Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no hamstrasitteko ikean lampaantaljoja?

Vierailija
01.12.2010 |

oli kiva mennä klo 15 ja kaikki loppu...

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita edes käyttää jossain sisustuksessa?

Taljojen onnellisuudesta (voiko talja olla onnellinen?): kaikki omat taljani ovat luomulampaiden nahkoja, minulla on myös poronnahkoja. Talja kestää vuosikymmeniä, lihasta tehty ateria vain sen hetken, kun se syödään. Voisin kuvitella, että monet näistä taljojen säälijöistä kuitenkin syövät lihaa.

Itse olen kasvissyöjä, mutta en vastusta eläinten tappamista hyödykkeeksi. Vastustan eläinten huonoa kohtelua sekä niistä saatavien tuotteiden tuhlailevaa käyttöä. Sitä ei ole se, että kotona on vuosikymmeniä kestäviä taljoja, tai se, että käyttää hyvälaatuisia nahkakenkiä, jotka oikein hoidettuna kestävät vuosia.

Vierailija
22/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut 1.12. ja hinta 40 e. Ehkä sattumaa, tai sitten ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin joku voi tarvita 8 lampaantaljaa :O Jurtanko meinasit niistä ommella, vai ihan myyntiin?

Meillä on 1 lampaantalja, n. 30 v vanha jonka vanhempani alunperin ostivat kun olin vauva ja me saimme sen sitten kun esikoinen syntyi.

niitä on tuolien ja penkkien päällä. Varmasti sullakin on jotakin sellaisia esineitä, joita mulla ei ole, ja mä voisin sitten ihmetellä, että mitähän sä mahdat niillä tehdä.

Vierailija
24/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ihan sellainen Ikeankin talja, 20 e.

Vierailija
25/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ainakin käy :)

siellä ihan sellainen Ikeankin talja, 20 e.

Vierailija
26/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 8 on ainakin minusta jo tosi paljon, siis taljoissa. Ihmettelisin myös jos jollain olisi esim. 5 telkkaria tai 30 viinilasia.

Siis mihin joku voi tarvita 8 lampaantaljaa :O Jurtanko meinasit niistä ommella, vai ihan myyntiin?

Meillä on 1 lampaantalja, n. 30 v vanha jonka vanhempani alunperin ostivat kun olin vauva ja me saimme sen sitten kun esikoinen syntyi.

niitä on tuolien ja penkkien päällä. Varmasti sullakin on jotakin sellaisia esineitä, joita mulla ei ole, ja mä voisin sitten ihmetellä, että mitähän sä mahdat niillä tehdä.

Vierailija
27/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 8 on ainakin minusta jo tosi paljon, siis taljoissa. Ihmettelisin myös jos jollain olisi esim. 5 telkkaria tai 30 viinilasia.

niin olis taljojakin enemmän. Meillä on noiden lampaantaljojen lisäksi muidenkin eläinten taljoja.

Vierailija
28/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea vouhotusta sitä onkin olemassa. ;-D Itse en Ikeassa käy oikeastaaan koskaan. Ei kiinnosta niiden roina yhtään.

Vierailija
29/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuolla vielä aika kesy määrä. Pahimmilla trokareilla oli valehtelematta kaksi ostoskärryllistä, siis varmaan sata taljaa...

Aivan mielipuolista touhua. Taljat kun vielä eivät olleet oikeaa lammasta koskaan nähneetkään.

Vierailija
30/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taljat kun vielä eivät olleet oikeaa lammasta koskaan nähneetkään.

Mun näkemäni Ikean (ja monen muunkin kaupan) myymät taljat on käsitelty tasalaatuisiksi, mutta kyllä ne lammasta ovat.

Vierailija
31/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuolla vielä aika kesy määrä. Pahimmilla trokareilla oli valehtelematta kaksi ostoskärryllistä, siis varmaan sata taljaa... Aivan mielipuolista touhua. Taljat kun vielä eivät olleet oikeaa lammasta koskaan nähneetkään.

