Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TROKARI! Hamstrasitko lampaantaljoja tänään Ikeassa?

Vierailija
01.12.2010 |

Olipa jätte kiva todeta tänään Tammerforssin Ikeassa kuinka ahneet trokarit hamstrasivat kärryt täyteen joulukuun tarjous-taljoja!

Miten jotkut kehtaavat? Olin paikalla klo 11:15 ja kaikki 4000 taljaa oli myyty!

Kiitos vaan! Ihan turha kuvitella, että tulen ostamaan ja rahoittamaan trokari-bisnestänne Huutonetin taikka kirppareiden kautta, ei kiitos.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ne ei ol aitoja niin kuka niistä mitään voittoa tahkoo vai maksaako joku polyesteritaljasta useita kymppejä?

taljat, joita mä oon nähnyt, ovat olleet aitoja. Ne on leikattu ja värjätty hyvin tasalaatuiseksi. Mulla on 2 samantyylistä, jotka on ihan lampurilta ostettu.

Vierailija
42/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myyty kymmenen kappaletta hintaan 29,90. Eli ihan kiva pikku joulubonus ekana päivänä. Huomenna mennee loput. Perskutirallaa, kun en ostanut sataa kappaletta. Ihan kiva lisä lomakassaan kuitsekin. Eikä todellakaan huutonetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myyty kymmenen kappaletta hintaan 29,90. Eli ihan kiva pikku joulubonus ekana päivänä. Huomenna mennee loput. Perskutirallaa, kun en ostanut sataa kappaletta. Ihan kiva lisä lomakassaan kuitsekin. Eikä todellakaan huutonetissä.

Vierailija
44/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 meille (toinen koiralle ja toinen annetaan lahjaksi) ja 2 siskolleni (antaa ne lahjaksi)

Vierailija
46/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=Lampaantalja&x=0&y=0

Nyt siellä on jo pari myyjää, hintana 30 ja 40€!!! Voi elämä näitä pas****a!!!

Vierailija
47/49 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on av-mamma!!!!

Vierailija
48/49 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan on ihan laillista hamstrata noita taljoja, mutta jumankauta jotain moraalia. Monet olisivat ostaneet lapselleen tämän taljan, tai muuten vaan itselleen. Jos ahne eukko (tai äijä) hamstraa niitä vain siksi, että voi myydä eteenpäin kalliimmalla, niin muut jotka OIKEASTI haluaa käyttää taljaa eikä tahkota rahaa sillä, jää ilman. Perkele.

Vierailija
49/49 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuoleman kysymys jollekin. Taitaa viirata pahasti nupisssa, jos täytyy tuollaisestakin vouhottaa tunti tolkulla.