvitellakkaan hänestä tai hänen kavereistaan tollasta.. Hyihyiyiyi!

Vierailija
7/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti nuori timmi neito viehättää, ja moni nuorempi neito taas haaveilee osaavasta hieman vanhemmasta miehestä. Minäkin silloin joskus ;)

Vierailija
8/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite vasta 18-vuotias kohta lapsen saava nuori nainen, enkä voisi kuvitella ikinä edes yhdenyönsuhdetta edes 30-vuotiaan kanssa. Oikeesti ällöä. Oma isäni on kohta 40vee enkä vois kyllä kuvitellakkaan hänestä tai hänen kavereistaan tollasta.. Hyihyiyiyi!

olevani teinivanhempi toisessa polvessa, tai saavani lasta 18-vuotiaana :X

Vierailija
9/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta yhtään paha jos toinen on yli 30v ja sit toinen 20vuotta vanhempi..(esim 35v ja 55v)

Silloin molemmat ovat AIKUISIA.

Alle parikymppinen ei sitä ole.:)

Vierailija
10/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat vajaa kolmekymppisetkään ei olis tuon ikästen kanssa, pitää vielä lapsina.

Vierailija
11/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuus "teinivanhemmista" huolimatta oli todella onnellinen ja itsekin haluan tehdä lapset nuorena, sitten nelikymppisenä voi jo ottaa rennommin kun lapset alkaa olla täysikäisiä.:)

Vierailija
12/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan ikää katsovat vain teinitytöt ja noin keski-ikäiset naiset...

Tiedän itse ettei se rakkaus ikää katso.

Itse olen itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa yhdessä, olen 24 nyt ja meillä on vuoden ikäinen lapsi.

Tuomitsee ken tahtoo, minulle se ei kerro mitään muuta kuin suppeasta elämänkatsomuksesta.

Vierailija
13/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain ekan 18v:nä, tokan 19v:nä. Äitini sai minut 20v:nä ja siskoni 21v:na. Mummoni tuli äidiksi 22v:nä.

Toiset on kypsiä äidiksi aiemmin kuin toiset, menee usein geeneissä sekin ominaisuus.

Vierailija
14/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan ikää katsovat vain teinitytöt ja noin keski-ikäiset naiset...

Tiedän itse ettei se rakkaus ikää katso.

Itse olen itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa yhdessä, olen 24 nyt ja meillä on vuoden ikäinen lapsi.

Tuomitsee ken tahtoo, minulle se ei kerro mitään muuta kuin suppeasta elämänkatsomuksesta.

Mutta kyllä se laittaa mietityttämään jos nelikymppinen mies aina tapailee alta kaksikymppisiä kykenemättä luomaan kunnon parisuhdetta heidän kanssaan.

Vierailija
15/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse oudoksuin ääneen tuon miehen käytöstä, niin sain kuulla useammankin miehen suusta, että nainen voi olla miten nuori vain, kunhan on "hyvä perse ja tissit". Ainoa vaan, että kun minunkaan silmissäni tuon ikäinen ei vielä ole täysin nainen, poikkeuksellisen kypsiäkin yksilöitä toki on..

Naisten kanssa jutellessa taas huomasin, että naisille älykkyys on tärkeämpi osa seksikkyyttä, eli pelkkä miehen komeus ei riitä perusteeksi deittailuun.

-ap

Vierailija
16/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi, jos miehesi vaihtaisi nuorempaan?

Kukaan ei ole ikinuori, kuolematon tai haavoittumaton.

Sellainen mies, joka saalistaa teinilihaa, on vajaa omalta henkiseltä kehitykseltään. Iltalehden reportaasi Thaimaan seksimatkailusta osuu aivan oikeaan: miehet menevät etsimään nuorta lihaa, tiukkaa pillua, kaunista ja hoikkaa. Palvelijaa ja alistujaa. Naista, joka ei koskaan vanhene: hymyilee kauniisti ja on aina miehelle alisteisessa suhteessa. Ottaa suihin aamun koitteessa ja viilaa kynsiä. Tekee aamupalaa ja taas ottaa suihin...

Sellainen naiskuva on sairas. Eli naisen oltava aina nuori, kaunis, hoikka, tiukkapilluinen, hymyilevä, palveleva...

Vierailija
17/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysymys taitaa olla vain seksuaalisen mielenkiinnon kohdistumisesta hyvin nuoriin naisiin.

Vierailija
18/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo rakkaudesta tai persoonien yhteensopivuudesta niinkään kerro vaan fiksautumisesta nuoriin.

Ei ole tajunnut, että vaikka on omasta mielestään nuori niin muut ei enää näe häntä nuorena.

Vierailija
19/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun olisi vaikea ottaa tuollaista miestä vakavasti missään asiassa. Pitäisin häntä naurettavana, lapsellisena.

Vierailija
20/38 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä. On varaa valita ja yleensä nuoret ovat vielä tiukassa kunnossa joka paikasta verrattuna vaikkapa jo 3-kymppisiin plösöihin.

-Mies-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi