Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no hamstrasitteko ikean lampaantaljoja?

Vierailija
01.12.2010 |

oli kiva mennä klo 15 ja kaikki loppu...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei ollu samoja kun ne ludde 39,95 maksavat. Nää halvat oli vähän ohuempia ja pienempiä (siksi täydellisiä rattaisiin) ! ja näitä ei ole siellä myynnissä, vaan kerran vuodessa laittavat halvalla ison kasan myyntiin.

Vierailija
62/65 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä kymmenessä minuutissa melkein kaikki oli menny, Tampereella siis. Saimme kuitenkin yhden omiin vaunuihimme. En siis jaksa ymmärtää et mitä ihmiset tekee jollain 10kpl lampaantaljoja... Kohta niitä ilmeisesti löytyy iso kasa huuto.netistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan nuo nyt halvalla olleet eivät olleet samoja taljoja. Ainakin niillä on eri tuotenimi.

Vierailija
64/65 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä kymmenessä minuutissa melkein kaikki oli menny, Tampereella siis. Saimme kuitenkin yhden omiin vaunuihimme. En siis jaksa ymmärtää et mitä ihmiset tekee jollain 10kpl lampaantaljoja... Kohta niitä ilmeisesti löytyy iso kasa huuto.netistä...

...myytiin ei oota

Vierailija
65/65 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viisi. Olin jo lappanut ne kärryihini ja lähdössä kassalle ja yksi (av?)mamma alkoi sieltä ottaa!!! Rääyin että ne on minun näpit irti!! Mamma vaan piti kiinni ja huusi että se on hänen. Sanoin että otit kyllä mun kärryistä!!! Se kiskoi sitä ja repi niin että kuului RÄKS. Päästin äkkiä irti ja juoksin takaisin siihen kohtaan missä taljat oli ja otin uuden tilalle. Ja juoksin kassalle pitäen hyvää huolta viidestä kullanmurustani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi