Vielä yksi tai kaksi lasta?
Uskaltaisiko, ikää 39 v mies nuorempi.
Perheessä lapset nyt 18, 6 ja 5 v. Olisi sellainen elämäntilanne että sopisi yrittää jos vielä vaikka lapsia saisi.
Mut mä olisin niiden ripari-iässä jo 55 v. Pelottaa sekin että jos ei oo terveitä, niin kuinka jaksetaan :/
Kommentit (2)
...kun nyt tuntuu että kaikki elämässä on kohdillaan ja olisi aikaa olla rauhassa lapsen - ja kaikkien lasten kanssa.
Näiden nuorempien lasten odotuksen aikaan sairastin tietämättäni, nyt sekin on hoidossa ja tiedossa miten voi tilanne muuttua. On talo jota voidaan laajentaa helposti ja vakaata kaikinpuolin. silloin kun nämä kaksi edellistä oli pieniä, niin rakennettiin ja minä sairastin edelleen tietämättäni, oli vielä erityisen hankala tuo esikoinen murrosiässään - uusperhekuviot.
Voisihan sitä tietenkin alkaa myös sijaisvanhemmaksi, mutta biologinen houkuttaa enemmän - on sentään geenit tiedossa.
ap.
Esikoinen kouluikäinen, nuorempi 3v. Ja olen onnellinen tästä lapsesta! Raskauduin nopeasti eikä pelota muutkaan mahdolliset haasteet...
Ei se ikä takaa automaattisesti tervettä lasta tai sitä, että nuorempana jaksaisi jotenkin paremmin muka hoitaa ehkä sairaan lapsen. Voipi olla kuule juuri ihan päin vastoin.