:O

Vierailija
32/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt, että olis ollu mahdollisuus... "Kun halvalla saa, niin pitää hamstrata ainakin 15 kpl!" Ziisus sentään...

Vierailija
33/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näkemäni Ikean (ja monen muunkin kaupan) myymät taljat on käsitelty tasalaatuisiksi, mutta kyllä ne lammasta ovat.

että olin eilen paikalla ja ostin kaksi. Kyseessä ei ole sama kuin ikeassa normaalisti myynnissä oleva ludde-talja, jonka hinta on 39,90. Tämä on made in china, tuotenimi löttorp, jotain tekokarvaa ja -nahkaa. Ja talja on pienempi kuin tuo ludde. Usko minua. Niitä luddeja oli siellä toisessa kasassa myynnissä hintaan 39,90. Hyvin tuo feikkitalja sopii tosin esim. juuri vaunuihin tai pulkkaan, koko on juuri passeli.

Vierailija
34/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun mulla meni kokonaan ohi tuo. Olisin tarvinnut myös 8 taljaa grillikodan penkeille.

Vierailija
35/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa touhua. Itse syksyllä mietin, kun kuvastosta katselin, et vois hakee yhden taljan lapselle pulkkaan. Unohdin sitten asian kuitenkin, enkä olis päässytkään hakemaan muista syistä taljaa eilen. Mutta en olis ikimaailmass uskonut et ihmiset jopa niitä hamstraa. Mutta jokin kappalerajoitus olis pitänyt olla, esim 2kpl/asiakas. Törkeää, että aina kun jotain on hyvässä alessa, ne vioedään käsistä. Jotkut on todella ahneita.

Vierailija
36/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä ne taljat olisivat feikkejä? Niitä on kalliimpi tehdä, ei kai niitä halvemmalla myytäisi?

Vierailija
37/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin eilen paikalla ja ostin kaksi. Kyseessä ei ole sama kuin ikeassa normaalisti myynnissä oleva ludde-talja, jonka hinta on 39,90. Tämä on made in china, tuotenimi löttorp, jotain tekokarvaa ja -nahkaa. Ja talja on pienempi kuin tuo ludde. Usko minua. Niitä luddeja oli siellä toisessa kasassa myynnissä hintaan 39,90. Hyvin tuo feikkitalja sopii tosin esim. juuri vaunuihin tai pulkkaan, koko on juuri passeli.

En minäkään usko, että on sama tuote kuin se Ludde. Mutta tuotteen on oltava sitä mitä sen sanotaan olevan...

Ikean Asiakaspalvelun mukaan tämä toinen talja oli pienemmän kokoinen kuin Ludde ja siksi edullisempi.

Vierailija
38/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aito lampaantalja ja koska se on pienempi ja ohuempi, se oli niin halpa! Ja koska haluttiin joku hyvä sisäänveto tuote :)

t. ikean työntekijä jolla 14 taljaa

Vierailija
39/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin hakemaan taljaa ja voi vi**u sentään kun ämmät hamstras yli 20 taljaa! Tampereella kävin ja olin siellä ennen 11:Sta(en siis todellakaan voinut kuvitella hysteriaa!), sain 3(kaksi itselle) ja kassoilla ollessani kuulutettiin kaiken loppuneen...

Tollaset trokariämmät sais ampua, perkele!

Vierailija
40/65 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aito lampaantalja ja koska se on pienempi ja ohuempi, se oli niin halpa! Ja koska haluttiin joku hyvä sisäänveto tuote :)

t. ikean työntekijä jolla 14 taljaa

että tuli ostettua aito. :) Talja kyllä näyttää ja tuntuu keinotekoiselta, eli hyvin on käsitelty sitten.

t. se kaksi ostanut, niitä feikiksi väittänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän